King_Canute Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Multicom melder 32GB Gray på lager! EDIT: jeeeez for en pris! Hmm, jaja de får nok solgt de til folk som ikke klarer å vente... Selv venter jeg på 64GB, da jeg tror 32GB blir litt lite. Satser på at Dustin får inn 64GB til neste uke som de antar, men klarer nok å vente lenger også, da jeg har en helt ny Honor 7, som tar jobben godt nok for meg akkurat nå. Lenke til kommentar
Kenney87 Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Noen som har erfaring med angrerett vis man åpner å tar i bruk telefonen pent? Tenker på eventuelt å returnere 32gb til fordel for 64gb vis den kommer til uka. Har søkt på nettet å finner litt forskjellige svar på dette. Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Noen som har erfaring med angrerett vis man åpner å tar i bruk telefonen pent? Tenker på eventuelt å returnere 32gb til fordel for 64gb vis den kommer til uka. Har søkt på nettet å finner litt forskjellige svar på dette. http://www.forbrukerradet.no/forside/angrer-du-pa-et-kjop/ Kan jeg teste det jeg har kjøpt? Du kan åpne emballasjen og undersøke varen. Hvis du gjør for omfattende undersøkelser, eller varen blir skadet, kan du risikere at du ikke får tilbake hele beløpet. Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 (endret) Endelig!! IMG_20151120_150100.jpg HATER når folk som sender varer klistrer sitt eget lager-merke på pakka... fuck... jeg liker å ta vare på alle esker ugly af x) Edit: Grættis btw -.-" Endret 20. november 2015 av Buckzie Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Kan bekrefte at det er 90-dagers Play Musikk inkludert! 1 Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 20. november 2015 Forfatter Del Skrevet 20. november 2015 Kan bekrefte at det er 90-dagers Play Musikk inkludert! Har du brukt lignende tilbud tidligere, f.eks fra Chromecast (eller standardtilbudet med 1 mnd gratis)? Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Kan bekrefte at det er 90-dagers Play Musikk inkludert! Har du brukt lignende tilbud tidligere, f.eks fra Chromecast (eller standardtilbudet med 1 mnd gratis)? Nei, har ikke det. Lenke til kommentar
Hes. Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 På lager hos netonnet nå tydeligvis: https://www.netonnet.no/art/telefon-og-gps/mobiltelefoner/huawei/huawei-nexus6p32gbsilver/225401.11656/?utm_source=Prisguide&utm_medium=Priceengine&utm_term=225401%2B-%20Huawei%20Nexus%206P%2032GB%20Silver&utm_campaign=Productfeed Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Er det usannsynlig å forvente at 128 GB, evt. 64 GB blir tilgjengelig før nyttår? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 20. november 2015 Forfatter Del Skrevet 20. november 2015 Er det usannsynlig å forvente at 128 GB, evt. 64 GB blir tilgjengelig før nyttår?Vil ikke si det, Dustin har 24/11 som estimert dato for 64GB, og 18/11-datoen stemte jo. Lenke til kommentar
jon564 Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Kommer Frost-versjonen til norge (Hvit farge)? Lenke til kommentar
Spanders Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 På lager hos netonnet nå tydeligvis: https://www.netonnet.no/art/telefon-og-gps/mobiltelefoner/huawei/huawei-nexus6p32gbsilver/225401.11656/?utm_source=Prisguide&utm_medium=Priceengine&utm_term=225401%2B-%20Huawei%20Nexus%206P%2032GB%20Silver&utm_campaign=Productfeed Jau, jeg slo til før i dag. Lurer på hvor mange de har (hadde) på lager. Lenke til kommentar
Kenney87 Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Noen som har erfaring med angrerett vis man åpner å tar i bruk telefonen pent? Tenker på eventuelt å returnere 32gb til fordel for 64gb vis den kommer til uka. Har søkt på nettet å finner litt forskjellige svar på dette. http://www.forbrukerradet.no/forside/angrer-du-pa-et-kjop/ Kan jeg teste det jeg har kjøpt? Du kan åpne emballasjen og undersøke varen. Hvis du gjør for omfattende undersøkelser, eller varen blir skadet, kan du risikere at du ikke får tilbake hele beløpet. Tatt fra netcom sin nettbutikk : Når er angreretten gjeldende? Du mister ikke angreretten ved å åpne forsendelsen så lenge produktet kan leveres i tilnærmet samme stand og mengde. Produktet er ikke levert i tilnærmet samme stand og mengde - og angreretten vil følgelig bortfalle - blant annet dersom du: Har fjernet beskyttelsesfilmen Har skadet/fjernet orginalemballasje Har tatt produktet i bruk som ditt eget Ellers forutsetter det at produktet med tilbehør ikke har blitt påført riper, slitasje eller andre synlige skader, for at krav om angrerett kan godkjennes. Hvor dette ikke er overholdt, vil varer som kommer i retur, bli returnert til avsender. Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Noen som har erfaring med angrerett vis man åpner å tar i bruk telefonen pent? Tenker på eventuelt å returnere 32gb til fordel for 64gb vis den kommer til uka. Har søkt på nettet å finner litt forskjellige svar på dette. http://www.forbrukerradet.no/forside/angrer-du-pa-et-kjop/ Kan jeg teste det jeg har kjøpt? Du kan åpne emballasjen og undersøke varen. Hvis du gjør for omfattende undersøkelser, eller varen blir skadet, kan du risikere at du ikke får tilbake hele beløpet. Tatt fra netcom sin nettbutikk : Når er angreretten gjeldende? Du mister ikke angreretten ved å åpne forsendelsen så lenge produktet kan leveres i tilnærmet samme stand og mengde. Produktet er ikke levert i tilnærmet samme stand og mengde - og angreretten vil følgelig bortfalle - blant annet dersom du: Har fjernet beskyttelsesfilmen Har skadet/fjernet orginalemballasje Har tatt produktet i bruk som ditt eget Ellers forutsetter det at produktet med tilbehør ikke har blitt påført riper, slitasje eller andre synlige skader, for at krav om angrerett kan godkjennes. Hvor dette ikke er overholdt, vil varer som kommer i retur, bli returnert til avsender. De kan jo bare prøve seg http://m.dinside.no/919516/angrerett-er-proverett Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Endelig hentemelding! Mini-review snart! 1 Lenke til kommentar
Kenney87 Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Da tar jeg sjansen på å ta den i bruk pent. Får ikke min før imorgen, så forventer review her ikveld! ☺ Lenke til kommentar
Joey S. Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Ahh dette var sweet. En rimelig klar oppgradering fra HTC One m7... Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Hmm. Jeg venter egentlig på en 64GB fra Nordialog (som er jobbens prefererte forhandler), men de vet ikke om den faktisk kommer og får ikke 32GB-varianten før ca 8.12. Kontaktet Dustin og Multicom som har 64GB for forhåndsbestilling for å spørre om den faktisk kommer. Dustin svarte "Dessverre kan vi ikke bekrefte noe angående dette produktet" og Multicom "Vår nordiske leverandør sier at dette er en 64GB versjon. Leveringsdato kan dessverre ikke bekreftes.". Hmm. Jeg får smøre meg med tålmodighet til 8.12. Er det fortsatt ingen nyheter om 64GB-versjonen så får jeg klare meg med 32GB... Lenke til kommentar
allanalv Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 (endret) Hmm. Jeg venter egentlig på en 64GB fra Nordialog (som er jobbens prefererte forhandler), men de vet ikke om den faktisk kommer og får ikke 32GB-varianten før ca 8.12. Kontaktet Dustin og Multicom som har 64GB for forhåndsbestilling for å spørre om den faktisk kommer. Dustin svarte "Dessverre kan vi ikke bekrefte noe angående dette produktet" og Multicom "Vår nordiske leverandør sier at dette er en 64GB versjon. Leveringsdato kan dessverre ikke bekreftes.". Hmm. Jeg får smøre meg med tålmodighet til 8.12. Er det fortsatt ingen nyheter om 64GB-versjonen så får jeg klare meg med 32GB... Virker som det er flere som kvier seg for å vente på 64/128gb. Husk at enheten gjerne skal vare en stund, og lagringsplass ofte er et irritasjonsmoment i mobilverdenen. Det vil også være bedre mtp. fremtidig salg. På lang sikt tror jeg det lønner seg å vente den ekstra uken(e). Endret 20. november 2015 av allanalv 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå