Nystic Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Fulgte det to kabler og èn lader med i pakken? Det følger med: 1 USB Type-C til USB Type-C 1 USB Type-C til USB Standard-A 1 lader 15 W (5 V / 3 A) Lenke til kommentar
Joey S. Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Fulgte det to kabler og èn lader med i pakken? Ja, en lader med usb-c/usb-c-kabel, og en kort kabel som er usb-c/usb-a. Lenke til kommentar
Spanders Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Jeg fikk casen i dag, men synes kantene var svært tjukke. Den var ikke smekker i det hele tatt. Bleh, det var synd. Men fungerer sikkert finfint til jeg finner noe annet. Noe helt annet: jeg hadde 5x i en ukes tid før jeg sendte den inn igjen, og jeg må si meg enig med folket; 6p har det lille ekstra som 5x manglet, er storfornøyd med kjøpet! Er lett den beste telefonopplevelsen jeg har hatt siden jeg kjøpte htc desire i 2010 Lenke til kommentar
SecondMouse Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Bestilt fra: Google Store Bestilling registrert: 23/11/2015 kl. 1120 Produkt: Nexus 6P 64GB Aluminium Leveringsadresse: Bergen Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Ughhh. Djuice får ikke inn telefonen før 4. desember. Hater å vente, når alle andre får tak i den nå .Får heldigvis lekt litt med samboerens 5x i mellomtiden! Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 26. november 2015 Forfatter Del Skrevet 26. november 2015 Bestilt fra: Google Store Bestilling registrert: 23/11/2015 kl. 1120 Produkt: Nexus 6P 64GB Aluminium Leveringsadresse: Bergen </p> Ligger an til mandag for de fleste av oss tenker jeg. Irriterende. Lenke til kommentar
SecondMouse Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Bestilt fra: Google Store Bestilling registrert: 23/11/2015 kl. 1120 Produkt: Nexus 6P 64GB Aluminium Leveringsadresse: Bergen </p> Ligger an til mandag for de fleste av oss tenker jeg. Irriterende. Godt mulig at det skjer på mandag, og egentlig helt greit for min egen del (pga. eksamen mandag). Likevel bør det nevnes at det bare tok 17 timer fra status "SENDT FRA DHL i COPENHAGEN" til Nystad97 mottok sin pakke i Ski. Hvis DHL sender fra CPH til BGO, så kan det hende at pakken kommer frem i morgen Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 26. november 2015 Forfatter Del Skrevet 26. november 2015 Bestilt fra: Google Store Bestilling registrert: 23/11/2015 kl. 1120 Produkt: Nexus 6P 64GB Aluminium Leveringsadresse: Bergen </p> Ligger an til mandag for de fleste av oss tenker jeg. Irriterende. Godt mulig at det skjer på mandag, og egentlig helt greit for min egen del (pga. eksamen mandag). Likevel bør det nevnes at det bare tok 17 timer fra status "SENDT FRA DHL i COPENHAGEN" til Nystad97 mottok sin pakke i Ski. Hvis DHL sender fra CPH til BGO, så kan det hende at pakken kommer frem i morgen Går dessverre via Oslo for tollbehandling. Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Noen som har fått mobilen som kan teste VOIP bug fra andre apper enn Hangouts? Ring på SPEAKER til en annen på Facebooks Messenger, Viber, Skype eller andre og hør om de hører deg godt og motsatt. Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 (endret) Dobbeltpost... Endret 27. november 2015 av borchgrevink Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Har nå fått min Nexus 6P fra Chess. Ganske stor overgang fra Nexus 5 til 6P'en når det gjelder størrelse for å si det mildt Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Fikk min nå, godt førsteinntrykk, men har ikke testet så mye enda. Det var litt tykke kanter på Adopted-coveret, men til å leve med. Det jeg er mer skuffet over, men som sikkert er min egen feil, er den ekstra laderen jeg kjøpte. Det falt meg ikke inn at den kunne ha fastmontert kabel. Har ikke sett en lader med fast kabel på mange år. Vel, denne har det. :/ Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 27. november 2015 Forfatter Del Skrevet 27. november 2015 Det jeg er mer skuffet over, men som sikkert er min egen feil, er den ekstra laderen jeg kjøpte. Det falt meg ikke inn at den kunne ha fastmontert kabel. Har ikke sett en lader med fast kabel på mange år. Vel, denne har det. :/ Det er muligens pga fast charge, feil kombinasjon av lader/kabel kan visst ødelegge laderen. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 (endret) Tja, laderen som følger med telefonen har jo løs kabel. Synes det var svakt og unødvendig gammeldags. Endret 27. november 2015 av Aasgaard Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 I det hele tatt er lading med kabel unødvendig gammeldags. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 I det hele tatt er lading med kabel unødvendig gammeldags. Ikke med tanke på hvor raskt det går i forhold til trådløs lading. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Tror vel de fleste som lada trådløst gjorde det for å slippe tilkobling og ledningsrot, ikke for å lade fort. Rask lading er fint det, men det betyr på ingen måte at jeg ikke savner Qi. Lenke til kommentar
ObserWang Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Jeg fikk min fra Google Store i dag. FIklet litt med den nå, mest rooting for å få tilbake gamle backups/adblock og lignende, men dette virker veldig lovende. Størrelsen kan jeg også leve med. Kommer fra en HTC One M7, så det er da 1 tomme opp. Lenke til kommentar
Joey S. Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Noen andre enn meg som har fått en skjerm som ikke gir like farger over hele skjermen? Eller var jeg bare megauheldig? Lenke til kommentar
oystein86 Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Folk blir like sjokkerte hver gang en amoled mobil lanseres og den har ujevn skjerm. Det er et lotteri med amoled. Noen er mer uheldig enn andre. Variasjonen er stor med denne skjermteknologien. Vis en grå bakgrunn i fullskjerm og du VIL se issues. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå