Tmz Skrevet 29. september 2015 Rapporter Del Skrevet 29. september 2015 Hei, jeg trenger tips til noen nye øreplugger. Brukes hovedsakelig i treningssammenheng så må derfor ha noen som ikke lett detter ut av ørene. Er over gjennomsnittelig intressert i lyd og vil derfor at lydkvalitet skal være så god som mulig. Pris er dermed ikke så veldig viktig. Lenke til kommentar
Mephisto- Skrevet 29. september 2015 Rapporter Del Skrevet 29. september 2015 Kjøpte akkurat til min samboer, dem har ikke kommet enda, men sjekke ut http://www.lydogbilde.no/test/hodetelefoner/10-tradlose-hodetelefoner-til-trening Jeg gikk for Jaybird bluebids X til henne, litt pris, lydkvalitet og reviews på youtube Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 29. september 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. september 2015 Netonnet ser jo ut til å ha dem på lager? Så jo lovende ut utifra testen, eneste jeg er litt skeptisk på er om de holder seg på plass i øret. Trådløst må jo være flott til trening sålenge ikke batteritiden er helt elendig. Lenke til kommentar
GA Skrevet 29. september 2015 Rapporter Del Skrevet 29. september 2015 Jeg kan også anbefale Jaybird Bluebuds X. Bruker de både til løping og styrketrening. God lyd, og sitter som støpt(sålenge man finner riktige plugg/vinge for sine ører). Når det gjelder batteri så holder de i det minste fint et helt Maraton med lyden på full guffe :-) Lenke til kommentar
Chobyn Skrevet 29. september 2015 Rapporter Del Skrevet 29. september 2015 Oppfølgeren Jaybird X2 kan vel også være verdt å nevne, har mange forskjellige plugger å finner inkludert, så skal vel godt gjøres at den ikke passer for de aller fleste. Den har litt bedre lyd og litt bedre bluetooth, men eller er det vistnok ikke så vanvittig stor forskjell på de. Kan vel være kjip nok til å si at komplett hadde de på tilbud i går, ordna en for meg selv Lenke til kommentar
Mephisto- Skrevet 1. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2015 Frøkna her i heimen fikk sine denne uka, var veldig skeptisk i starten, og kan jo si at gleden av å få noe nytt forsvinner fort i frustrasjonen av å styre med å få pluggene til å sitte riktig. Men nå virker det som om alt er bedre etter litt prøv og feil. Så tror det er et sikkert valg Lenke til kommentar
Nevermore Skrevet 1. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2015 Shure SE215 kanskje? Fåes i mange nettbutikker til rundt 700,- Lenke til kommentar
TGB Skrevet 1. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2015 (endret) Shure SE215 er et kupp med tanke på hva man får. Alt av Shure in-ear er bra; kun kontoen som setter grense på hvor gal man ønsker å være Endret 1. oktober 2015 av TGB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå