Eric Katoric Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Hei,Har en "mini-router" (mobilt bredbånd) som kun leverer wi-fi - den har ikke utgang for vanlig nettverkskabel. Problemet er at jeg ikke får connectet min gode gamle stasjonære PC på nett nå.Så har jeg liggende noen gamle ADSL-routere. Man skulle tro det gikk an å sette de opp som en slags "extender", sette en slik opp til å ta inn internett via wi-fi, og bruke den som er vanlig ruter? Eller må man ha en ruter som i UTGANGSPUNKTET har ethernet ut for å sette opp som extender ? :/- E Lenke til kommentar
h33t Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 du kan gjøre dette ja men det kommer ann på ADSL routeren om denne støtter det Lenke til kommentar
007CD Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Svaret er mest sannsynlig "Nei". Årsaken er at routere til ISPer ikke har en slik funksjonalitet vanligvis til å fungere som en Wireless client. Hvis ikke så må du punge ut f or en router, eller velge en som du kan slenge 3 parts firmware på ala DD-WRT. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå