Klykken- Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 (endret) Kan se ut som siste oppdatering muligens har innvirket i negativ retning batterimessig, ja. Dagen i dag med lite bruk: Skjermlys på mellom 40-50% Endret 26. januar 2016 av Klykken- Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Når kom siste oppdatering? Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Bla deg to sider bak. Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Flere som opplever at chrome sluker batteriet? Har hatt mange forskjellige telefoner men nexusen er den eneste hvor chrome alltid er øverst på listen over batteribruket. Etter 1time og 30min on screen time ser det slik ut: Jeg fikk samme problemet på g4'en min. Jeg fikset det med å bruke #nochromo istedet. Den har inkludert adblock, og jeg tenkte det var det som gjorde det..? Lenke til kommentar
Xphylion Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 (endret) Flere som opplever at chrome sluker batteriet? Har hatt mange forskjellige telefoner men nexusen er den eneste hvor chrome alltid er øverst på listen over batteribruket. Etter 1time og 30min on screen time ser det slik ut: Jeg fikk samme problemet på g4'en min. Jeg fikset det med å bruke #nochromo istedet. Den har inkludert adblock, og jeg tenkte det var det som gjorde det..?Skal teste å se om det blir bedre. Foreløpig batteribruk idag: Endret 27. januar 2016 av Xphylion Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Slik ser dagen ut for meg så langt i dag: Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Flere som opplever at chrome sluker batteriet? Har hatt mange forskjellige telefoner men nexusen er den eneste hvor chrome alltid er øverst på listen over batteribruket. Etter 1time og 30min on screen time ser det slik ut: Jeg fikk samme problemet på g4'en min. Jeg fikset det med å bruke #nochromo istedet. Den har inkludert adblock, og jeg tenkte det var det som gjorde det..?Skal teste å se om det blir bedre. Foreløpig batteribruk idag: Har du den nyeste oppdateringen? Ser at klokken din er annerledes fra min (såvidt jeg vet ble den endra litt i siste oppdatering). Lenke til kommentar
Hes. Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Kjøpte 1.8m usb c til c kabel fra Google Store, ser det står på pakka at det er usb 2.0... har det noe innvirkning på om den kan hurtig lade eller ei? Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 http://pocketnow.com/2015/10/14/nexus-quick-charging-explained Ser ut som det skal gå greit. Lenke til kommentar
Xphylion Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Flere som opplever at chrome sluker batteriet? Har hatt mange forskjellige telefoner men nexusen er den eneste hvor chrome alltid er øverst på listen over batteribruket. Etter 1time og 30min on screen time ser det slik ut: Jeg fikk samme problemet på g4'en min. Jeg fikset det med å bruke #nochromo istedet. Den har inkludert adblock, og jeg tenkte det var det som gjorde det..?Skal teste å se om det blir bedre. Foreløpig batteribruk idag: Har du den nyeste oppdateringen? Ser at klokken din er annerledes fra min (såvidt jeg vet ble den endra litt i siste oppdatering). Har den siste oppdateringen installert ja. Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Har lest noen rykter om at denne skal settes ned i pris på Valentines day (14 Februar). Men jeg regner med at det bare er i USA. Noen som har hørt noe om det her i Europa? Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Fjernet Facebook-appen og etter en restart virker det som lag på www.dn.no er borte. Lenke til kommentar
Walter_White Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Har lest noen rykter om at denne skal settes ned i pris på Valentines day (14 Februar). Men jeg regner med at det bare er i USA. Noen som har hørt noe om det her i Europa? http://www.gsmarena.com/nexus_6p_and_nexus_5x_get__euro80_euro100_price_cuts_in_europe-blog-16306.php Ser at elgiganten i Sverige har den på tilbud, men kan ikke se noen tilbud i Norge enda. Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Det er ikke et tilbud. Det er med abonnement. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Er folk fornøyd med denne telefonen? Sitter på gjerdet og venter på Samsung s7 og lg g5. nexus 6p frister også om jeg klarer størrelsen. Tar den OK bilder i mørke omgivelser og hvordan er hastighet på kameraet? `min lg g4 tar gode bilder i mørket men bruker 1 lysår på å ta bilde og det er ikke godt nokk Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Herlig telefon. En av de beste mobilkameraene jeg har brukt i lavt lys, og kameraet er raskt. Lenke til kommentar
Walter_White Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Det er ikke et tilbud. Det er med abonnement. http://www.elgiganten.se/product/mobil-tele-gps/mobiltelefoner/HUANEX32SI/huawei-nexus-6p-smartphone-32-gb-silver Det er et tilbud. 5290 sek uten abonnement, avslag på 500 kr. Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 (endret) Ja, nå ser jeg det. Du har helt rett. Jeg må ha blingsa. Men man må til Sverige da. Vet ikke noe sted her i nærheten det finnes en Elgiganten. Endret 30. januar 2016 av medlem-169651 Lenke til kommentar
mrchip Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Har denne "delt vindu" funksjon, sånn at man kan ha to apper på skjermen samtidig, som samsung sine? Tenker det er ganske praktisk når man har så stor skjerm? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Det ligger skjult i systemet som en feature under developer options, derav eksperimentell.. Er mulig å slå denne på med root dog., se guide: https://www.androidpit.com/how-to-enable-multi-window-mode-in-android-marshmallow Skal komme støtte for dette "native" i neste versjon av Android. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå