AnonymDiskusjon Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Hei, vet ikke helt hvor jeg skal starte, men trenger noen tips om hvordan jeg skal få en jente sikker på meg igjenn. Det begynnte med at jeg møtte henne på en fest og hun såg meg med en gang og det var hun som sjekket opp meg. Vi begynne og holde på litt og jeg ble veldig glad i henne og hun sa til meg at hun var sinnsykt gla i meg å at jeg ikke kunne tenke meg til hvor glad hun var i meg. Så begynnte problemene, hun var utro med min kompis hjemme hos meg, busted dem når jeg kom inn (var vare bare små roting). Jeg bestemte meg å se bort fra denne hendelsen. Så døde pappa pga kreft også ble bestemor dårlig (også kreft) alle disse hendelsene gjorde meg også veldig kald mot henne selv om jeg var glad i henne. Jeg sa at jeg var glad i henne men at jeg hadde mye og gjøre akkurat nå og dette sa hun at hun forsto. Men så sendte hun melding om at hun ikke ville noe mer med meg, jeg sendte tilbake og forklarte at ting begynner og roe seg ned og da ble vi enig at hun ville gi det litt tid hun måtte bare få en bekreftelse på at jeg ønsker det. Jeg bekreftet at jeg ville satse på henne. Etter noen dager så sendte jeg en snap feil og sendte denne til henne. Der sto det "ja er på tur hjem nå" dette var kl 3 på natten på en torsdag. Da sende hun snap der det sto hva jeg gjorde så sent ute og hvem denne skulle til. Jeg forklarte at jeg hadde kjørt på en kompis som drakk og han spurte om jeg car på tur hjem. Etter noen timer så fikk jeg melding der det sto at hun ikke ville noe mer med meg og at hun håpet at jeg viste mer til neste jente jeg møtte. Jeg sendte at dette var synd og det skrev hun også. Sendte ikke noe mer til henne men jeg fikk my drikke snaps osv fra henne akkurat som at hun skulle vise meg at hun var på fest. Så tok det 5 dager og vi begynnt og prate igjenn, vi begge drakk og det endte opp med at jeg ringte henne. Da gråt hun i telefonen og sa at hun savnet meg så sinnsykt og at hun fortsatt var glad i meg. Etter den samtalen så fikk jeg mer snap fra henne og jeg ville vise hvordan person jeg egentlig og at jeg ikke er en kald person. Skrev at jeg var glad i henne og savnet henne og fikk samme bekreftelse tilbake. Men hun ville aldrig møte meg jeg spurte mange ganger men hun var bestandig opptatt. Til slutt kom hun til neg vare for å hente ekstra telefonen sin som var ødelagt jeg sa unnskyld for at jeg har vært den jeg var og forklarte allt til henne, dette endte opp med en klem. Hun tok ikke med seg buksen hun hadde her trur hun"glemmte" den. Jeg fortsatte og vise meg selv men fikk bare kalde svar tilbake og fikk ingen svar på felles snaps (det gjorde hun bestandig før) vi snakket på telefonen og jeg fikk bekreftelse på at hun var usikker men hun savnet meg og var glad i meg. Idag så spurte jeg om hun ville treffe meg igjenn for hun skulle til byen. Hun sa ja og skulle sende meg en melding. Men når jeg fikk den så sa hun at jeg var vell opptatt så hun kjørte hjem igjenn sendte henne melding at det var jeg ikke. Men da skulle hun jobbe igjenn (vet hun jobber mye akkurat nå) men dette endte opp med at jeg ringte henne og sa at jeg forsto greia, at hun ikke ville møte meg og at jeg ikke fikk til og bevise hvordan jeg er viss vi aldri møtes osv. Jeg sa da at jeg ikke orket noe mer for vi kommer aldri noe vei med dette. Da sa hun ja okei. Så sa jeg at jeg prøver virkelig men får ikke noe mye tilbake. Da vart hun litt snar sint og sa JA DET VAR AKKURAT DET SAMME JEG FIKK FRA DEG. jeg da da at ja vet det men det var en grunn til det. Så avsluttet vi bare samtalen. Jeg sendte da melding til henne og skrev at hun måtte kom og hente buksa si eller om jeg skulle kjøre den til henne. Hun sa hun skulle hente den men om det måtte skje idac. Ja sa jeg, jeg gidder ikke å vite at buksa er her og vær gang jeg ser den tenker jeg på deg. Da fikk jeg at hun kom og hentet den senere. Skrev da at det var greit og at hun måtte sende melding til meg før hun kom for å få vite om jeg var hjemme. Fikk ingen svar. Men hun dukker ikke opp, virker som hun ikke vill hente den for da fåler hun at det er over. eller at hun ikke har kommet over meg så hun ikke vill møte meg for at hun er redd for at alle følelsene skal komme tilbake. Vært fint med noen tips her, er glad i jenta og angrer meg virkelig at jeg var så kald mot henne. Men nå er hun kald mot meg men jeg føler at det er hevne aksjon hun er ute etter Takk for tips☺ Anonymous poster hash: c84e4...da2 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Så begynnte problemene, hun var utro med min kompis hjemme hos meg, busted dem når jeg kom inn (var vare bare små roting). Denne dama er bare ute etter å herse med deg og drive psykisk terror, kom deg over henne. Hun høres ut som ei skikkelig bitchy bitch. Denne oppførselen tyder på at hun er psykopat/ sosiopat eller noe og har et sterkt behov for å være på toppen og ha deg krypende under seg. Hun kommer til å fortsette oppførselen med neste type. PS; Prøv å lage litt avsnitt så blir det mye lettere å lese. 2 Lenke til kommentar
dafuuq Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 (endret) Ahhh.. fikk vondt i hodet av å lese denne teksten. Spander på deg noen avsnitt neste gang, hva? Sms/snap/tlfsamtale hit, dit og opp i mente... Bli enige om å MØTES for å snakke. Kommer ingen vei ved å kommunisere via telefon. Uansett syns jeg vel ikke akkurat at hun høres ut som en bra dame for deg. Utro med kameraten din hjemme hos deg? Gir deg opp rett etter at du har mistet din far i kreft? Altså.. Tja. Endret 29. september 2015 av dafuuq Lenke til kommentar
hatpot Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 takk for svar:) beklager at det ikke ble noe avsnitt. men denne ble skrevet på telefon:p ja ble litt små roting men hun var skikkelig full og kompisen min utnyttet dette. hun var så godt som borte og kompisen min gikk hjem til meg når hun lå og såv og begynnte og rote med henne. ja jeg forklarte situasjonen og denne forsto hun men jeg var kald ganske lenge og hun ringte masse og ønsket og møte meg men jeg viste veldig liten interesse for jeg hadde alt for mye å tenke på å hjelpe min mor med så jeg hadde rett og slett ikke tid. Lenke til kommentar
dafuuq Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Håper du har eliminert denne kompisen din ut av livet ditt 1 Lenke til kommentar
hatpot Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Ja har ikke noe kontakt med han nå. Men har så lyst å ha henne tilbake. Vet at det sikkert ikke er det beste men er tungt å ikke ha henne her. Trur du hun er over meg eller er det et spill fra hennes side, siden jeg var kald mot henne? Eller kanskje det er at hun prøver og komme over meg? Mange spørsmål her som sikkert er vanskelig og svare på men synes det er godt å høre andres mening om dette Lenke til kommentar
dafuuq Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Vet ikke hvor gamle dere er, men hun virker veldig umoden i sinn og handling. Snakk med henne du 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Det finnes bedre damer der ute. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 (endret) Eneste som skjer her er at du blir lekt med. TS, du er et urespektert offer for henne. Du er også naiv og dumsnill. Hun trenger ikke prøve å komme over deg, hun har aldri følt en ting for deg. Du er lekt med. Hvordan ser du det ikke? glem henne, move on og sett deg mer i respekt neste gang. "busta henne i å være utro men valgte å se bort ifra dette".... du er sprø Endret 30. september 2015 av Henrik2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå