Buckzie Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Noen andre som har noe annet enn "pending" hos Google? 1 Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Noen andre som har noe annet enn "pending" hos Google? Processing på 32GB Graphite, kjøpt 07:30 Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Noen andre som har noe annet enn "pending" hos Google? Processing på 32GB Graphite, kjøpt 07:30 Yay, ble processing her og! 32GB Alu kjøpt 11:50 ^^ Lenke til kommentar
madmats Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Bruker google dhl eller posten i Norge? (eller non andre?) Lenke til kommentar
Kenney87 Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 64GB Alu - Venter - ETA 26 nov - 3 des Lenke til kommentar
Hes. Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Bruker google dhl eller posten i Norge? (eller non andre?) DHL Lenke til kommentar
ObserWang Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 (endret) Behandler 64gb her også. Antar det er det samme som Processing. Edit: Bestilt 06:38 Endret 23. november 2015 av Anders WS Lenke til kommentar
Kenney87 Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 (endret) Bruker google dhl eller posten i Norge? (eller non andre?) DHL Norge 2–10 virkedager DHL GLS Link : https://support.google.com/store/answer/2411789?hl=no&ref_topic=3237699 Endret 23. november 2015 av Kenney87 Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Noen som har noe erfaring med levering til Sørlandet? 2-10 dager, var da litt av et sprik Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Av det jeg har bestilt fra Google, så er det nærmere 2 enn 10 dager etter sendingsdato Lenke til kommentar
Kenney87 Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Min 64gb gikk til behandler hos google nå. Bestilte kl 13 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 (endret) 2-10 dager, var da litt av et sprik Norge inkluderer vel steder som f.eks. 9173 Ny Ålesund (Kings Bay), hvor det er noe mangelfullt med transportmuligheter. Endret 23. november 2015 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Kan legge til at når min Nexus 9 hadde problemer, var det ikke noe problem å få replacement. Google Play er god på service og følger deg tett opp. Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Kan legge til at når min Nexus 9 hadde problemer, var det ikke noe problem å få replacement. Google Play er god på service og følger deg tett opp. Jeg kan bekrefte at oppfølging er det dårlig med. Jeg bestilte et deksel til min Nexus 6P for lenge siden, når det var tilgjengelig, og etter en tid fikk jeg sporing og følgte denne, plutselig står det at varen ikke kunne leveres til min adresse, da de ikke kunne finne den, og da var pakken ikke ute av Holland. Så jeg ringte til Google kundeservice, og fikk da som beskjed at de skulle sjekke saken. De sa at jeg kunne få beskjed på mail hva som var galt og hvordan det skulle løses videre, etter 2 uker har ingenting skjedd, de har ikke sendt meg mail, eller ringt meg tilbake.... Så god service er vel ikke akkurat riktig i denne saken Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 (endret) Kan legge til at når min Nexus 9 hadde problemer, var det ikke noe problem å få replacement. Google Play er god på service og følger deg tett opp. Jeg kan bekrefte at oppfølging er det dårlig med. Jeg bestilte et deksel til min Nexus 6P for lenge siden, når det var tilgjengelig, og etter en tid fikk jeg sporing og følgte denne, plutselig står det at varen ikke kunne leveres til min adresse, da de ikke kunne finne den, og da var pakken ikke ute av Holland. Så jeg ringte til Google kundeservice, og fikk da som beskjed at de skulle sjekke saken. De sa at jeg kunne få beskjed på mail hva som var galt og hvordan det skulle løses videre, etter 2 uker har ingenting skjedd, de har ikke sendt meg mail, eller ringt meg tilbake.... Så god service er vel ikke akkurat riktig i denne saken Deeet er jo trist! Vil tro det har noe med den strømmen av kunder/henvendelser de har hatt med problemer/etc angående selve telefonen, at de "mindre viktige kundene" (som ikke er mindre viktige, men kan tenke meg at de ser det sånn!) faller bak i listen... Satser på at de er flinke fremover Noen som har fått sendingsbekreftelse på 6P enda? Endret 23. november 2015 av Buckzie Lenke til kommentar
GrinJe Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Noe mer info om 128 GB? Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Er det INGEN som er bekymret for problemene som ramses opp på XDA? 1 Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 23. november 2015 Forfatter Del Skrevet 23. november 2015 Er det INGEN som er bekymret for problemene som ramses opp på XDA? Nei. Det er en ørliten del av telefonene som er solgt som har disse problemene. Det kan skje med alle telefoner (bendgate med iPhone f.eks.). Om man får problemer som ikke er selvforskyldt er det jo bare å reklamere. Lenke til kommentar
Kenney87 Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Angående oransje skjær å "pink hue" i skjermen så leste jeg meg opp 20 sider på XDA samt sett en god del video og bilder. Det viste seg at det var ikke bare var fordi skjermen var amoled og ikke IPS. Det var flere som hadde fått RMA på dette å fikk ny tlf med langt bedre hvit gjengivelse. Tok angrerett på den jeg bestilte hos dustin delvis på grunn av det samt at jeg også ville handle på google store. Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Er det INGEN som er bekymret for problemene som ramses opp på XDA? Hvorfor skal man være bekymret? Er det noe i veien (sånn som det var med min) så sender du den tilbake til der du kjøpte den, og får igjen pengene dine Dessuten er det som Peppep sier, det gjelder et fåtall av telefonene. De som tar steget og bruker XDA-flittig, og som rapporter feilene sine der, er stort sett "powerusers", så det vil alltid være et flertall av brukere som melder feil, på Nexustelefonene - da disse er mer ettertraktet hos utviklere og powerusers Det er solgt 100tusenvis av telefonen, om ikke det allerede er i milliontallet - så om det så ligger 1000tråder om feil, er det ikke mange prosenter det er noe galt med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå