Gå til innhold

Nexus 6P - Googles nye toppmodell er nå tilgjengelig fra Google Store


Peppep

Anbefalte innlegg

 

Eller tre :)

 

Hvordan er det forresten med DHL? Er det shipping på døra eller i postkasse? Satser på at telefonen blir sendt før AM blir til PM i morgen formiddag :)

De leverer på døren. Pleier å få SMS fra sjåføren om morgenen, med mulighet til å endre leveringsadresse. Så jeg har bl.a. fått levering på jobb i stedet for hjemme. Bra service fra DHL.

 

 

Takker for svar.

 

Bestilte forøvrig en slik en etter gode reviews på XDA.

 

http://www.ebay.com/itm/272017635432

 

Noen som har sett/tatt på en sånn foreløpig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@Nystad97

 

Vil det si at du returnerte den du kjøpte hos Dustin? Tenker å gjøre det samme.

Har enda ikke bestemt meg helt... :p

 

Jeg har tenkt å bruke angrerett hos dustin. Sendte de mail og fikk returnr. Må dog betale returfrakt  :tease:

Hmm... Rart! Fikk gratis frakt uten noe problem.

Endret av Nystad97
Lenke til kommentar

Snakket du med de på telefon? 

Nei, på epost. Hvor mye må du betale?

 

Meg: "Så det blir med andre ord ingen fraktkostander på meg ved en eventuell retur? :)"

Dustin: "nej det blir det inte, men ni måste använda fraktsedeln inom 14 dagar"

Endret av Nystad97
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYdNbk55zt

 

Bestilte fra Lefdal for lenge siden, og bestilte fra google klokka 7 i morges, så tok jeg kontakt med Lefdal for å avbestille. Da sa de plutselig at denne allerede var sendt (ikke fått sendingsbekreftelse eller noenting fra dem siden SMS på forsinkelse), noe som er klassisk måte å tvinge denne på oss som avbestiller. 

 

De unnskyldte det med å si at dette kommer fra Sverige, derfor jeg ikke har fått noen sendebekreftelse på dette.. 

 

Så jeg må vel betale for å få denne sendt tilbake regner jeg med. Sleipt.

Kan du ikke bare la vær å hente pakken?

 

Jeg er ikke kjent med å avbestille egentlig, så det er uvisst om jeg kan gjøre det. Jeg ser for meg at det blir gebyrer, da de vil se på dette som tapt gevinst fordi en vare fra dem lå på Posten i flere uker. 

 

Jeg bestiller fra Google fordi jeg vet at jeg slipper krangle med de hvis det skulle dukke opp evt. problemer med telefonen senere. Og at de har et program for gratis 1-time skjermbytte i flere land, og håper det vil dukke opp her også. 

 

Noen som vet om det ligger en returseddel i esken fra før? Jeg fikk ikke et lurt svar fra hun jeg snakket med på chaten.

Endret av Slettet-lYdNbk55zt
Lenke til kommentar

 

 

Bestilte fra Lefdal for lenge siden, og bestilte fra google klokka 7 i morges, så tok jeg kontakt med Lefdal for å avbestille. Da sa de plutselig at denne allerede var sendt (ikke fått sendingsbekreftelse eller noenting fra dem siden SMS på forsinkelse), noe som er klassisk måte å tvinge denne på oss som avbestiller. 

 

De unnskyldte det med å si at dette kommer fra Sverige, derfor jeg ikke har fått noen sendebekreftelse på dette.. 

 

Så jeg må vel betale for å få denne sendt tilbake regner jeg med. Sleipt.

Kan du ikke bare la vær å hente pakken?

 

Jeg er ikke kjent med å avbestille egentlig, så det er uvisst om jeg kan gjøre det. Jeg ser for meg at det blir gebyrer, da de vil se på dette som tapt gevinst fordi en vare fra dem lå på Posten i flere uker. 

 

Jeg bestiller fra Google fordi jeg vet at jeg slipper krangle med de hvis det skulle dukke opp evt. problemer med telefonen senere. Og at de har et program for gratis 1-time skjermbytte i flere land, og håper det vil dukke opp her også. 

 

Noen som vet om det ligger en returseddel i esken fra før? Jeg fikk ikke et lurt svar fra hun jeg snakket med på chaten.

 

Du prøvde å avbestille før du fikk sendingsbekreftelse. Det er ikke noe større tap for dem om den ligger på postkontoret i 14 dager eller i stuen din før den blir returnert.

 

Jeg hadde bare gitt beskjed om at jeg ikke kommer til å hente den, så sender Posten den tilbake etter 14 dager. Gjorde det en gang for noen år siden uten problemer, men husker ikke hvilken butikk det var fra.

Lenke til kommentar

 

 

 

Bestilte fra Lefdal for lenge siden, og bestilte fra google klokka 7 i morges, så tok jeg kontakt med Lefdal for å avbestille. Da sa de plutselig at denne allerede var sendt (ikke fått sendingsbekreftelse eller noenting fra dem siden SMS på forsinkelse), noe som er klassisk måte å tvinge denne på oss som avbestiller. 

 

De unnskyldte det med å si at dette kommer fra Sverige, derfor jeg ikke har fått noen sendebekreftelse på dette.. 

 

Så jeg må vel betale for å få denne sendt tilbake regner jeg med. Sleipt.

Kan du ikke bare la vær å hente pakken?

 

Jeg er ikke kjent med å avbestille egentlig, så det er uvisst om jeg kan gjøre det. Jeg ser for meg at det blir gebyrer, da de vil se på dette som tapt gevinst fordi en vare fra dem lå på Posten i flere uker. 

 

Jeg bestiller fra Google fordi jeg vet at jeg slipper krangle med de hvis det skulle dukke opp evt. problemer med telefonen senere. Og at de har et program for gratis 1-time skjermbytte i flere land, og håper det vil dukke opp her også. 

 

Noen som vet om det ligger en returseddel i esken fra før? Jeg fikk ikke et lurt svar fra hun jeg snakket med på chaten.

 

Du prøvde å avbestille før du fikk sendingsbekreftelse. Det er ikke noe større tap for dem om den ligger på postkontoret i 14 dager eller i stuen din før den blir returnert.

 

Jeg hadde bare gitt beskjed om at jeg ikke kommer til å hente den, så sender Posten den tilbake etter 14 dager. Gjorde det en gang for noen år siden uten problemer, men husker ikke hvilken butikk det var fra.

 

Vet at det er en del nettbutikker som opererer med gebyr for uavhentede pakker. Det er nok pga. at kunde selv er ansvarlig for returfrakt ved angrefrist. Men at de ikke burde/kan tvinge kunden til å motta pakken før den faktisk er sendt, det er sant. De burde kunne dokumentere at pakken faktisk er sendt om de kommer med påstanden. 

Lenke til kommentar

Når det gjelder angrefristen på 14 dager / retur så må faktisk pakken hentes ut fra posten(eller hvem som leverer den) for at angrefristen på 14 dager gjelder. Så for å unngå trøbbel og evt ekstra kostnad (straffegebyr for pakke uten porto) så vil jeg helt klart anbefale dere og ta ut pakken istedenfor enn og bare si at pakken skal returneres uten og hentes ut.

 

Flere og flere nettbutikker legger med returlapp, eller en forklaring på hvordan returnere vare og hvordan skrive ut returlapp fra deres nettside.

 

Hos noen så man desverre stå for kostnaden med å betale returportoen selv. Men evt frakt som de har tatt betalt for å sende varen til deg skal du få tilbake på angrefristen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...