Kenney87 Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Skal til USA neste mnd og vurder kanskje å kjøpe telefon der. Sett bort ifra garantispørsmål, vil 4G /dekning være det samme på en USA telefon? Lader regner jeg med går bra med plug adapter? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 12. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2015 Nei, den amerikanske modellen mangler et par europeiske 4G-frekvenser, tror det bl.a er 800 MHz. Hvis du vil få tak i den raskest mulig hadde jeg heller kjøpt fra UK enn USA. Selv gjør jeg ingen av delene for å få hurtiglader uten å måtte bruke adapter. Lenke til kommentar
KlamiLysken Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Proshop har endra leveringstid til ; bestillingsvare 1 - 2 måneders levering på Nexus 6P. Igår hadde dei 13 - 17 dagar. https://www.proshop.no/Mobiltelefon/Nexus-6P-64GB-Grey/2517353?s=nexus+6p Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Proshop har endra leveringstid til ; bestillingsvare 1 - 2 måneders levering på Nexus 6P. Igår hadde dei 13 - 17 dagar. https://www.proshop.no/Mobiltelefon/Nexus-6P-64GB-Grey/2517353?s=nexus+6p Slik er det alltid ved lansering av nye telefoner. Alt for optimistiske hver gang, for så å skyve dato foran seg. Tipper vi har Nexus 6P rundt juletider. 1 Lenke til kommentar
Kenney87 Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 (endret) Dustinhome har senket prisen til 5995,- nå Da er det ikke langt unna det google store skal ha (5790,-). Regner med google store vil ha den på lager først? Endret 14. oktober 2015 av Kenney87 Lenke til kommentar
kimare Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 I utgangspunktet tenker jeg at denne er for stor, men iPhone plus er vel mer eller mindre samme størrelse? Får ta en lommesjekk og lek med den før jeg bestemmer meg. Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 I utgangspunktet tenker jeg at denne er for stor, men iPhone plus er vel mer eller mindre samme størrelse? Får ta en lommesjekk og lek med den før jeg bestemmer meg. Nexus 6P er omtrent på prikken like stor som iPhone 6S plus. http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=7588&idPhone2=7243 1 Lenke til kommentar
bluecass Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Telefonen har nådd forbrukerne i India. 1 Lenke til kommentar
Kenney87 Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Har sett mange unboxinger å tester nå. Spesielt kameraet ser jo meget lovende ut ☺ da gjenstår det bare å vente til den kommer her på berget.... Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Denne artikkelen sier vel at vi neppe får se denne før slutten av November eventuelt rundt juletider. Eller er vi prioritert før Kanada , noe som gjør at Huawei produserer telefoner for det Europeiske markedet.. http://www.phonearena.com/news/Supply-issues-seemingly-forcing-Google-to-delay-the-launch-of-Nexus-6P-in-Canada_id74719 Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Har vært i kontakt med Google Store igjen, og fikk følgende svar: "Alt jeg kan si er at Nexus 6P er veldig snart tilgjengelig for salg på Google Store." Ser ut til at salget bare er ett par dager unna! 3 Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 15. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2015 Denne artikkelen sier vel at vi neppe får se denne før slutten av November eventuelt rundt juletider. Eller er vi prioritert før Kanada , noe som gjør at Huawei produserer telefoner for det Europeiske markedet.. http://www.phonearena.com/news/Supply-issues-seemingly-forcing-Google-to-delay-the-launch-of-Nexus-6P-in-Canada_id74719 Det er ulike modeller for Europa og Nord-Amerika, så en forsinkelse der trenger ikke å bety noe for oss. Blir mer bekymret hvis det er forsinkelser i UK. Har vært i kontakt med Google Store igjen, og fikk følgende svar: "Alt jeg kan si er at Nexus 6P er veldig snart tilgjengelig for salg på Google Store." Ser ut til at salget bare er ett par dager unna! 18. okt, kanskje? Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Har vært i kontakt med Google Store igjen, og fikk følgende svar: "Alt jeg kan si er at Nexus 6P er veldig snart tilgjengelig for salg på Google Store." Ser ut til at salget bare er ett par dager unna! 18. okt, kanskje? Virker ikke usannsynlig det nei. Kanskje før også! Lenke til kommentar
schnoog Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Veldig snart kan vel også bety 1 eller 2 måneder.... 2 Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 (endret) Veldig snart kan vel også bety 1 eller 2 måneder.... Selvsagt kan det være tilfellet, men i og med at Lefdal har sagt at de skal ha den på lager 21. oktober og flere her har fått 18. oktober opplyst fra flere hold pluss at Google Store nå svarte med "veldig snart" når jeg ba vedkommende gi et hint om salgsstart, så virker det sannsynlig at det vil skje innen ett par dager, maks 1 uke. Endret 15. oktober 2015 av Nystad97 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 ...pluss at Google Store nå svarte med "veldig snart" når jeg ba vedkommende gi et hint om salgsstart, så virker det sannsynlig at det vil skje innen ett par dager, maks 1 uke. Nå er det vel ikke nødvendigvis slik at salgsstart og tidligst mulige leveringstidtspunkt alltid ligger nærme hverandre i tid. Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 (endret) ...pluss at Google Store nå svarte med "veldig snart" når jeg ba vedkommende gi et hint om salgsstart, så virker det sannsynlig at det vil skje innen ett par dager, maks 1 uke. Nå er det vel ikke nødvendigvis slik at salgsstart og tidligst mulige leveringstidtspunkt alltid ligger nærme hverandre i tid.Har kanskje misforstått hverandre, men det jeg har spurt Google Store om er når de vil gjøre Nexus 6P tilgjengelig for kjøp i Google Store. Nå står det jo bare "Kommer snart" i nettbutikken. Er jo forøvrig fornuftig å anta at Google Store vil være en av de første som sender ut telefonen i og med at det er de som står bak telefonen. Og når Lefdal skal ha telefonen på lager 21. oktober så er nok heller ikke sendingen til forbruker langt unna heller. Bare antagelser, men er jo lov å håpe... Endret 15. oktober 2015 av Nystad97 1 Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Litt overrasket at forhåndsbestilling ikkje har vært mulig hittil egentlig. Noen som har bestemt seg for denne og har noen tanker ang. deksel vs ingen? Ser for meg at metallet kan lett få skrapemerker... Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Litt overrasket at forhåndsbestilling ikkje har vært mulig hittil egentlig. Noen som har bestemt seg for denne og har noen tanker ang. deksel vs ingen? Ser for meg at metallet kan lett få skrapemerker...Jeg tenker å gå for 64 GB Aluminium versjonen med dette offisielle dekselet fra Google: https://store.google.com/product/adopted_folio_n6p Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Forhåndsbestilling er vel ikke noen suksesshistorie ved tidligere lansering av Nexuser. 4 og 5 hadde tragisk leveringstid, og ingen kontroll på hvem som hadde bestilt først, etc. I USA, hvertfall - de kom vel senere hit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå