mrchip Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Okei, note 3 holdt hele dagen hvertfall og gidder ikke en telefon som ikke gjør det har jo ganske stort batteri så burde jo holde:) Lenke til kommentar
enrique1986 Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Til Dere med Nexus 6p. Hvordan er kamera og batteri på denne ? Er den bedre en f.eks iPhone 6S Plus ? Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Kamera er godt,og samme med batteri. Les tester og bruk Google. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Hvor er det man kan få kjøpt en type-c 5v/3a lader med? Liker virkelig ikke den de selger hos Google, vil aller helst en med separat ledning. Skjønner ikke hvorfor Huawei og Google skal gjøre det så vanskelig. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Finnes en del på Amazon, men de vet jo ikke at det er en verden utenfor USA... 2 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Denne telefonen har jeg veldig lyst på. Eneste som er er størrelsen. . Kan man venne seg til det? Lenke til kommentar
mrchip Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Denne telefonen har jeg veldig lyst på. Eneste som er er størrelsen. . Kan man venne seg til det? Jeg ble veldig fort vant til den størrelsen på Note 3, og etter det klarer jeg ikke å ha noe mindre siden alt blir så mye bedre med stor skjerm Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Finnes en del på Amazon, men de vet jo ikke at det er en verden utenfor USA... Bare ikke kjøp feil: http://www.androidpolice.com/2016/02/02/google-engineer-benson-leung-finds-a-usb-type-c-cable-that-isnt-just-dangerous-on-paper-it-allegedly-fried-his-hardware/ Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Har gått igjennom den tråden, men ingen av de jeg var interessert i sendte til Norge. Har tatt kontakt med en selger i håp om å få den fraktet til Norge. I verste fall så kan JetCarrier være et alternativ. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Håpløst at det ikke går å handle hardware fra Amazon... Lenke til kommentar
mrchip Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Har optisk bildestabilisering veldig mye å si? Det er vel ikke sånn at hvis du ikke holder telefonen helt stille når du tar bildet at alt blir blurret? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Går helt fint når jeg tar bilder. Skulle gjerne hatt det når man filmer da. Lenke til kommentar
deac Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Fikk telefonen igår, forholdsvis imponert til nå. Batteritida virker helt OK, ladet den fullt igår kveld når jeg la meg, 00:00. 90% når jeg stod opp, etter en drøy time musikk og litt surfing.1.27 timer SOT totalt, 73% as we speak. 1 Lenke til kommentar
mrchip Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Det er innafor syns jeg ? skal snart bestilles? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Jeg opplever at Doze fungerer bra en dag og ikke i det hele tatt den neste. Natt til i dag mistet jeg 13% mens mobilen var tilkoblet wifi med grei 4G-dekning.Natt til i går mistet jeg 2% i samme tidsrom med mobilen liggende samme plass. Begge netter skjedde det ikke mer på mobilen enn 2-3 eposter og en sms, likevel mister jeg 10% mer batteri uten at jeg kan se en logisk årsak til hvorfor. Det er nok en eller annen app eller to som stopper mobilen fra å sove skikkelig, men det er utrolig irriterende at man etter alle disse årene ikke har klart å få til bedre batteristyring i Android. Joda, det er gjerne enn app eller to som tar seg friheter bevisst eller pga dårlig koding, men det bør man klare å stoppe på OS-nivå. Faktisk har Google Play-tjenester vært en synder på flere Android-telefoner jeg har brukt når det kommer til å holde mobilen våken i standby så Google selv bør ta seg sammen. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Noen som vet hvordan man hindrer låseskjermen fra å vises når man ikke trenger kode for å låse den opp? Dvs om smartlock eller liknende gjør at du bare kan dra vekk låseskjermen, da ønsker jeg ikke å ha den opp i det hele tatt. AtW Lenke til kommentar
mrchip Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Da har jeg bestilt den! Noen som vet om et bra cover? Ikke flipcover hvertfall men en som sitter bra I hånda og ikke er så tykk?? Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Da har jeg bestilt den! Noen som vet om et bra cover? Ikke flipcover hvertfall men en som sitter bra I hånda og ikke er så tykk??Har denne i grafitt og er veldig fornøyd: https://store.google.com/product/adopted_case_n6p Lenke til kommentar
mrchip Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Så på den, prøver jeg å bestille den når de får den inn igjen:) virka Nice ? Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Hvor er det man kan få kjøpt en type-c 5v/3a lader med? Liker virkelig ikke den de selger hos Google, vil aller helst en med separat ledning. Skjønner ikke hvorfor Huawei og Google skal gjøre det så vanskelig. Komplett selger en lader fra Microsoft. https://www.komplett.no/product/862381/telefoni/mobiltelefon-tilbehoer/ladere/microsoft-fast-charger-usb-c-ac-100 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå