Bytex Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Den forrige sjefen i NAV ble jo nylig sparket av ministeren fordi A'en i NAV har mistet sin mening. Nå skal NAV restruktureres. Igjen. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 7. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2015 (endret) Ikke rart. Skikkelig dårlig erfaring for min del. Dagpengeopplegget er håpløst, og det tar en evighet. Har vært arbeidsledig siden 1. Juli og ennå ikke fått noe. Får ikke noe heller, for fikk meg jo jobb før jeg evt skulle kanskje fått i november. Endret 7. oktober 2015 av Cou10nho Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 (endret) Fyy @%/#$&%!!! som jeg hater NAV!! Fikk meg en midlertidig fulltidsjobb for noen dager siden, som går frem til 16.Okt eller kanskje lengre. Jeg ringte NAV ca to dager etter jeg hadde fått jobben og forklarte dem at det blir vanskelig for meg å søke en jobb hver dag (5 ganger i uka) imens jeg jobber FULLT. "Jada det forstår vi, du skal få slippe dette til du har jobbet ferdig vikariatet. Jeg skal skrive det på vedtaket ditt." sier hun, og alt er gode greier. Logget nettopp inn på NAV og fikk nærmest hakeslepp. Idag hadde jeg fått en melding som låt slik: "Siden det bare er et kortvarig vikariat, gjelder fortsatt aktivitene du har fått. Du må derfor søke 5 stillinger i uken og føre jobblogg. Hvis du ikke gjør dette, får du ikke dagpenger når vikariatet er over." Er det mulig!? Jeg sendte et svar tilbake og spurte om dette var en dårlig spøk. Makan! Nå angrer jeg på at jeg var sporty og tok vikariatet jeg ikke engang hadde søkt på.. Trodde NAV ville vi skulle ut i jobb jeg! Hadde jeg visst dette hadde jeg aldri takket ja til et slikt vikariat. Vi har veldig forskjelling opplevelse av NAV ser jeg. For min del virker dagpenger utmerket, skriver timer jeg har jobbet utenom (har noen ekstrajobber, men ikke nok til å bli full lønn) også trekke de dette fra min sats. Jeg fikk penger fra dag 1. Fikk meg fast jobb i noen mnd (vikariat), da sluttet jeg på dagpenger, fikk gjenopptatt dette når det oppdraget var ferdig. Klarte å bomme på fristen for innsending av timekort og gikk noen 2-3 mnd før jeg merket dette, fikk etterbetalt 3 dager etter jeg søkte på ny. Har heller ikke blitt satt noen krav til hva jeg skal gjøre i perioden, fikk brev om at med min bakgrunn var det forventet at jeg fort skulle få meg nytt arbeid og NAV ikke ville gjøre noe aktivt i denne sammenheng. Endret 8. oktober 2015 av bIsk0p Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 (endret) De som skriver på forumer som dette er jo gjerne de som ikke får det utmerket, da. Og i kommentarfeltene på nettaviser. Alle de som det funker "perfekt" for har ingenting å klage over og skriver heller ikke om det Det farger folks mening endel å bare høre den høylytte minoriteten. Endret 8. oktober 2015 av Bytex Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 (endret) For meg virket dagpengene også utmerket men nå er jo ikke NAV bare dagpenger. Endret 9. oktober 2015 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå