mrchip Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Okei, tusen takk for svar Har tenkt litt på den tlfen her, men litt usikker, etter som det jeg har lest er det vel noen bugs og problemer med den. Men den virker jo fantastisk bortsett fra det, og deilig med clean android Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Jeg har hatt 2 Nexuser, men har aldri sett det store med å ha ren Android for mitt bruk... Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Litt lett å glemme det når man har Nexus, men hver gang jeg kjøper Samsung/HTC/Sony/etc så blir jeg drittlei alle de endringene de gjør. Kan ikke tenke på èn ting som jeg savner som andre mobilprodusenter legger til, som ikke kan skaffes via en selvvalgt app. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Jeg har ALDRI savnet den rene androiden etter å ha gått fra Nexus til noen av de andre. Lenke til kommentar
mrchip Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Hadde nexus 7 TAB og den var rask i forhold til andre, hjelper virkelig uten alt de andre legger over! Men må si nyeste touchwiz faktisk har litt kult design etter min smak da? men igjen syns jeg den fort lagger. Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Jeg har ALDRI savnet den rene androiden etter å ha gått fra Nexus til noen av de andre. Ikke hastigheten eller kjappe oppdateringer? 2 Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Oppdateringer som på Iphone er fint. At mobilen også er mer eller mindre fri alskens apper er også bra. Men det finnes jo endel kule features fra Samsung f.eks. Å kunne dele skjermen etc. Slike ting har jeg hørt skulle bygges inn android etterhvert. Lenke til kommentar
mrchip Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Er det sånn at alle her som har nexus 6p anbefaler den?? Har blitt litt vel keen på den etter alle tester jeg har sett og lest av den, syns bare det er konge at den er så stor, så mye deiligere å bruke en stor tlf. Men noen som har noe negativt? Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Ja, definitivt. ALLE Nexus 6p har problemer med mikrofonen. Fungerer ikke å ha på speaker når man snakker i for eksempel Hangouts. Andre part kan ikke høre deg. Mange opplever også trøbbel med kyd i vanlige samtaler Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Batteritiden og kanskje liitt i største laget for min del, samt kanskje ein smule varm fargetemperatur. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Ja, definitivt. ALLE Nexus 6p har problemer med mikrofonen. Fungerer ikke å ha på speaker når man snakker i for eksempel Hangouts. Andre part kan ikke høre deg. Mange opplever også trøbbel med kyd i vanlige samtalerDet er kanskje riktig at ALLE sliter med mikrofonen på enkelte apper, men for oss som ikke bruker hangouts eller lignende til å prate med høyttaler på så er det et ikke-problem. Jeg har hatt telefonen i to måneder og har absolutt ingen problemer med den og er kjempefornøyd. Bruker den veldig mye også. Lenke til kommentar
mrchip Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Men holder batteriet en dag men "vanlig" bruk? leste om det høytaler problemet, syns det virker litt rart men hah, bruker faktisk hangouts noen ganger med høytaler, men det burde vel bli fikset? hvis det er software problem som det burde være? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Min holder fint en dags bruk. Har som oftest rundt 20% igjen på kvelden. Og skulle jeg først ha brukt litt for mye, så lader den så kjapt at å slenge den på i 15 min redder kvelden. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Jeg har ALDRI savnet den rene androiden etter å ha gått fra Nexus til noen av de andre. Ikke hastigheten eller kjappe oppdateringer? Nei. Lenke til kommentar
mrchip Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Min holder fint en dags bruk. Har som oftest rundt 20% igjen på kvelden. Og skulle jeg først ha brukt litt for mye, så lader den så kjapt at å slenge den på i 15 min redder kvelden Okei, Nice liker helst at det holder en dag så klart hvis du spiller og sånt forventer jeg ikke det men, genialt med den ladinga! må si jeg trur jeg går for den! eneste jeg håper kommer er to vindus modus. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Mitt batteri er på 31% etter 19 timer. Har ringt litt og spilt ganske mye Color Switch og F-SIM Spaceshuttle.. Batteriet på denne tlf er veldig bra etter min mening. Har aldri hatt behov for å lade den i løpet av dagen. 1 Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 OTA-zip og factory image klar for februar-patchen (MMB29Q)! Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 ai ai ai... Nå må dere ikke ødelegge for dere selv, Google. Heldigvis vil dette ikke berøre forbrukerne i så veldig stor grad Lenke til kommentar
Xphylion Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Er det sånn at alle her som har nexus 6p anbefaler den?? Har blitt litt vel keen på den etter alle tester jeg har sett og lest av den, syns bare det er konge at den er så stor, så mye deiligere å bruke en stor tlf. Men noen som har noe negativt? Det eneste negative erfaringen jeg har med telefonen er batteritiden. Lenke til kommentar
madmats Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Har aldri hatt en mobil med så bra batteritid som denne (for det meste nexuser da). Streamer musikk 2-3 timer hver dag på tog med mye dårlig dekning i blant. Får SOT på 4 timer lett. Eneste negative har vært et par-tre ganger doze ikke funket over natten. Kan ikke komme på noen andre negative ting i farten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå