Gå til innhold

Nexus 6P - Googles nye toppmodell er nå tilgjengelig fra Google Store

Peppep

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter litt på gjerdet egentlig, virker litt i overkant å bruke ca. 6000kr på ny mobil... :p

Vurderer G4 faktisk, spesielt etter at den får snart Marshmallow.

Er det med fingertrykk-leser då, men er det noen reell bruk av denne bortsett fra å låse opp tlf?

Vi har jo ingen Android Pay her til lands..

Har G2 idag.

Lenke til kommentar

Tror ikke den kommer i dag, på en søndag. Skal man handle i Norge blir det nok ikke før uti november. Sånn realistisk sett :-)

Har vært litt forundret over at 18. oktober har blitt nevnt da det er en søndag ja... Får håpe det skjer noe i morgen, krysser fingrene! 

• Liker 1
Lenke til kommentar

November er vel sagt som den mest sannsynlige måneden hele tiden? At man velger å håpe på den tidligste datoen man hører er nå så. Vi må nok se den leveres i en del andre land før vi ser den her, og så langt er det vel kun forhåndsbestilling i resten av Europa også.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ugh. Nexus 6P blir garantert min neste telefon. Må bare skrape sammen litt penger først. Får ønske meg del-finansiering av den i julegave :p.

Bruker noen operatører å selge Nexus-telefonene sammen med et abonnement? Bytter sjeldent telefon-abonnement, så om jeg kan binde meg for å få gratis delbetaling/spare noen kroner på det så gjør jeg gjerne det. Lettere å betale høyere telefonregning enn å cashe ut alt med en gang. Gjort det i mange år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...