KlamiLysken Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Nexus 5X kommer 9. november. Ingenting om 6P. Kvar såg du det ? Ser ikke ut til at Nexus 6P ble vist frem i dag. Antageligvis bare LG/Google pressekonferanse... Link Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Tragisk at vi i norden alltid skal være så lenge etter på lansering av produkter fra Google, det irriterer meg veldig. Men her er det bare å vente... Men så skal jo 6P komme snart (Oktober) ifølge tidligere rykter i denne tråden, selv om jeg tviler sterkt på at vi får se 6P før i neste måned. 4 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Føkk. Og jeg som hadde håpt jeg skulle få min på mandag. Da må jeg vente en mnd til. 1 Lenke til kommentar
KlamiLysken Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Snakket med Huawei Norge i dag, de sier at den skal komme 18. oktober! Blir bare bedre og bedre dette. Tipper at den kan forhåndsbestilles fra 9. oktober, siden det er "nordisk lansering" da. På facebook står det i starten av november ( facebook sida til Huawei Norge). Kan 18 oktober være tilgjengelegheit gjennom play-store ? Lenke til kommentar
stue Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Var ikke google som holdt lansering i dag? Bare LG? Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Den som venter på noe godt... Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 9. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2015 Snakket med Huawei Norge i dag, de sier at den skal komme 18. oktober! Blir bare bedre og bedre dette. Tipper at den kan forhåndsbestilles fra 9. oktober, siden det er "nordisk lansering" da. På facebook står det i starten av november ( facebook sida til Huawei Norge). Kan 18 oktober være tilgjengelegheit gjennom play-store ? 18. oktober er ikke bekreftet, det var den datoen som ble oppgitt fra Huawei Norge pr telefon. Kanskje det er da de åpner for forhåndsbestilling? Ikke godt å si. 1 Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Lefdal sa ihvertfall at de skulle ha den på lager 21. oktober, så det er godt mulig at den vil bli solgt fra Google Store den 18. oktober. Har sett 18. oktober blitt nevnt ett par andre steder på nettet også. 1 Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Er det ikke sånn at det lønner seg å vente uansett, pga. barnesykdommer? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Er det ikke sånn at det lønner seg å vente uansett, pga. barnesykdommer? Antakelig ikke, hardwaren blir ofte ikke endret. AtW 1 Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Husker de endret høyttalerhullene på Nexus 5 etter den ble lansert. Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Men lurt å vente litt tenker jeg. Nexus 5 har aldri blitt fikset mtp. problemene knyttet til lyd i videoopptak. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Det jeg er mest usikker på er det jeg opplevde med tidlihere Nexus telefoner som kommer med ny utgave av Android. Det er at få apper er kompatibel og ikke oppdatert. Kjøpte Nexus 4 og Nexus 6 og begge gangene fungerte ikke Spotify, NRK TV, Get etc. Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 @Mobilguiden666; Siden google begynte med developer preview virker det som om de fleste appene vært kompatible til lansering av os'et.. Testet for moro skyld nrk og spotify siden du nevnte de på min nexus 4 med android 6 og begge virker som de skal Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Jeg er i alle fall klar til å bestille Vanligt at prisene vill falle mye første ukene, eller barre å kjøpe med en gang? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 10. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2015 Jeg er i alle fall klar til å bestille Vanligt at prisene vill falle mye første ukene, eller barre å kjøpe med en gang?Tviler sterkt på at prisen går nevneverdig ned de første månedene. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 @Mobilguiden666; Siden google begynte med developer preview virker det som om de fleste appene vært kompatible til lansering av os'et.. Testet for moro skyld nrk og spotify siden du nevnte de på min nexus 4 med android 6 og begge virker som de skal Det er isåfall gode nyheter Lenke til kommentar
Kenney87 Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Noen som vet om Nexus 6 vil synke ytterligere i pris når 6 P er lansert? Vurderer egentlig en av disse. Nexus 6 er priset til 4 199,- hos google store nå Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 11. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2015 Noen som vet om Nexus 6 vil synke ytterligere i pris når 6 P er lansert? Vurderer egentlig en av disse. Nexus 6 er priset til 4 199,- hos google store nå Vet aldri, men Google Store ligger allerede flere hundrelapper under andre nettbutikker etter flere prisreduksjoner det siste halvåret. Så det virker lite sannsynlig. Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Noen som vet om en bra dock/stand til Nexus 6P? Eneste jeg har funnet så langt er denne... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå