Joey S. Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Er det flere som har en slags tikkelyd på videoopptakene sine?Jeg testet det på den jeg sendte tilbake, men kunne ikke høre noe sånt.Okey, jeg måtte skru lyden på opptaket ganske høyt før det var tydelig hos meg. Det som er rart er at den tikkelyden forsvinner med en annen kamera app. Ser at det er flere andre som også har denne tikkelyden andre steder i verden og at de har fått sin enhet erstattet men at de da fortsatt har tikkelyden... Håper det bare er en software feil og kan fikses.Jeg spilte av på full guffe med formål å teste akkurat det med tikkelyd, og forsåvidt om det var forskjellig volum eller lydkvalitet i høyttalerne. Klarte ikke høre noen av delene. Kan ikke utelukke at andre er mer "finthørende" enn meg. Jeg legger til 2 videoer, den ene med tikke lyd og den andre ikke: denne er med tikkelyd: https://drive.google.com/open?id=0BzJZay0GbGnZMmE1dVlFang1N2s denne er uten (flymode on): https://drive.google.com/open?id=0BzJZay0GbGnZdmIxR2puN0hnUVU Den lyden der hadde ikke den jeg sendte tilbake, det er jeg helt sikker på. Video fra stock Google kamera-app jeg testet med. Lenke til kommentar
schnoog Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 24 timers siden jeg bestilte fra google store, og den står fortsatt på behandler. Er dette normalt ? Lenke til kommentar
kingzapp Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 24 timers siden jeg bestilte fra google store, og den står fortsatt på behandler. Er dette normalt ? Hei det kan ta opp til 48 timer. Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Fikk min telefon i går, og er så langt strålende fornøyd, 64 GB utgaven. Sykt rask på å lade seg opp, der har de virkelig fått til noe bra. Vanvittig kjapp respons på alt som er testet ut så langt. men, en ting jeg bemerket meg, at en telefon i denne prisklassen, så ble jeg litt forbauset over at det ikke fulgte med hodetelefoner... Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 men, en ting jeg bemerket meg, at en telefon i denne prisklassen, så ble jeg litt forbauset over at det ikke fulgte med hodetelefoner... Pleier ikke de standard proppene være av ganske kjip kvalitet? Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 men, en ting jeg bemerket meg, at en telefon i denne prisklassen, så ble jeg litt forbauset over at det ikke fulgte med hodetelefoner... Min erfaring er at de som følger med uten unntak er av elendig kvalitet med røten lyd, og eg har alltid kjøpt bedre propper for lyden sin del. Flott at de ikkje bruker penger på slikt i det hele tatt. 2 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Slenger meg med på de to over. Absolutt alle (100%) av hodetelefoner jeg har fått via telefonkjøp har enten gått i søpla eller blitt liggende/glemt eller til slutt solgt med til neste eier. De er så dårlige at det ikke er vits. Har alltid egne headset som er mange ganger bedre, og de har nok de aller fleste. 3 Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Fikk min telefon i går, og er så langt strålende fornøyd, 64 GB utgaven. Sykt rask på å lade seg opp, der har de virkelig fått til noe bra. Vanvittig kjapp respons på alt som er testet ut så langt. men, en ting jeg bemerket meg, at en telefon i denne prisklassen, så ble jeg litt forbauset over at det ikke fulgte med hodetelefoner... Gratulerer med ny telefon :) Grunnen til at det ikke følger med hodetelefoner er nok at de fleste har dette fra før, og at produktet blir billigere uten hodetelefoner. Lenke til kommentar
Naits_89 Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Noen som har bestilt telefonen fra Djuice? fått noe info om når de sender ut?Venter i spenning enda Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 (endret) Noen som har bestilt telefonen fra Djuice? fått noe info om når de sender ut? Venter i spenning enda *rekke opp hånda* Prøvde meg på en liten frekk en og spurte om det var mulighet for å hente den på lageret til nettbutikken siden jeg skal bort til helgen (but not really), men det var ikke mulig. De får den inn i morgen (04. des) og så sender de vel fortløpende. Er jeg heldig så får jeg den kanskje lørdag. Men jeg tipper at det blir enten mandag eller tirsdag. Her er screenshot av svaret jeg fikk edit: Når bestilte du forresten? Bestilte 24.11 jeg. Endret 3. desember 2015 av Comma Chameleon Lenke til kommentar
Naits_89 Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 27.11 bestilte jeg Så må vell vente en stund til jaja Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 (endret) Skal oppdatere deg når jeg vet noe mer i alle fall! Hvilken gikk du for? Graphite aller aluminium? Gleder meg til å få min. Har lekt litt med samboerens 5X i mellomtiden, men blir ikke det samme.Kom på at jeg ikke har bestilt deksel eller noe, så må kjappe meg å gjøre det. Noen som har et mykt/gummideksel å anbefale? Og Spigen-glass for å beskytte skjermen (temperert) er vel å anbefale, er det ikke? Skal lese litt tilbake, men er mange sider så setter pris på tips. edit: Liker Adopted-casen, men ser den er utsolgt akkurat nå. Og Spigen-glasset koster litt, men virker bra.Om noen har ekstra case til 6P i nærheten av Oslo, si gjerne ifra så kan jeg kanskje kjøpe til samme pris. Endret 3. desember 2015 av Comma Chameleon Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Fikk min Silver 32 gb frå NetCom idag. Har intelliglass tempered og wallet case frå Nilkin allerede, venter på et par slim deksler. Lenke til kommentar
Naits_89 Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 (endret) Ble Graphite på meg Fikk Spigen Tempered glass protector i posten i dag og det ser greit ut med utskjæringer for sensorene osvEneste jeg ser folk klager over er at det ikke har utskjæring til kameraet. noen sier det forstyrrer autofokusen da...Og andre sier at det er bra det ikke er utskjæring for kameraet for det samler bare støv og så må en til med q-tips for og få rein linsen igjen... Endret 3. desember 2015 av Naits_89 Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Venter også på USB-C til USB-A for å koble til pc, den som følger med er latterlig kort Lenke til kommentar
baguett Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Da er graphite reservert, får henta den imorra på elkjøp Var veldig nære å kjøpe en 5X, den var på utstilling og føltes veldig fin å holde i, men klarte heldigvis å styre unna, puh. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Er det flere som har en slags tikkelyd på videoopptakene sine?Jeg testet det på den jeg sendte tilbake, men kunne ikke høre noe sånt.Okey, jeg måtte skru lyden på opptaket ganske høyt før det var tydelig hos meg. Det som er rart er at den tikkelyden forsvinner med en annen kamera app. Ser at det er flere andre som også har denne tikkelyden andre steder i verden og at de har fått sin enhet erstattet men at de da fortsatt har tikkelyden... Håper det bare er en software feil og kan fikses. Jeg spilte av på full guffe med formål å teste akkurat det med tikkelyd, og forsåvidt om det var forskjellig volum eller lydkvalitet i høyttalerne. Klarte ikke høre noen av delene. Kan ikke utelukke at andre er mer "finthørende" enn meg. Jeg legger til 2 videoer, den ene med tikke lyd og den andre ikke: denne er med tikkelyd: https://drive.google.com/open?id=0BzJZay0GbGnZMmE1dVlFang1N2s denne er uten (flymode on): https://drive.google.com/open?id=0BzJZay0GbGnZdmIxR2puN0hnUVU Det var jo virkelig ikke så ille. Bruker hodetelefoner og måtte ha volumet veldig høyt for å høre den tikkingen. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Da har jeg bestilt en 64gb Graphite fra Google. Litt spent på størrelsen, da jeg kommer fra en iPhone 6. Tafset på en Samsung S6 Edge+ eller hva den heter, og det føltes ikke såå ille ut. Skal bli interresant å prøve android igjen, håper det blir en bedre opplevelse enn Sony Z1 jeg hadde da den var ny. Er det noen som har hatt en nyere iPhone og kan sammenlikne 6Pens kamera mot Apple sine telefoner? Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Da har jeg bestilt en 64gb Graphite fra Google. Litt spent på størrelsen, da jeg kommer fra en iPhone 6. Tafset på en Samsung S6 Edge+ eller hva den heter, og det føltes ikke såå ille ut. Skal bli interresant å prøve android igjen, håper det blir en bedre opplevelse enn Sony Z1 jeg hadde da den var ny. Er det noen som har hatt en nyere iPhone og kan sammenlikne 6Pens kamera mot Apple sine telefoner? Sjekk ut han karen her. Han sammenligner telefoner på en glimrende måte: 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 "Forsendelse på vent - Sendingen ankom for sent til planlagt videresending" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå