bandofthehawk Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 "Forsendelse på vent - Sendingen ankom for sent til planlagt videresending" Samme her. Tror ikke DHL leverer på lørdag, så våres kommer nok mandag eller senest tirsdag. Lenke til kommentar
Joey S. Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 "Forsendelse på vent - Sendingen ankom for sent til planlagt videresending" Samme her. Tror ikke DHL leverer på lørdag, så våres kommer nok mandag eller senest tirsdag. Har også opplevd den meldingen der. Blir bare sendt dagen etter (ikke helg). Den som ble forsinket sånn kom forresten med klistrelappen "ufortollet gods", men jeg tror egentlig det var tilfeldig. Lenke til kommentar
bruvs Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 "Forsendelse på vent - Sendingen ankom for sent til planlagt videresending" :cry: :cry:Samme her. Tror ikke DHL leverer på lørdag, så våres kommer nok mandag eller senest tirsdag. Har også opplevd den meldingen der. Blir bare sendt dagen etter (ikke helg). Den som ble forsinket sånn kom forresten med klistrelappen "ufortollet gods", men jeg tror egentlig det var tilfeldig. Klistrelappen festes på alle pakker som går igjennom DHL, med unntak av spesielle bedriftavtaler. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 (endret) Jaja, bestilte 01.des fra cdon da de hadde på lager, og aksepterte fakturabetaling (pga jobb), men ikke f om de har fått sendt enda... Blitt en søppelbutikk det, eller? Edit: De har sendt faktura, da. Lol Endret 4. desember 2015 av Klykken- 1 Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 4. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2015 Jaja, bestilte 01.des fra cdon da de hadde på lager, og aksepterte fakturabetaling (pga jobb), men ikke f om de har fått sendt enda... Blitt en søppelbutikk det, eller? Edit: De har sendt faktura, da. Lol Blitt? De har vel alltid vært det. Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Har nå funnet et skikkelig irriterende problem. Eksponeringskompensasjonen på 5X/6P er fjernet pga at Google har kødda det til. Det er jo et enormt og total utilgivelig problem. Ingen info om/når de har tenkt å fikse problemet heller. Savner det voldsomt da jeg synes 6P har en tendens til å ta for mørke bilder. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Det gjør 5x også. Men det finnes vel foto-apper som klarer biffen. Regner med at det er software relatert. Men jeg er ikke helt inne på det området... Lenke til kommentar
newnick Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Var innom elkjøp i steinkjer i dag for å se om de hadde fått den inn. Fikk hjelp fra mobileksperten der, å på mitt spørsmål svarte han, vent litt. Så løp han ut på lageret og kom inn igjen med en rykende fersk 6p. Han fant kun en stk på lageret, men han var like ivrig som meg, så han åpnet eskeb slik at jeg fikk se telefonen Slikt kalles service. Flott telefon. Hadde det vært 64gb utgaven hadde jeg nok falt for fristelsen... Lenke til kommentar
baguett Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Fikk tlf og ballader samme dag, god timing. Nå mangler jeg bare deksel så jeg slipper å bruke 10 sekunder på å legge telefonen forsiktig i lomma Fantastisk telefon så langt, ikke en eneste feil har jeg klart å oppdage! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Det gjør 5x også. Men det finnes vel foto-apper som klarer biffen. Regner med at det er software relatert. Men jeg er ikke helt inne på det området... Er det en spesifikk app du kan anbefale? Var innom elkjøp i steinkjer i dag for å se om de hadde fått den inn. Fikk hjelp fra mobileksperten der, å på mitt spørsmål svarte han, vent litt. Så løp han ut på lageret og kom inn igjen med en rykende fersk 6p. Han fant kun en stk på lageret, men han var like ivrig som meg, så han åpnet eskeb slik at jeg fikk se telefonen Slikt kalles service. Flott telefon. Hadde det vært 64gb utgaven hadde jeg nok falt for fristelsen... Syns det er rart at de bare har tatt inn 32gb. Jeg spurte Elkjøp her hvor jeg bor, og da sa de at de bare vil ta inn 32gb. Det var ikke en etterspørsel etter 64gb i følge dem (?).. Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Det gjør 5x også. Men det finnes vel foto-apper som klarer biffen. Regner med at det er software relatert. Men jeg er ikke helt inne på det området... Nei, det er den underliggende API som alle apper bruker som ikke fungerer. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Tommelom:Takk for svar :)Kan dette fikses i senere firmwareoppdateringer?Uansett kan vel enkelte apper settes opp til å ta lysere bilder som standard, ved å gjøre dette i innstillingene. Mulig det dermed går ut over billedkvaliteten, eller gjør det ikke det? Lenke til kommentar
dredg Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Er det noen andre som bruker google play music? I såfall har dere merket at musikken stopper opp et halvt sekund når man snur på skjermen? Altså når man går fra portrett til landskap inne i GPM appen så hakker lyden. Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Tommelom: Takk for svar :) Kan dette fikses i senere firmwareoppdateringer? Uansett kan vel enkelte apper settes opp til å ta lysere bilder som standard, ved å gjøre dette i innstillingene. Mulig det dermed går ut over billedkvaliteten, eller gjør det ikke det? Det er nettopp det som ER ekspo.komp . Har ikke funnet noen apper som lar deg justere noe som helst enda. Veldig kjipt. Eneste jeg har funnet enda er Open Camera som lar deg låse eksponeringa mot et motiv og så flytte kamera mot et annet motiv og så ta bildet. Funker sånn noenlunde. Og det kan fikses i en senere oppdatering, men når er et spørsmål. Det var visstnok samme problem på Nexus 6 og da tok det et år. Lenke til kommentar
Xphylion Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Tommelom: Takk for svar :) Kan dette fikses i senere firmwareoppdateringer? Uansett kan vel enkelte apper settes opp til å ta lysere bilder som standard, ved å gjøre dette i innstillingene. Mulig det dermed går ut over billedkvaliteten, eller gjør det ikke det? Det er nettopp det som ER ekspo.komp . Har ikke funnet noen apper som lar deg justere noe som helst enda. Veldig kjipt. Eneste jeg har funnet enda er Open Camera som lar deg låse eksponeringa mot et motiv og så flytte kamera mot et annet motiv og så ta bildet. Funker sånn noenlunde. Og det kan fikses i en senere oppdatering, men når er et spørsmål. Det var visstnok samme problem på Nexus 6 og da tok det et år. Testet ProShot appen? Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 (endret) Testa det nå. Eks.komp. var dessverre låst på demoversjonen, så fikk ikke testet det, men tviler det virker der også.. Men det så ut til at jeg fikk justert lukkertid faktisk. Men siden demoen bare ga meg tre bilder før den låser seg, så er jeg bare 99% sikker. Har brukt FV-5 før som sagt, men det virker ikke i det hele tatt nå. Edit: Man kan tvinge FV-5 til å bruke standard kameradriver, men da mister man selvsagt mye funksjonalitet. Eks.komp. funker ikke og man kan kun mate inn lukkertid manuelt. Laveste er 1/100 sekund dessverre. Endret 5. desember 2015 av Tommelom Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Tommelom: Takker så mye for oppdatert informasjon Lenke til kommentar
madmats Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Er det noen andre som bruker google play music? I såfall har dere merket at musikken stopper opp et halvt sekund når man snur på skjermen? Altså når man går fra portrett til landskap inne i GPM appen så hakker lyden. Bruker GMP, testa å snu skjermen nå, ingen pause i lyd her hvertfall Lenke til kommentar
Xphylion Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Er det noen andre som bruker google play music? I såfall har dere merket at musikken stopper opp et halvt sekund når man snur på skjermen? Altså når man går fra portrett til landskap inne i GPM appen så hakker lyden. Bruker GMP, testa å snu skjermen nå, ingen pause i lyd her hvertfall Roterer jeg mot høyre kommer det et halvt sekund pause. Roterer jeg mot venstre er det ingen pause... Lenke til kommentar
ObserWang Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Fikk denne casen i posten i dag. Superfornøyd. Tight og fin, godt grep og ålreit utseende. Jeg er vanligvis ingen fan av caser, men når telefonene er blitt så dyre som de er nå, føler jeg de må beskyttes på en eller annen måte. Dette anbefales sterkt. http://www.spigen.com/collections/nexus-6p/products/nexus-6p-case-rugged-armor 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå