Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 (endret) Dumt at det ikke er noe ny nexus modell med ips skjerm i grunn..5X har IPS.. Endret 30. november 2015 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
halloiluken1 Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Se der ja, lurer på hva jeg tenkte med nå, viste jo det i grunn. For se litt nærmere på den da gitt. Men er ikke særlig fan av LG. Lenke til kommentar
VikingIM Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Noen flere som har fått nexus 6p nå og som kan si noe om skjermen? Bestilte en fra google store i julepresang til guttungen her i tillegg til den jeg bruker som jeg kjøpte i Riga, og litt forskjell på skjermene er det. Det er litt forskjell i rød fargen på disse 2 modellene. Er fornøyd med skjermen på de begge, men er vant til ips. Dumt at det ikke er noe ny nexus modell med ips skjerm i grunn.. Venter utålmodig på min, ble lastet opp på bil for utkjøring 16:30 og skulle komme innen 21:00 i dag, men ser dårlig ut. Skal si i fra hvordan min er når jeg får den. Lenke til kommentar
GVZ Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Ser Proshop er tomme for 64GB grå, men jeg har i alle fall fått et sporingsnummer som sier følgende: Posten/Bring har fått melding fra Proshop AS om at det kommer en sending. Sendingen er en del av et vareparti som først kan spores ved ankomst mottakerland. Noen som vet hvor lang tid det tar med pakker fra Proshop? De sender vel fra Danmark så satser på neste uke... Maybe you've already gotten an update also but for me until the package was arrived in Norway it just said no item has been received by the post, only a message. This afternoon it got updated and I see it's been forwarded from Oslo. So don't worry, it's on the way! Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 This afternoon it got updated and I see it's been forwarded from Oslo. So don't worry, it's on the way! Ja, jeg fikk den samme. Så da burde jeg få den ca onsdag. ? Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Fikk min for et par timer siden og er veldig fornøyd så langt! Har ikke hatt noen av feilene som nevnt, skjermen er knall! Har på siste telefonene skiftet om på hvilken side tilbakeknappen er på, men finner ikke settingen på det nå, noen som vet? Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Har hatt 6P i litt over en uke, og kan ikke annet enn å prise den opp i skyene! Veldig fornøyd! Lenke til kommentar
Joey S. Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Blæh jeg savner min. Men nå kan jeg jo iallefall glede meg til å få den en gang til da, det er jo noe. Lenke til kommentar
Spanders Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Har på siste telefonene skiftet om på hvilken side tilbakeknappen er på, men finner ikke settingen på det nå, noen som vet? Har det vært en setting på det tidligere? Hva med denne appen? Ikke testa selv. https://play.google.com/store/search?q=softkeyz 1 Lenke til kommentar
baguett Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Venter bare på at Elkjøp, lefdal eller noen andre butikker skal få telefonen ut i butikkene her jeg bor. Ting tar tid Lenke til kommentar
halloiluken1 Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Det er mange elkjøp som har den i butikk nå. Sjekk på elkjop.no Lenke til kommentar
Xphylion Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Jeg gikk innom stovnersenteret i Oslo på lørdag og kjøpte min... De hadde fått noen inn i butikken sin. Strålende fornøyd med telefonen! Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Jeg gikk innom stovnersenteret i Oslo på lørdag og kjøpte min... De hadde fått noen inn i butikken sin. Strålende fornøyd med telefonen! Er den på utstilling der? Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Har hatt 6P i litt over en uke, og kan ikke annet enn å prise den opp i skyene! Veldig fornøyd! Hasr du testet å ringe til noen med Hangouts, Facebook Messenger eller lignende på speaker? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 1. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2015 Fikk telefonen i går ettermiddag. Har hatt det ganske travelt og ikke rukket å bruke den veldig mye, men så langt er jeg strålende fornøyd. Har ikke lagt merke til noen av problemene som alle tror er utbredt pga tråder på XDA, reddit m.m. Lenke til kommentar
bluecass Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Jeg har sendt min tilbake. Den hadde flere små hakk i metallet på venstre side. Hele telefonen var skjev. Når den lå med skjermen ned mot bordflaten vippet den når jeg trykket på hjørnene. I lav belysning levde skjermen sitt eget liv. Plutselig kunne skjermen lyse opp som om jeg var ute i sollys, før den etterhvert justerte seg etter omgivelsene. Dette skjedde 4-5 ganger i løpet av minuttet. Lenke til kommentar
schnoog Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 (endret) Jeg venter fortsatt på min fra cdon...... Nesten så jeg vurderer å avbestille og bestille fra chess istedet. Selv om det koster meg 1200 kr mer.... Endret 1. desember 2015 av schnoog Lenke til kommentar
bandofthehawk Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Proshop er forsinket, endra status igjen. Vet noen om noe sted man kan bestille 128gb (EU version fra utlandet)? Tar evigheter for den å ankomme nettbutikkene, og ser ut som at 64gb er utsolgt Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 1. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2015 Proshop er forsinket, endra status igjen. Vet noen om noe sted man kan bestille 128gb (EU version fra utlandet)? Tar evigheter for den å ankomme nettbutikkene, og ser ut som at 64gb er utsolgt Jeg hadde bestilt fra Google Store hvis du skal ha 128 GB Alu. Billigere enn nettbutikkene, og sannsynligvis raskere (Dustin var raskest med 32GB, mens Google Store var raskest med 64 GB). Lenke til kommentar
bandofthehawk Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Proshop er forsinket, endra status igjen. Vet noen om noe sted man kan bestille 128gb (EU version fra utlandet)? Tar evigheter for den å ankomme nettbutikkene, og ser ut som at 64gb er utsolgt Jeg hadde bestilt fra Google Store hvis du skal ha 128 GB Alu. Billigere enn nettbutikkene, og sannsynligvis raskere (Dustin var raskest med 32GB, mens Google Store var raskest med 64 GB). Hvor lang tid tror du det tar før Google Store får inn 128alu? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå