DevN Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Er dette et ytterligere forsøk på "løp og kjøp"? Å plutselig bli døvet av dette støyet de har lagt inn, er ikke særlig behagelig. De kunne da lagt erstattet med en litt behageligere lyd. Eller kanskje det var en form for å gjøre folk døve, så de ikke skal ha noe behov for å laste ned sanger i framtiden. Eller en annen mulighet; de prøver å skremme vekk folk, ikke minst fra fildelingstjenester, men nemlig seg selv i tillegg. Hva mener du om denne illegale metoden deres? Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 hva jeg mener? Slutt å bruke kazaa : Nei da, jeg synes det er ganske tåpelig Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Nja, tenk over det litt. Jeg vil kalle det for en genistrek. I stedet for å angripe fildelingsmiljøet rett på, så infiltrerer de i stedet. Du kan godt mislike det veldig, men du må innrømme at det fungerer. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 aldri skjedd med meg.. men så laster jeg ned bare bra musikk og da Lenke til kommentar
DevN Skrevet 15. november 2003 Forfatter Del Skrevet 15. november 2003 (endret) Det er alt slags musikk da. Endret 15. november 2003 av zalo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå