Kenney87 Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Fikk mitt tilbehør for 30 minutter siden! Er det slik å forstå at pakken som regel blir utlevert dagen etter den har vært i københavn? Lenke til kommentar
Joey S. Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Fikk mitt tilbehør for 30 minutter siden! Er det slik å forstå at pakken som regel blir utlevert dagen etter den har vært i københavn? Ikke hos meg, selv om jeg bor nær Oslo. Får det dagen etter det kom til Norge. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Hey guys, I've been waiting for the 64GB gray version and proshop seems to have it now. I called them to double check and they said they have 43 items in stock. I've already ordered one. I know many others wanted this so I thought I share. Cheers Takk for tips. Har nettopp bestilt en jeg også. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Er det slik å forstå at pakken som regel blir utlevert dagen etter den har vært i københavn? Ikke stol på det, min kom til København for nesten et døgn siden (21-tida), og der er den fortsatt. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Nilkin deksel ankommet, godt førsteinntrykk! Mangler bare mobil.. 1 Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 (endret) For de som er interessert i frakten av tilbehøret mitt: Forøvrig veldig fornøyd med dekselet som kom i dag! Kabelen jeg fikk har blitt plassert i bilen. Endret 26. november 2015 av Nystad97 Lenke til kommentar
Joey S. Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 For de som er interesserte: DHL.jpg Forøvrig veldig fornøyd med dekselet jeg fikk også! Deksel_1.jpg Deksel_2.jpg Vi kjørte samme kombo av telefon og deksel vi gitt! Vet ikke 100% hva jeg skal gå for når jeg får tilbake penger fra dustin, men tror det blir alu fortsatt. Noen som har fått graphite og er fornøyd/misfornøyd? 1 Lenke til kommentar
Swome Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Nilkin deksel ankommet, godt førsteinntrykk! Mangler bare mobil.. Likte det dekselet der. Synd det bare er en lomme til kort Endte opp med denne selv: http://www.ebay.com/itm/181907742293?_trksid=p2057872.m2749.l2649&var=481275592315&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Lenke til kommentar
Naits_89 Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Er det en veldig stor overgang og gå fra Nexus 4 til en Nexus 6P?Med tanke på størrelse? ha med seg i lommene osv?Eller blir en fort vant til "phablet" størrelsen?Har aldri hatt større telefon en Nexus 4 noen som har erfaring? Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Er det en veldig stor overgang og gå fra Nexus 4 til en Nexus 6P? Med tanke på størrelse? ha med seg i lommene osv? Eller blir en fort vant til "phablet" størrelsen? Har aldri hatt større telefon en Nexus 4 noen som har erfaring? Jeg gikk selv fra en Nexus 4, og jeg er VELDIG fornøyd med oppgraderingen! Litt merkelig første dagen med tanke på størrelsen, men du blir fort vant til det. Ellers er alt bedre; kamera, prosessor, høyttalere, UI (Android 6.0), minne, 4G, skjerm, byggekvalitet, fingeravtrykksensor, osv... Go for it! Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Nilkin deksel ankommet, godt førsteinntrykk! Mangler bare mobil.. Noe sånt kunne jeg tenkt meg, hvor bestilte du den? Og er kortet såpass forsenket at det ikke kommer i kontakt med mobilskjermen? Lenke til kommentar
schnoog Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Flere som har bestilt adopted case? Synes egentlig kanten på den så meget tykk ut. Har ikke fått tlf enda så vet ikke hvordan det blir seende ut, men førsteinntrykket er ihvertfall at det ser ut som veldig tykk ramme. Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Nilkin deksel ankommet, godt førsteinntrykk! Mangler bare mobil.. Noe sånt kunne jeg tenkt meg, hvor bestilte du den? Og er kortet såpass forsenket at det ikke kommer i kontakt med mobilskjermen? Ebay 1 Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Jeg kunne tenkt meg et deksel (uten flipp) med plass til eksakt 1 stk kort, ala dette: http://scotchandiron.com/collections/all/products/cafe-racer-motorcycle-leather-whiskey-throttle-iphone-6-case?variant=3770168260 Noen som har sett noe lignende? I mellomtiden får jeg klare meg med dette uten kortholder: http://www.spigen.com/collections/nexus-6p/products/nexus-6p-case-thin-fit Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Da håper jeg ikke at du har tenkt å bruke Imprint, den vil nok ikke være særlig effektiv med den der over den. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Da håper jeg ikke at du har tenkt å bruke Imprint, den vil nok ikke være særlig effektiv med den der over den.Nå vil vel et iPhone-deksel fungere dårlig uansett. Derfor jeg (indirekte) spør om noen har sett et 6P-deksel med tilsvarende kortholder. Den må selvsagt ikke dekke fingertrykkleseren, men den sitter vel høyt nok oppe til at det bør gå... Lenke til kommentar
Spanders Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Flere som har bestilt adopted case? Synes egentlig kanten på den så meget tykk ut. Har ikke fått tlf enda så vet ikke hvordan det blir seende ut, men førsteinntrykket er ihvertfall at det ser ut som veldig tykk ramme. Jeg har også bestilt den, men tror ikke den er så tykk som det kan se ut som. Regner med du har sett (den eneste) videoen på youtube av den også? Jeg synes den ser smekker ut: Lenke til kommentar
schnoog Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Flere som har bestilt adopted case? Synes egentlig kanten på den så meget tykk ut. Har ikke fått tlf enda så vet ikke hvordan det blir seende ut, men førsteinntrykket er ihvertfall at det ser ut som veldig tykk ramme. Jeg har også bestilt den, men tror ikke den er så tykk som det kan se ut som. Regner med du har sett (den eneste) videoen på youtube av den også? Jeg synes den ser smekker ut: Jeg fikk casen i dag, men synes kantene var svært tjukke. Den var ikke smekker i det hele tatt. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Synd, så lekker ut i videoen. Var vel mye det klippet der som fikk meg til å bestille også. Får kanskje vurdere Spigen Thin Fit da. Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Fulgte det to kabler og èn lader med i pakken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå