Gå til innhold

Nexus 6P - Googles nye toppmodell er nå tilgjengelig fra Google Store

Peppep

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Android N fungerer utmerket for meg foreløpig, ofc noen bugs her og der, men overraskende bra med tanke på så early release.

Har samme opplevelsen her! Fungerer fint som "daily driver" for å si det sånn. Spent på hvordan nye Doze vil påvirke batteritiden jeg slet med for bare noen dager siden. 

Lenke til kommentar

Android N fungerer utmerket for meg foreløpig, ofc noen bugs her og der, men overraskende bra med tanke på så early release.

Har samme opplevelsen her! Fungerer fint som "daily driver" for å si det sånn. Spent på hvordan nye Doze vil påvirke batteritiden jeg slet med for bare noen dager siden. 

Skjønner ikke helt hva de klager på her: http://www.tek.no/artikler/sniktitt-hold-deg-unna-android-n-forelopig/321143 :tease:

Endret av Hes.
Lenke til kommentar

Ser ut til at OTA fikser bug med speaker og Hangouts, Viber, Hangouts etc. Digg.

Har jeg ikke sjekka ut enda men det er bra! Håper den har fiksa wifi problemene å!
Hvilke wifi-problemer? Bekreft gjerne at den andre bug er vekk hos deg også.

Har hvert tatt opp tidligere på tråden her, at flere sliter med visse wifier som ikke kobler seg på eller detter ut så man må skru wifien av og på for å koble til igjen. Men ikke på alle nett. Hangouts med høyttaler funker utmerket her nå ?

Lenke til kommentar

Ser ut til at OTA fikser bug med speaker og Hangouts, Viber, Hangouts etc. Digg.

Har jeg ikke sjekka ut enda men det er bra! Håper den har fiksa wifi problemene å!
Hvilke wifi-problemer? Bekreft gjerne at den andre bug er vekk hos deg også.

Har hvert tatt opp tidligere på tråden her, at flere sliter med visse wifier som ikke kobler seg på eller detter ut så man må skru wifien av og på for å koble til igjen. Men ikke på alle nett. Hangouts med høyttaler funker utmerket her nå

Sliter med det samme på hjemme nettet mitt. Eneste negative jeg har å si om telefonen.

Jeg må skru av og på nettet 2 ganger da kobler den seg til automatisk. Før jeg har gjort det viser ikke nettet engang på listen selv om jeg søker etter det.

Hadde forventet at noe slikt skulle bli fikset fort når telefonen blir oppdatert 1 gang i mnd.

Lenke til kommentar

Føler det med wifi er veldig varierende på hvor og hvordan trådløs nettverk man er koblet til, har hatt akkurat samme problemene med Samsung osv.

Forresten, er det fortsatt kun meg som har problemer med at Snapchat ikke lager varsel lyd så lenge skjermen er skrudd av?? Nevnte det tidligere, men har verken hjulpet å sette tlf opp på nytt eller gå over til Android N (gjelder kun snapchat)  :dontgetit:

Endret av Hes.
Lenke til kommentar

Bestilte denne telefonen i går kveld, etter å ha lest diverse omtaler og anmeldelser hvor det var mye positivt - også koster den jo ikke skjorta heller :) 

Har hatt en Nexus 5 siden 2013, og er ganske fornøyd med en Google/"ren" Android telefon, håper bare ikke 6P blir en altfor stor overgang, bokstavelig talt :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Bestilte denne telefonen i går kveld, etter å ha lest diverse omtaler og anmeldelser hvor det var mye positivt - også koster den jo ikke skjorta heller :)

Har hatt en Nexus 5 siden 2013, og er ganske fornøyd med en Google/"ren" Android telefon, håper bare ikke 6P blir en altfor stor overgang, bokstavelig talt :p

Blir fort vant til det  :)

Lenke til kommentar

ikke alle som har det problemet hvertfall.

men jeg har fått ett nytt problem etter siste oppdatering som kom nå for noen dager siden. Jeg får ikke pauset/startet musikk via bluetooth når skjermen er av. altså med knapper på BT headsett. samme problem med 2 forskjellige headsett. funka fint før den oppdateringen..

Lenke til kommentar

Wifi problemet gjelder bare hjemme nettet mitt ingen andre steder, alle andre som sliter med det så er det som regel bare ett nett de sliter med at detter ut så må de skru av og på wifi igjen så den kobler seg til :) har noen monster isport superslim propper som jeg får fint pausa musikken med jeg når jeg trykker på knappen ? rart det der ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...