Gå til innhold

Nexus 6P - Googles nye toppmodell er nå tilgjengelig fra Google Store

Peppep

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk casen i dag, men synes kantene var svært tjukke. Den var ikke smekker i det hele tatt.

Bleh, det var synd. Men fungerer sikkert finfint til jeg finner noe annet.

Noe helt annet: jeg hadde 5x i en ukes tid før jeg sendte den inn igjen, og jeg må si meg enig med folket; 6p har det lille ekstra som 5x manglet, er storfornøyd med kjøpet! Er lett den beste telefonopplevelsen jeg har hatt siden jeg kjøpte htc desire i 2010 :p

Lenke til kommentar

• Bestilt fra: Google Store
  • Bestilling registrert: 23/11/2015 kl. 1120
  • Produkt: Nexus 6P 64GB Aluminium
  • Leveringsadresse: Bergen

ZAudvX1.png

</p>

Ligger an til mandag for de fleste av oss tenker jeg. Irriterende.

Godt mulig at det skjer på mandag, og egentlig helt greit for min egen del (pga. eksamen mandag).

Likevel bør det nevnes at det bare tok 17 timer fra status "SENDT FRA DHL i COPENHAGEN" til Nystad97 mottok sin pakke i Ski. Hvis DHL sender fra CPH til BGO, så kan det hende at pakken kommer frem i morgen

Lenke til kommentar

• Bestilt fra: Google Store
  • Bestilling registrert: 23/11/2015 kl. 1120
  • Produkt: Nexus 6P 64GB Aluminium
  • Leveringsadresse: Bergen

ZAudvX1.png

</p>

Ligger an til mandag for de fleste av oss tenker jeg. Irriterende.

Godt mulig at det skjer på mandag, og egentlig helt greit for min egen del (pga. eksamen mandag).

Likevel bør det nevnes at det bare tok 17 timer fra status "SENDT FRA DHL i COPENHAGEN" til Nystad97 mottok sin pakke i Ski. Hvis DHL sender fra CPH til BGO, så kan det hende at pakken kommer frem i morgen

Går dessverre via Oslo for tollbehandling.
Lenke til kommentar

Fikk min nå, godt førsteinntrykk, men har ikke testet så mye enda. Det var litt tykke kanter på Adopted-coveret, men til å leve med.

Det jeg er mer skuffet over, men som sikkert er min egen feil, er den ekstra laderen jeg kjøpte. Det falt meg ikke inn at den kunne ha fastmontert kabel. Har ikke sett en lader med fast kabel på mange år. Vel, denne har det. :/

Lenke til kommentar

Det jeg er mer skuffet over, men som sikkert er min egen feil, er den ekstra laderen jeg kjøpte. Det falt meg ikke inn at den kunne ha fastmontert kabel. Har ikke sett en lader med fast kabel på mange år. Vel, denne har det. :/

Det er muligens pga fast charge, feil kombinasjon av lader/kabel kan visst ødelegge laderen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...