CellularDude Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Da har jeg bestilt den! Noen som vet om et bra cover? Ikke flipcover hvertfall men en som sitter bra I hånda og ikke er så tykk?Har denne i grafitt og er veldig fornøyd: https://store.google.com/product/adopted_case_n6p Har samme cover selv, til min Nexus 5x. Jeg er også veldig godt fornøyd med det, men det gjorde telefonen en god del større. Nexus 6p er jo en god del større enn 5x, så det kan jo være noe å være klar over før man bestiller. På 6p vil coveret gjøre en allerede stor telefon ennå større. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Har også samme cover på min N6P. Veldig fornøyd, føler den beskytter helt greit. Liker utseendet også. Lenke til kommentar
mrchip Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Jaja men uten cover er den jo stor og glatt hah, ulempen med metall ? så litt kul ut ja? Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Jaja men uten cover er den jo stor og glatt hah, ulempen med metall så litt kul ut ja Ja, spesielt med metalldeksel eller et glatt deksel, ville jeg definitivt brukt cover. Lenke til kommentar
mrchip Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Ja hadde Huawei p8 også i metall, vet ikke hvor mange ganger den bare skled ut av hånda haha. Men fordelen er at den tåler et par flere turen I bakken enn en med plast deksel Liker det på galaxy note at dekselet er av "skinn" sitter veldig godt I hånda Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Kan anbefale Spigen Thin Fit, godt grep, beskytter mot riper og minimalt med "bulk". Lenke til kommentar
orjanl Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Verus case kan også anbefales. Lenke til kommentar
Jr74 Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Superfornøyd med batteriet. SOT over 5 timer. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 For meg virker det som doze skaper endel problemer nå, ikke i form av dårlig batteritid men at den ødelegger funksjonalitet. Når skjermen har vært av og jeg tar opp telefonen sliter den veldig med å finne nett, den hopper mellom GSM, edge, 3G og 4G. Og blir ofte stående med utropstegn og en G opp på statuslinja. Hvis jeg svarer en telefon rett fra doze kan det være veldig dårlig lyd for andrepart, samt at den ofte kobler ut under samtalen. Ved streaming til Chromecast er det veldig mye feil nå når telefonen har ligget rolig en stund. Mye disconnecting og appene er ikke oppe når man åpner lock screen. Hotspot funker rett og slett ikke med mindre jeg skrur av at skjermen skal skru seg av. Etter at telefonen har ligget med skjermen av i noen minutter så skrur den av hotspot sonen! Dette er helt bak mål! Lenke til kommentar
madmats Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 (endret) Hmn rart, har ikke merket at doze har ødelagt noe for meg. Du kan gå inn på innstillinger, batteri og avansert, batteri optimalisering og skru av doze per app. Usikker på hva du bør slå av for å få hotspot til å funke. Google Connectivity service, eller bare Android system? Endret 7. februar 2016 av madmats Lenke til kommentar
mrchip Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 https://store.google.com/product/adopted_protective_case_n6p Noen som har den? Siden de er utsolgt for den andre jeg tenkte, er den glatt? Lenke til kommentar
schnoog Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Ikke spesielt glatt. Den gir et godt grep. Lenke til kommentar
mrchip Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Nice, den er bestilt. Nå har jeg fått telefonen å, den virker veldig bra hittil hvertfall ! ? Lenke til kommentar
mrchip Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 (endret) Må si doze funksjonen funker utmerket. Mista ikke 1% en gang i hele natt, det må jeg si er imponerende! Men noen andre som sliter litt med å koble til wifi? Hvis jeg mister den så må jeg skru av og på wifien for å få koblet til igjen. Endret 10. februar 2016 av mrchip Lenke til kommentar
hsds Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 (endret) Må si doze funksjonen funker utmerket. Mista ikke 1% en gang i hele natt, det må jeg si er imponerende! Men noen andre som sliter litt med å koble til wifi? Hvis jeg mister den så må jeg skru av og på wifien for å få koblet til igjen. Samme problem her med Wifi, kjapp av og på wifi og den kobler til igjen. Igrunn enormt irriterende, men finner ingen klar løsning. Det gjelder kun hjemme, andre steder holder den tilkobling fint. Hvilken router benytter du evt? Endret 10. februar 2016 av hsds Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Hmn rart, har ikke merket at doze har ødelagt noe for meg. Du kan gå inn på innstillinger, batteri og avansert, batteri optimalisering og skru av doze per app. Usikker på hva du bør slå av for å få hotspot til å funke. Google Connectivity service, eller bare Android system? Hvor gjøres dette? På batterioptimering og at mman slår av denne for f.eks Chromecast? kom en oppdatering her om dagen, og etter det har ikke chromecast lugget Lenke til kommentar
mrchip Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Må si doze funksjonen funker utmerket. Mista ikke 1% en gang i hele natt, det må jeg si er imponerende! Men noen andre som sliter litt med å koble til wifi? Hvis jeg mister den så må jeg skru av og på wifien for å få koblet til igjen. Samme problem her med Wifi, kjapp av og på wifi og den kobler til igjen. Igrunn enormt irriterende, men finner ingen klar løsning. Det gjelder kun hjemme, andre steder holder den tilkobling fint. Hvilken router benytter du evt? Ja ganske plagsomt.. Har en underetasje som wifien blir borte nesten hver gang jeg går ned, og ikke fått somla meg til å kjøpe sånn wifi extender, også ser jeg plutselig at jeg har surfa på mobilnettet et par timer liksom haha. Men når den har blitt borte også går jeg inn å søker så finner jeg heller ikke wifien min, men skrur jeg den av og på så dukker den opp med en gang. Har d-link dir-645 Lenke til kommentar
newnick Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Et spørsmål til dere som har telefonen. Noen som har opplevd at den blir bøyd ved volumknappen? Ser det er et gjtagende tema på xda. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Behandles telefonen som en telefon og ikke biljekk, stol og bærebjelke f.eks, så blir den ikke bøyd heller. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Et spørsmål til dere som har telefonen. Noen som har opplevd at den blir bøyd ved volumknappen? Ser det er et gjtagende tema på xda. Har ikke opplevd det nei, bøyd langs hvilken akse? AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå