Buckzie Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Har Dustin og Teknikmagasinet lager i Sverige så det kan være grunnen til at de har fått de inn tidligere? Har ikke CDON det også? Indeed - pakken fra Dustin ble sendt fra Sverige, så vidt jeg forsto det. Teknikmagasinet har hovedlager i Sweden, men tror de har et stort lager utenfor Oslo også! CDON oppererer fra Sverige, ja. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Komplett sier dette: "Ubekreftet dato Vi har dessverre ingen konkret leveringsdato fra leverandør enda. Oppdatert informasjon vil komme på sidene våres så fort vi vet noe mer." Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Komplett sier dette: "Ubekreftet dato Vi har dessverre ingen konkret leveringsdato fra leverandør enda. Oppdatert informasjon vil komme på sidene våres så fort vi vet noe mer." Standard pisspreik-svar fra en kundebehandler som ikke gidder å sjekke engang x) Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Huawei: Komplett vil få varene i midten av desember. Med vennlig hilsen Huawei Flaut av Komplett, haha. Åpenbart må jo de også ha fått en dato/beskjed om levering i midten av desember, så de unnlater jo å legge ut informasjonen Sleeeeipt Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Er vel heller sleipt og useriøs oppførsel av huawei. De har jo full kontroll på utleveringene! 1 Lenke til kommentar
Kenney87 Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Komplett har endret til 6 desember bekreftet nå. Merkelig greier Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 (endret) Er vel heller sleipt og useriøs oppførsel av huawei. De har jo full kontroll på utleveringene! Agreed - dårlig håndtert av alle parter i distribusjon EDIT: Men "heller" er jeg nok ikke enig - båda två derimot! Endret 19. november 2015 av Buckzie Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Komplett har endret til 6 desember bekreftet nå. Merkelig greier Ha, greit å vite at "midten" av desember, er 6. hehe Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 (endret) Da er også min sendt!! Endret 19. november 2015 av Nystad97 1 Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Fikk denne i posten i dag... Den fungerer da altså ikke, som jeg så nydelig har illustrert i det flotte bildet jeg sendte til selgeren IKKE handle her - http://www.ebay.com/itm/301780645958?_trksid=p2057872.m2749.l2649&var=600595180984&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Har bestilt 2 andre, så får håpe på at de andre er bedre Lenke til kommentar
johanf Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Det der er jo til Nexus 5X? Men ja, den er uansett feil i forhold til en 5X også. Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Det der er jo til Nexus 5X? Men ja, den er uansett feil i forhold til en 5X også. Nope, er til 6P. Alt er riktig, annet enn cutouten.. Lenke til kommentar
VikingIM Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Har akkurat pratet med Chess. I følge dem, så vil 6P være tilgjengelig fra den 23'e. Er dog noe skeptisk likevel, med tanke på hvor mye surr det ha vært fra de andre leverandørene. Hehe. Jeg spurte spesifikt om 64GB versjonen, bare så det er sagt, men står samme dato på begge variantene. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Er vel heller sleipt og useriøs oppførsel av huawei. De har jo full kontroll på utleveringene! Agreed - dårlig håndtert av alle parter i distribusjon EDIT: Men "heller" er jeg nok ikke enig - båda två derimot! Båda två slår jeg meg til ro med, etter litt tanketygging. 1 Lenke til kommentar
baguett Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Har enda ordre liggende på 64GB med fakturaforfall i slutten av januar. Plutselig bestemte jeg meg for å kjøpe ny bil og har egentlig ikke råd til tlf, men med 1.000 kr avslag har jeg litt av et dilemma Og Telenor, skal dere få nexusen inn i nettbutikken snart?? Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 (endret) Har enda ordre liggende på 64GB med fakturaforfall i slutten av januar. Plutselig bestemte jeg meg for å kjøpe ny bil og har egentlig ikke råd til tlf, men med 1.000 kr avslag har jeg litt av et dilemma Og Telenor, skal dere få nexusen inn i nettbutikken snart?? Telenor... De har vært ganske ignorante, når det kommer til 6P. De har til og med slettet innlegget de la ut 3./4. november, om at telefonen i det hele tatt kommer. Hverken nettbutikken, telenorbutikkene, facebook-gjengen eller kundeservice via tlf kan si noe som helst annet enn "eeeeh, står at den kommer, men ingen dato. ingen har en dato her". Det er 3 uker siden de la ut den første svarmeldingen på et innlegg, om at de skulle ta den inn - føles sykt surt, men nå har jeg jo fått tak i telefon da De virker veldig slow, og tror de har tapt mange nexuskunder på det... Hørte også at forhåndsalg kun var for f.eks iPhone, fordi det var ikke nok "prat" rundt andre telefoner. 2 days later, åpner de forhåndssalg på Lumia 950 Jaja, er vell de som taper kundene her? Dustin tror jeg fikk seg en liten haug med både penger, og kunder igår Veldig kjedelig egentlig, for jeg har ingenting annet vondt å si om Telenor, har BARE gode erfaringer - men håndteringen av lanseringen på 6P er for dårlig Endret 19. november 2015 av Buckzie 1 Lenke til kommentar
Joey S. Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Min blir levert i morgen:) Blir gøy! Men litt sur på Google for at dekselet mitt stadig uteblir... Lenke til kommentar
Kenney87 Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 PÅ LAGER HOS DUSTIN: 32gb grå 1 Lenke til kommentar
allanalv Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Dustin tjener vel svært lite på dette telefonsalget? Venter uansett på 64GB. Tenk langsiktig folkens :-) Lenke til kommentar
bluecass Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Netcom har nå både grafitt og alu på lager i 32 gb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå