Gå til innhold

Nexus 6P - Googles nye toppmodell er nå tilgjengelig fra Google Store

Peppep

Anbefalte innlegg

schnoog:

Ifølge danske Mobilsiden.dk kommer 5X om ikke mange dagene, mens 6P kommer i november. 

Link til Mobilsiden.dk: http://www.mobilsiden.dk/nyheder/google-nexus-5x-og-6p-dansk-pris-og-tilgaengelighed,lid.35230/

For 5X sitt vedkommende, gjelder det en nordisk lansering, men det er tydeligvis via Googles onlinebutikk (teksten under gjelder 5X): 

Først er der LG, som kan oplyse, at den mindre, knap så kraftige og billigere Nexus 5X kommer til Danmark fredag den 9. oktober ved en nordisk lancering, der finder steder i Stockholm. Salget vil med garanti finde sted i Googles egen onlinebutik, Google Store, mens der endnu ikke er nogle oplysninger om forhandlere endnu.

Det samme vil antakelig skje med 6P i november, men noen dato er ennå ikke offentliggjort:

Hvis du er mere interesseret i den større og kraftigere Nexus 6P lavet i samarbejde med Huawei, må du væbne dig med lidt mere tålmodighed. Huawei oplyser nemlig, at den ikke lander i den danske handel før november måned uden at komme nærmere ind på en dato.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har peiling på når den blir tilgjengelig i Norge ? Google store, butikker etc....

Leste du tittelen på tråden? ;) Riktignok ikke bekreftet enda, men et eller annet sted fra midten av oktober til midten av november er rimelig sikkert.
Lenke til kommentar

Har vært i kontakt med både Huawei og Google Store i dag per telefon. Huawei hadde ingen kunnskap om lanseringen, mens Google sa at "de ikke kunne gå ut med sensitiv informasjon, men at jeg burde følge med på deres nettsider". Jeg nevnte 9. oktober og den nordiske lanseringen i Stockholm, men det var noe hun ikke fant i de interne systemene (sa hun ihvertfall...). Når det gjelder svar per melding har jeg fått følgende svar:

Huawei: "Hei, den vil bli solgt hos utvalgte større forhandlere i Norge og vil komme i butikk begynnelsen av november. Prisen vil ligge på 5.995. Det skal være mulig å forhåndsbestille, men vi har ikke eksakt dato på når dette blir mulig. Vi holder deg oppdatert :) Med vennlig hilsen Huawei"

Google: "Jeg kan bare gi deg informasjon om enheter som er tilgjengelige for øyeblikket. Men nye enheter og oppdateringer legges ut på Google Store så snart de lanseres, så kom innom med jevne mellomrom. I mellomtiden vil jeg råde deg til å sette deg opp på ventelisten for Nexus 6P på Google Play Store."

Vil anta at vi får mer informasjon på fredag når Google skal avholde pressekonferanse i Stockholm!  :)
Endret av Nystad97
Lenke til kommentar

Har ikke helt funnet ut om det er en versjon i USA og en for Europa. Noen som vet?

Det er en versjon for USA, og en for resten av verden:

Nexus 6P - EMEA 
LTE (FDD): B1/2/3/4/5/7/8/9/13/17/19/20/28
LTE (TDD): B41

Nexus 6P - US
LTE (FDD): B2/3/4/5/7/12/13/17/25/26/29/30
LTE (TDD): B38/39/40/41
Lenke til kommentar

Nice, håper det stemmer ja. Sendte mld til djuice på fb med spørsmål om dei kom til å ta inn denne i nettbutikken, der var svaret nei.. Sitter med LG G2, batteriet begynner å bli dårlig, pluss ingen Marshmallow støtte såvidt eg har forstått.

Endret av Ed Hunter
Lenke til kommentar

Noen som vet når pressekonferansen til Google starter i dag, og eventuelt hvor man kan få mer informasjon om den?

Vet at droidnytt.no la ut bilde på facebook der de var på vei til Stockholm for å se den. Vet ikke når den starter.

Det virker som at de skal besøke LG, så det er ikke sikkert at en får se 6P fra dem. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...