Joey S. Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Godt tips! Har kjøpt fra Google store foreløpig, bortsett fra billader. Avventer litt tilbakemeldinger på hva som virker og ikke. Det er forresten endel innlegg om dette på dette forumet på Google+: https://plus.google.com/communities/101169651627361227367 Hehe, tenker å kjøpe en veggadapter fra Google, om de noen gang får den ut til salgs.. as of now, er det vell bare en veggadapteren, hvor kabelen sitter fast? #NotKeen Jeg fikk en sånn en i går. Helt enig med deg egentlig, men viktigst var å få på plass hurtiglading på jobb. Nest etter å få telefonen da... Lenke til kommentar
stue Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Fikk dette i svar fra selgere: "Hi,my friend,please Rest assured,the cables comply with the USB C 1.1 Standard,thank you." Så, hvem vet? Så hyggelig. Du har fått en ny venn! Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Fikk dette i svar fra selgere: "Hi,my friend,please Rest assured,the cables comply with the USB C 1.1 Standard,thank you." Så, hvem vet? Så hyggelig. Du har fått en ny venn! Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Finnes det overhodet noen trygge veggplugger og billader? Lenke til kommentar
Kenney87 Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Spent om komplett får inn 32gb versjonen imorgen. De har fortsatt 18nov som eta. Lenke til kommentar
KlamiLysken Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Spent om komplett får inn 32gb versjonen imorgen. De har fortsatt 18nov som eta. Ja. Har bestillt ein 32 GB grå (graphite) frå dei. Forventar å bli skuffa imorga, men er verdt forsøket. Lenke til kommentar
Hes. Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Er det bare meg eller ser det ut som den er på lager hos elkjøp nå? Lenke til kommentar
KlamiLysken Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Er det bare meg eller ser det ut som den er på lager hos elkjøp nå? Korleis ser du det ? Eg får opp "produkt på nettlager" når eg søker på nexus 6p Lenke til kommentar
Hes. Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Er det bare meg eller ser det ut som den er på lager hos elkjøp nå? Korleis ser du det ? Eg får opp "produkt på nettlager" når eg søker på nexus 6p Tidligere har det stått antatt levering 16/11 pga. forsinkelser. Nå er det borte. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Det må være en feil. Under spørsmål og svar så skrev de tidligere i dag at den er ytterligere forsinket. Lenke til kommentar
sanandreas Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 (endret) DAH bestilte man endelig på Google Store! Tok sin tid... Just kidding. Heh.. Endret 18. november 2015 av sanandreas Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 (endret) DAH bestilte man endelig på Google Store! Tok sin tid... Just kidding. Heh.. Nvm Endret 18. november 2015 av Nystad97 Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Mye løking i tråden her. 3 Lenke til kommentar
haraldb89 Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Er det bare meg eller ser det ut som den er på lager hos elkjøp nå? Enig, står jo faktisk "på nettlager"! Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Er det bare meg eller ser det ut som den er på lager hos elkjøp nå? Enig, står jo faktisk "på nettlager"! Jeg får ikke opp at det står "på nettlager" på 6P. Ser det på mange andre produkter, men ikke den. Må være feil uansett, de har den ikke inne. Lenke til kommentar
haraldb89 Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Er det bare meg eller ser det ut som den er på lager hos elkjøp nå? Enig, står jo faktisk "på nettlager"! Jeg får ikke opp at det står "på nettlager" på 6P. Ser det på mange andre produkter, men ikke den. Må være feil uansett, de har den ikke inne. Mulig det er feil, men dette står: Lenke til kommentar
Joey S. Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Er det bare meg eller ser det ut som den er på lager hos elkjøp nå?Enig, står jo faktisk "på nettlager"! Jeg får ikke opp at det står "på nettlager" på 6P. Ser det på mange andre produkter, men ikke den. Må være feil uansett, de har den ikke inne. De tok det vekk bare, de vet ikke når den kommer. Det sto at de hadde den på nettlager når jeg bestilte 2. november også. Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 (endret) Huawei sier at den vil være hos Elkjøp første og andre uken i desember, avhengig av hvor man bor. De mottar visst over en tidsperiode på 2 uker. EDIT: Visstnok ikke 100% sikkert, iflg dem selv. Endret 18. november 2015 av NoviKaNa Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Huawei sier at den vil være hos Elkjøp første og andre uken i desember, avhengig av hvor man bor. De mottar visst over en tidsperiode på 2 uker. EDIT: Visstnok ikke 100% sikkert, iflg dem selv. Som tidligere nevnt har den lokale Lefdal butikken fortalt meg at de skal få inn 2 stk. neste mandag (23/11). Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Dere som har bestilt tilbehør via Google Store, har dere mottatt noe informasjon angående forsinkelsene dersom dere ikke har mottatt produktene til avtalt tid? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå