Gå til innhold

Nexus 6P - Googles nye toppmodell er nå tilgjengelig fra Google Store


Peppep

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men litt sur på Google for at dekselet mitt stadig uteblir...

Maser på de som bare søren! Eneste "svaret" jeg så langt har fått er "Jeg har ettersendt denne informasjonen til mine spesialister og når jeg hører fra de, vil jeg kunne oppdatere deg" og "Det jobbes på spreng for å få tak i flere produkter" blah, blah, blah... Har skrevet at jeg forventer en kompensasjon som følger av forsinkelsene. Skulle jo egentlig senest ha vært sendt for 12 virkedager siden (16 vanlige dager). Det blir for dårlig i mine øyne. Enda verre er det at de ikke har opplyst kundene om forsinkelsene og har påstått at den har vært på lager i lang tid til tross for at de har sagt noe annet til meg på mail og telefon!

Endret av Nystad97
Lenke til kommentar

Angående det tek.no skrev om tilgjengeligheten til Nexus 6P i går; Fikk akkurat melding fra Huawei Norge på Facebook som lyder "Inntil videre er det kun 32GB som blir solgt i Norge." Hvor lang tid det tar før 64/128 GB blir tilgjengelig gjenstår å se...  :hmm:

Endret av Nystad97
Lenke til kommentar

 

 

Men litt sur på Google for at dekselet mitt stadig uteblir...

Maser på de som bare søren! Eneste "svaret" jeg så langt har fått er "Jeg har ettersendt denne informasjonen til mine spesialister og når jeg hører fra de, vil jeg kunne oppdatere deg" og "Det jobbes på spreng for å få tak i flere produkter" blah, blah, blah... Har skrevet at jeg forventer en kompensasjon som følger av forsinkelsene. Skulle jo egentlig senest ha vært sendt for 12 virkedager siden (16 vanlige dager). Det blir for dårlig i mine øyne. Enda verre er det at de ikke har opplyst kundene om forsinkelsene og har påstått at den har vært på lager i lang tid til tross for at de har sagt noe annet til meg på mail og telefon!

Ja... Flott at du står på!

 

Men erstatning er betinget av økonomisk tap, og dekningskjøp uten tap er ikke så veldig problematisk, bortsett fra at man ikke får tak i originale andre steder. I tillegg kan du avbestille. Det jeg vil er å få dekselet. De må tydeligvis produsere flere. Det jeg har bestilt er ikke på lager i amerikansk Google store heller.

Lenke til kommentar

 

 

Men litt sur på Google for at dekselet mitt stadig uteblir...

Maser på de som bare søren! Eneste "svaret" jeg så langt har fått er "Jeg har ettersendt denne informasjonen til mine spesialister og når jeg hører fra de, vil jeg kunne oppdatere deg" og "Det jobbes på spreng for å få tak i flere produkter" blah, blah, blah... Har skrevet at jeg forventer en kompensasjon som følger av forsinkelsene. Skulle jo egentlig senest ha vært sendt for 12 virkedager siden (16 vanlige dager). Det blir for dårlig i mine øyne. Enda verre er det at de ikke har opplyst kundene om forsinkelsene og har påstått at den har vært på lager i lang tid til tross for at de har sagt noe annet til meg på mail og telefon!

Ja... Flott at du står på!

 

Men erstatning er betinget av økonomisk tap, og dekningskjøp uten tap er ikke så veldig problematisk, bortsett fra at man ikke får tak i originale andre steder. I tillegg kan du avbestille. Det jeg vil er å få dekselet. De må tydeligvis produsere flere. Det jeg har bestilt er ikke på lager i amerikansk Google store heller.

 

Mulig de kommer til å gi ut kompensasjon hvis de faktisk er opptatt av kundeservice, men i henhold til loven er de ikke pålagt det. Her er det du har krav på ved forsinkelser, i tillegg til at du får noen flere rettigheter da de ikke har opplyst om forsinkelsene (her).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...