Joey S. Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Dere som har bestilt tilbehør via Google Store, har dere mottatt noe informasjon angående forsinkelsene dersom dere ikke har mottatt produktene til avtalt tid? Har ikke det gitt. Har fortsatt et deksel som skulle vært shippa senest 12. som jeg ikke har hørt noe mer om. Lenke til kommentar
KlamiLysken Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Dere som har bestilt tilbehør via Google Store, har dere mottatt noe informasjon angående forsinkelsene dersom dere ikke har mottatt produktene til avtalt tid? Har ikke det gitt. Har fortsatt et deksel som skulle vært shippa senest 12. som jeg ikke har hørt noe mer om. Nix. 16 dagar sidan eg bestillte, står framleis som "Venter". Skulle vert sendt seinast 12 november. Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 (endret) Skrev en klage til Google Store nå:Hei nok en gang!Vil dere gi ut noe kompensasjon som følge av de forsinkelse som har forekommet for det tilbehøret jeg bestilte 2. november via Google Store? Som kjent skulle tilbehøret senest ha ankommet meg 12. november i følge dere, men det har naturligvis ikke kommet tross 1 uke etter denne fristen. I henhold til forbrukerkjøpsloven § 25 har dere opplysningsplikt til kjøper dersom hindring skulle oppstå. Jeg har ikke fått informasjon direkte fra dere, men jeg har vært nødt til å aktivt etterspørre dette for å få den informasjonen jeg har krav på. Etter § 21 krever jeg også levering av de gjenstandene jeg har bestilt omgående. På forhånd takk, og ha en fortsatt fin dag videre! Mail #2: Er avhengig å ha tilbehøret før utgangen av uken, da jeg mottar Nexus 6P fra Dustin enten i morgen eller på fredag. Vil samtidig stille spørsmålstegn ved hvorfor Dustin får telefonen før dere. Dere er tross alt "produsenten" av telefonen. Vil det ikke være mest logisk at dere mottar første batch av telefonen? Endret 18. november 2015 av Nystad97 Lenke til kommentar
KlamiLysken Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Oi, spanande! Lurer på korleis dei forheld seg til ein slik forespørsel. Snakka med Komplett no, dei har hverken fått telefonen eller ny dato frå levrandør. Lenke til kommentar
Kenney87 Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Finner det merkelig at flere butikker skal få telefonen på lager 23 november når google store fortsatt ikke har åpnet for salg. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 18. november 2015 Forfatter Del Skrevet 18. november 2015 Huawei sier at den vil være hos Elkjøp første og andre uken i desember, avhengig av hvor man bor. De mottar visst over en tidsperiode på 2 uker. EDIT: Visstnok ikke 100% sikkert, iflg dem selv. Hvorfor gidder du å spørre dem? Den kommer jo når den kommer. Dere er veldig på å ringe Google Store. Altså, den kommer når den kommer.... Altså, de blir kanskje lei av at folk ringer i eningen for å høre når de kommer? ;-) 2 Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Fordi den er blitt bestilt av jobben, og det tar meg 45 sekund å spørre på Facebook. Vurderer å bestille en annen istedet, dersom det drøyer veldig lenge i tid. Og det ser det jo ut til å gjøre. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 18. november 2015 Forfatter Del Skrevet 18. november 2015 Fordi den er blitt bestilt av jobben, og det tar meg 45 sekund å spørre på Facebook. Vurderer å bestille en annen istedet, dersom det drøyer veldig lenge i tid. Og det ser det jo ut til å gjøre.Aha. Greit å vite hvor terskelen er. Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Haha, ser den ;-) Lenke til kommentar
Hes. Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Spurte Huawei Norge om når den blir tilgjengelig, her er hva jeg fikk til svar: Når blir telefonen tilgjengelig?: Hei, den skal være tilgjengelig hos Elkjøp forhandlere første/andre uke i desember. Med vennlig hilsen Huawei. Hos andre forhandlere f.eks. komplett?: Hei igjen, ja den skal selges hos Komplett og blir tilgjengelig rundt midten av desember. Med vennlig hilsen Huawei Lenke til kommentar
Joey S. Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Merker jeg er litt spent på om vi fortsatt spekulerer i leveringstidspunktet i midten av desember... Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Spurte Huawei Norge om når den blir tilgjengelig, her er hva jeg fikk til svar: Når blir telefonen tilgjengelig?: Hei, den skal være tilgjengelig hos Elkjøp forhandlere første/andre uke i desember. Med vennlig hilsen Huawei. Hos andre forhandlere f.eks. komplett?: Hei igjen, ja den skal selges hos Komplett og blir tilgjengelig rundt midten av desember. Med vennlig hilsen Huawei Blir kvalm av måten dette blir håndtert på... At ikke Huawei en gang kan legge ut en innlegg på facebook og forklare de ventende kundene hva faen det er som skjer. Dette er for dårlig, på alle plan. Æsj 2 Lenke til kommentar
Joey S. Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Spurte Huawei Norge om når den blir tilgjengelig, her er hva jeg fikk til svar: Når blir telefonen tilgjengelig?: Hei, den skal være tilgjengelig hos Elkjøp forhandlere første/andre uke i desember. Med vennlig hilsen Huawei. Hos andre forhandlere f.eks. komplett?: Hei igjen, ja den skal selges hos Komplett og blir tilgjengelig rundt midten av desember. Med vennlig hilsen Huawei Blir kvalm av måten dette blir håndtert på... At ikke Huawei en gang kan legge ut en innlegg på facebook og forklare de ventende kundene hva faen det er som skjer. Dette er for dårlig, på alle plan. Æsj I USA kan man bestille fra gethuawei.com i tillegg til Google store. Ser i andre fora at mange har valgt å kansellere ordre direkte fra Huawei etter å ha ventet i ukesvis. Google i USA shipper derimot nå over natten stort sett slik det virker på meg. Men vi har jo ikke akkurat topp erfaring med Google store i Norge heller... Uansett betyr dette sikkert bare at pågangen er større enn forventet, populær telefon tydeligvis. Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 (endret) Spurte Huawei Norge om når den blir tilgjengelig, her er hva jeg fikk til svar: Når blir telefonen tilgjengelig?: Hei, den skal være tilgjengelig hos Elkjøp forhandlere første/andre uke i desember. Med vennlig hilsen Huawei. Hos andre forhandlere f.eks. komplett?: Hei igjen, ja den skal selges hos Komplett og blir tilgjengelig rundt midten av desember. Med vennlig hilsen Huawei Blir kvalm av måten dette blir håndtert på... At ikke Huawei en gang kan legge ut en innlegg på facebook og forklare de ventende kundene hva faen det er som skjer. Dette er for dårlig, på alle plan. Æsj I USA kan man bestille fra gethuawei.com i tillegg til Google store. Ser i andre fora at mange har valgt å kansellere ordre direkte fra Huawei etter å ha ventet i ukesvis. Google i USA shipper derimot nå over natten stort sett slik det virker på meg. Men vi har jo ikke akkurat topp erfaring med Google store i Norge heller... Uansett betyr dette sikkert bare at pågangen er større enn forventet, populær telefon tydeligvis. Det er helt greit at telefonen er populær, og jeg har ingenting i mot ventetiden, om vi bare kunne fått en damn dato og forholde oss til - eller om selskapet som faktisk produserer telefonen hadde brydd seg for en 5er, så hadde de i det minste lagt ut en liten melding om "Hei. Telefonen er forsinket. Elkjøp i starten av desember, resten i midten av desember". Synes det er alt for trist, at Huawei Norge, ikke bryr seg litt om 6P en gang. Se over hos svenskene, der poster de i hytt og gæver, masse info, datoer blir endret på der og - men de informere i alle fall... ALT for dårlig av Huawei Norge, virker ikke som om noen har noe kontroll i det hele tatt - noen må skjerpe seg -.-" Blæh... Endret 18. november 2015 av Buckzie 3 Lenke til kommentar
stue Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Jeg håper fortsatt google store blir først til å shippe den ut. Noen annet ville vært for dumt. Lenke til kommentar
KlamiLysken Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 So : då går det realistisk sett omlag ein månad til då, før den er tilgjengeleg i stor skala. Lenke til kommentar
Joey S. Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Spurte Huawei Norge om når den blir tilgjengelig, her er hva jeg fikk til svar: Når blir telefonen tilgjengelig?: Hei, den skal være tilgjengelig hos Elkjøp forhandlere første/andre uke i desember. Med vennlig hilsen Huawei. Hos andre forhandlere f.eks. komplett?: Hei igjen, ja den skal selges hos Komplett og blir tilgjengelig rundt midten av desember. Med vennlig hilsen Huawei Blir kvalm av måten dette blir håndtert på... At ikke Huawei en gang kan legge ut en innlegg på facebook og forklare de ventende kundene hva faen det er som skjer. Dette er for dårlig, på alle plan. ÆsjI USA kan man bestille fra gethuawei.com i tillegg til Google store. Ser i andre fora at mange har valgt å kansellere ordre direkte fra Huawei etter å ha ventet i ukesvis. Google i USA shipper derimot nå over natten stort sett slik det virker på meg. Men vi har jo ikke akkurat topp erfaring med Google store i Norge heller... Uansett betyr dette sikkert bare at pågangen er større enn forventet, populær telefon tydeligvis. Det er helt greit at telefonen er populær, og jeg har ingenting i mot ventetiden, om vi bare kunne fått en damn dato og forholde oss til - eller om selskapet som faktisk produserer telefonen hadde brydd seg for en 5er, så hadde de i det minste lagt ut en liten melding om "Hei. Telefonen er forsinket. Elkjøp i starten av desember, resten i midten av desember". Synes det er alt for trist, at Huawei Norge, ikke bryr seg litt om 6P en gang. Se over hos svenskene, der poster de i hytt og gæver, masse info, datoer blir endret på der og - men de informere i alle fall... ALT for dårlig av Huawei Norge, virker ikke som om noen har noe kontroll i det hele tatt - noen må skjerpe seg -.-" Blæh... Du har et poeng:) Tråden her hadde sikkert vært litt kortere hvis de hadde gjort som du sier. Lenke til kommentar
KlamiLysken Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Jeg håper fortsatt google store blir først til å shippe den ut. Noen annet ville vært for dumt. Nexus 6 var ikkje tigjengeleg der (i Norge) før fyrste kvartal 2015. Den var tilgjengleg mellom anna frå elkjøp ca midt i desember 2014. Lenke til kommentar
Joey S. Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Jeg håper fortsatt google store blir først til å shippe den ut. Noen annet ville vært for dumt. Nexus 6 var ikkje tigjengeleg der (i Norge) før fyrste kvartal 2015. Den var tilgjengleg mellom anna frå elkjøp ca midt i desember 2014. Det rareste med dette synes jeg er at Google ikke har lært av fjorårets lansering... 1 Lenke til kommentar
Joey S. Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 This just in: "Hei! Vi kan desverre ikke levere din ordre xxx til avtalt tid. Din leveringsdato blir derfor endret til 04.12. Du kan kontakte oss på kundeservice 81532000 om du har noen spørsmål vedrørende din ordre. Mvh Elkjøp" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå