schnoog Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Noen andre som sliter med støy/susing i lyden når de recorder video ? Lenke til kommentar
Sermoni Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Noen andre som sliter med støy/susing i lyden når de recorder video ? Ja. Har faen meg samtlige irriterende problemer med denne telefonen som ikke gjenspeiler prisen. Skuffet. Er på enhet nummer to nå, sende inn igjeeeeeeen, tungvindt. Lenke til kommentar
schnoog Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Er eneste mulighet å sende tilbake å få ny ? Lenke til kommentar
Sermoni Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Er eneste mulighet å sende tilbake å få ny ? Det var det jeg fikk opplyst, siden det skyldes en maskinvare-feil. Men hjelper fint lite når jeg akkurat har samme problem på enhet nummer to da. Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Har ALLE telefoner rosa skjær ved lav lysinnstilling? Så er spiller den øvre høyttaleren høyere enn den nedre. Fler som har det sånn? Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Noen andre som sliter med støy/susing i lyden når de recorder video ? Har også det :-( Lenke til kommentar
schnoog Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Utrolig irriterende, men tror ikke jeg gidder sende tilbake Lenke til kommentar
Joey S. Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Har ALLE telefoner rosa skjær ved lav lysinnstilling? Så er spiller den øvre høyttaleren høyere enn den nedre. Fler som har det sånn? Vet ikke om rosa skjær gjelder alle. Men er mindre av det på min nye enn på den jeg sendte tilbake, knapt mulig å se å denne, bittebittelitt ned mot høyre hjørne. Det med høyttalerne skal være en softwarefeil mener jeg, det skal iallefall være samme hardware oppe og nede. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 (endret) Noen som vet om en butikk i Norge som selger en lader jeg kan bruke i bilen? E: Dette er vel den mest fornuftige på eBay, men skulle gjerne hatt en lader før juleferien. Link Endret 10. desember 2015 av Hotel Papa Lenke til kommentar
madmats Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Noen som vet om en butikk i Norge som selger en lader jeg kan bruke i bilen? E: Dette er vel den mest fornuftige på eBay, men skulle gjerne hatt en lader før juleferien. Link Hadde ikke gått for den der, 6P trenger 3A for quickcharge og den gir bare 2.4 Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Forskjellen i ladetid er nok forsvinnende liten. 1 Lenke til kommentar
madmats Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Mulig det, lurer på hva forskjellen er. En annen ting er at har du ett adapter med 3A trenger en ikke bekymre seg så mye for om kabel bruker riktig usb-standard Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Så en lader med 2.1A der man kjører USB A til USB C vil funke greit? Eller burde det være USB C til USB C? Lenke til kommentar
Joey S. Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Noen som vet om en butikk i Norge som selger en lader jeg kan bruke i bilen? E: Dette er vel den mest fornuftige på eBay, men skulle gjerne hatt en lader før juleferien. Link Hadde ikke gått for den der, 6P trenger 3A for quickcharge og den gir bare 2.4 Jeg har den. Telefonen rapporterer at den lader raskt, og det er ingen tvil om at den er raskere enn jeg har vært i nærheten av tidligere. Hvordan den står seg opp mot den offisielle veggladeren vet jeg ikke. Jeg har ikke undersøkt om det finnes bedre alternativer etter at jeg kjøpte den, men jeg må si meg fornøyd selv da iallefall. Minus for fast kabel, pluss for ekstra usb-a-kontakt. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Netcom suger like mye som Djuice. Lenke til kommentar
madmats Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Så en lader med 2.1A der man kjører USB A til USB C vil funke greit? Eller burde det være USB C til USB C? Det vil sikkert fungere greit, men det er en risiko for at stømadapter/hub i A-enden kan bli ødelagt hvis kabelen ikke følger rett USB-standard. Sikkert samme problem med USB-C til USB-C, men ikke helt sikker. Les mer her: http://www.androidpolice.com/2015/11/04/a-google-engineer-who-works-on-usb-type-c-products-is-reviewing-and-identifying-out-of-spec-potentially-dangerous-third-party-cables-and-adapters/ Lenke til kommentar
Kenney87 Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Jeg brukte USB A adapteret som var med i eska i billaderen jeg har på 2.1A. Funka greit det bortsett fra litt vel kort kabel. Står "lader" i displayet. Helt grei ladehastighet uten at jeg har målt minutter. Lenke til kommentar
X672 Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Netcom suger like mye som Djuice. Min Nexus 6P Grafitt vart sendt fra Netcom i går Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 (endret) Min Nexus 6P Grafitt vart sendt fra Netcom i går Får veldig mye kontrabeskjeder fra Djuice Netcom. Tror ikke de vet helt selv hva som er status. Får håpe de får sendt min også kjapt! Endret 10. desember 2015 av Comma Chameleon Lenke til kommentar
Naits_89 Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 (endret) Min Nexus 6P Grafitt vart sendt fra Netcom i går Får veldig mye kontrabeskjeder fra Djuice Netcom. Tror ikke de vet helt selv hva som er status. Får håpe de får sendt min også kjapt! Mye kødd med Djuice og.. De har den i sølv da men graphite kommer ikke inn før etter jul sier de... Så vurderer og ta den i sølv liker egentlig begge fargene så.. Endret 10. desember 2015 av Naits_89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå