nor50 Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 (endret) http://www.androidpolice.com/2015/11/19/deal-alert-64gb-nexus-6-blue-or-white-on-sale-for-369-99-via-ebay/ http://www.ebay.com/itm/NEW-Unlocked-Motorola-Google-Nexus-6-XT1103-64GB-13-0-MP-Smartphone-/281846591449?var=&hash=item419f5dafd9:m:mjkb4spdO4BmJljSF1zgNZQ Endret 19. november 2015 av nor50 Lenke til kommentar
Joey S. Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Men litt sur på Google for at dekselet mitt stadig uteblir...Maser på de som bare søren! Eneste "svaret" jeg så langt har fått er "Jeg har ettersendt denne informasjonen til mine spesialister og når jeg hører fra de, vil jeg kunne oppdatere deg" og "Det jobbes på spreng for å få tak i flere produkter" blah, blah, blah... Har skrevet at jeg forventer en kompensasjon som følger av forsinkelsene. Skulle jo egentlig senest ha vært sendt for 12 virkedager siden (16 vanlige dager). Det blir for dårlig i mine øyne. Enda verre er det at de ikke har opplyst kundene om forsinkelsene og har påstått at den har vært på lager i lang tid til tross for at de har sagt noe annet til meg på mail og telefon!Ja... Flott at du står på! Men erstatning er betinget av økonomisk tap, og dekningskjøp uten tap er ikke så veldig problematisk, bortsett fra at man ikke får tak i originale andre steder. I tillegg kan du avbestille. Det jeg vil er å få dekselet. De må tydeligvis produsere flere. Det jeg har bestilt er ikke på lager i amerikansk Google store heller. Mulig de kommer til å gi ut kompensasjon hvis de faktisk er opptatt av kundeservice, men i henhold til loven er de ikke pålagt det. Her er det du har krav på ved forsinkelser, i tillegg til at du får noen flere rettigheter da de ikke har opplyst om forsinkelsene (her). Jess. Vet ikke åssen det er med kompensasjoner utenfor loven, men erstatning etter de paragrafene der gjøres etter kapittel elleve i samme lov. Dette er flisespikkeri fra min side, dette er jo ikke en jus-tråd. Men det er bra du er på dem, det har de godt av. Slapt å ikke gi beskjed ved forsinkelser, Elkjøp viste seg for eksempel å være fryktelig gode på det (fikk til sammen fem utsettelser på epost før jeg avbestilte). Lenke til kommentar
Joey S. Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Snakker om sola;) Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 (endret) Screenshot_2015-11-19-19-28-15.png Snakker om sola;) Samme her! Endret 19. november 2015 av Nystad97 Lenke til kommentar
haraldb89 Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Endelig Gratulerer! Førsteinntrykket bra? Veldig bra, premiumfølelsen er like bra som galaxy s6 edge(forrige telefonen min) hvis ikke bedre. Den er stor, og det tar nok litt og bli vandt til for min del. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYdNbk55zt Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 (endret) Fikk nettopp vite at den er forsinket igjen til Norge for Komplett/Lefdal osv til 6. Desember. Morro. Endret 19. november 2015 av Slettet-lYdNbk55zt Lenke til kommentar
lokmann Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Hmm. "Godset er under transport 19.11.2015 07:48, 0024 OSLO" Bergen imorga då ? Eller laurdag ? Nokon som veit om ein Bring leverar på laurdagar ? / Om ein kan hente ut post då ? Posten/Bring sender dessverre ikke pakker natt til lørdag. 1 Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 EndeligGratulerer! Førsteinntrykket bra? Veldig bra, premiumfølelsen er like bra som galaxy s6 edge(forrige telefonen min) hvis ikke bedre. Den er stor, og det tar nok litt og bli vandt til for min del. Godt å høre! Nyskjerrighet - får Norge også 90dager Google play Music inkl i pakka? Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Kan også nevnes at de som bestilte telefonen tidlig i USA, som måtte vente på delayed phones, fikk 25USD i gavekort og bruke i Google Store. Det skulle bare mangle at de ga det samme til oss, haha x) Veldig spent på å se hvordan de håndterer denne saken - vil tippe at de bare dytter den til siden, nå som de allerede har sendt dem ut. Gleder meg i alle fall til telefon imorgen! Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Syns fortsatt at de bør komme med en form for kompensasjon, ihvertfall til de som klager og bryr seg. Gleder meg til å se hva Google har å si til slutt... Blir ihvertfall digg å få telefonen og tilbehøret veldig snart! Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Syns fortsatt at de bør komme med en form for kompensasjon, ihvertfall til de som klager og bryr seg. Gleder meg til å se hva Google har å si til slutt... Blir ihvertfall digg å få telefonen og tilbehøret veldig snart! Agreed, gleder meg til å se hvordan det går! Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 EndeligGratulerer! Førsteinntrykket bra? Veldig bra, premiumfølelsen er like bra som galaxy s6 edge(forrige telefonen min) hvis ikke bedre. Den er stor, og det tar nok litt og bli vandt til for min del. Noe mer å si om den etter litt bruk? Lenke til kommentar
haraldb89 Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 (endret) EndeligGratulerer! Førsteinntrykket bra? Veldig bra, premiumfølelsen er like bra som galaxy s6 edge(forrige telefonen min) hvis ikke bedre. Den er stor, og det tar nok litt og bli vandt til for min del. Noe mer å si om den etter litt bruk? Veldig bra! tror det er den beste telefonen jeg har hatt, men for meg krever det som sagt litt tilvenning med en såpass stor mobil, har tidligere hatt Galaxy Nexus, Nexus 5 og galaxy s6 edge hvor alle er relativt små i forhold til denne. Telefonen er kjapp, skjerm og kamera er fantastisk og fingerprint sensoren er så bra at jeg tror det sort magi involvert. Endret 20. november 2015 av haraldb89 4 Lenke til kommentar
Joey S. Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 EndeligGratulerer! Førsteinntrykket bra?Veldig bra, premiumfølelsen er like bra som galaxy s6 edge(forrige telefonen min) hvis ikke bedre. Den er stor, og det tar nok litt og bli vandt til for min del.Noe mer å si om den etter litt bruk? Veldig bra! tror det er den beste telefonen jeg har hatt, men for meg krever det som sagt litt tilvenning med en såpass stor mobil, har tidligere hatt Galaxy Nexus, Nexus 5 og galaxy s6 edge hvor alle er relativt små i forhold til denne. Telefonen er kjapp, skjerm og kamera er fantastisk og fingerprint sensoren er så bra at jeg tror det sort magi involvert. Gleder meg sjukt til å hente min etterpå! Lenke til kommentar
GrinJe Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Vet det er mange som skryter av hvor rask fingerprint sensoren er. Noe som faktisk har testet hvor sikker den er også? Lite poeng i å bruke den om den ikke er sikker. Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Vet det er mange som skryter av hvor rask fingerprint sensoren er. Noe som faktisk har testet hvor sikker den er også? Lite poeng i å bruke den om den ikke er sikker. Hæ? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Vet det er mange som skryter av hvor rask fingerprint sensoren er. Noe som faktisk har testet hvor sikker den er også? Lite poeng i å bruke den om den ikke er sikker. Er det? Jeg synes det er et stort poeng å bruke den selv om den ikke er 100% sikker. AtW Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 (endret) Jeg lurte på å handle en Nexus 6P etter hvert, er det noen som har en 128 gb i bestilling og fått noen forventet leveringstid? Edit: Jeg ser Dustinhome.no sier forventet på lager 24.11.15 for 128 gb så jeg la en inn en kjapp bestilling der, så får vi se om det er en realistisk dato eller ei. Endret 20. november 2015 av Hedonism 1 Lenke til kommentar
knutolek Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Venter i spenning på 64GB-versjonen Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 (endret) Multicom melder 32GB Gray på lager! EDIT: jeeeez for en pris! Endret 20. november 2015 av Buckzie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå