KlamiLysken Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 11 dagar sidan eg bestillte dekselet på play store (som då var in stock). Framleis ikkje sendt. Hmm. Lovar ikkje bra. Lenke til kommentar
Joey S. Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 11 dagar sidan eg bestillte dekselet på play store (som då var in stock). Framleis ikkje sendt. Hmm. Lovar ikkje bra. Da er vi to! 1 Lenke til kommentar
lokmann Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Jeg fikk mitt deksel fra Google Store i går. Bestilte forrige fredag. Måtte forresten levere tilbake Nexus 5x i går. Det var feil på skjermen. Ble skeptisk, så nå er jeg tilbake på 6p :-) Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 11 dagar sidan eg bestillte dekselet på play store (som då var in stock). Framleis ikkje sendt. Hmm. Lovar ikkje bra.Da er vi to!3 stykker! 1 Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 (endret) Bestilte deksel og USB C til USB A-kabel fra Google Store 8 november. Fikk varene på døra i dag, 5 dager senere. Den ble sendt fra lager i Nederland.Det er godkjent leveringstid. Dekselet beskytter telefonen meget bra, og gjør den meget stødig i hånda. Den er tilsvarende lett å betjene. Edit: Feil tråd... Dekslet er til 5x. Endret 13. november 2015 av CellularDude Lenke til kommentar
Joey S. Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Bestilte deksel og USB C til USB A-kabel fra Google Store 8 november. Fikk varene på døra i dag, 5 dager senere. Den ble sendt fra lager i Nederland.Det er godkjent leveringstid. Dekselet beskytter telefonen meget bra, og gjør den meget stødig i hånda. Den er tilsvarende lett å betjene. Nexus 5x eller har du klart å få kloa i en 6p? Jeg har fått en kabel, og ekstra lader er på vei, mens dekselet ikke er under behandling engang ennå. Lenke til kommentar
bruvs Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 (endret) 11 dagar sidan eg bestillte dekselet på play store (som då var in stock). Framleis ikkje sendt. Hmm. Lovar ikkje bra.Da er vi to!3 stykker! Fire :-( På den andre siden ble jeg lei av å vente på en telefon som mest sannsynlig er for stor for mine preferanser, så jeg la inn en ordre for 5x i går som ble sendt i natt. Kommer til å prøve den ut i et par dager før jeg bestemmer meg. Om jeg ikke er helt fornøyd går jeg nok for en Z5. Endret 13. november 2015 av bruvs Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Bestilte deksel og USB C til USB A-kabel fra Google Store 8 november. Fikk varene på døra i dag, 5 dager senere. Den ble sendt fra lager i Nederland.Det er godkjent leveringstid. Dekselet beskytter telefonen meget bra, og gjør den meget stødig i hånda. Den er tilsvarende lett å betjene. Nexus 5x eller har du klart å få kloa i en 6p? Jeg har fått en kabel, og ekstra lader er på vei, mens dekselet ikke er under behandling engang ennå. Dekslet er til 5x. Beklager feilpostingen! Lenke til kommentar
Joey S. Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Bestilte deksel og USB C til USB A-kabel fra Google Store 8 november. Fikk varene på døra i dag, 5 dager senere. Den ble sendt fra lager i Nederland.Det er godkjent leveringstid. Dekselet beskytter telefonen meget bra, og gjør den meget stødig i hånda. Den er tilsvarende lett å betjene. Nexus 5x eller har du klart å få kloa i en 6p?Jeg har fått en kabel, og ekstra lader er på vei, mens dekselet ikke er under behandling engang ennå. Dekslet er til 5x. Beklager feilpostingen! Lenke til kommentar
lokmann Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Det var et lysegrått Adapted-deksel til 6P jeg fikk på 6 dager. 1 Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Vi veeeeeeeeeeeenter. Har nå fått alt tilbehøret fra eBay Hehe. Venter i spenning selv. Mitt tilbehør er vell rett rundt hjørne! har du bestilt tempered glass? Sjekket at det ikke er av den typen som dekker til lys-sensoren? øverste cutout skal se ut som en L, for at den er brukbar Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Den har et hull på venstre side og cut out til høyttalergrillen. ? Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Den har et hull på venstre side og cut out til høyttalergrillen. ? Den må ha sånn: http://ecx.images-amazon.com/images/I/71N6EStAvwL._SX425_.jpg Uten den cutouten blir det ikke så lett under samtaler x) Lenke til kommentar
lals Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 vær obs på at må ha nano sim kort. Jeg fikk min 5x i dag, men må nå vente på nano sim kort.. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Sånn cutout har ikke den eg kjøpte :/ Får bestille meg en ny da. Koster jo hele 15 kr. Lenke til kommentar
schnoog Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Passer ikke Nexus 5 simkort i Nexus 6P ? Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 vær obs på at må ha nano sim kort. Jeg fikk min 5x i dag, men må nå vente på nano sim kort.. Stikk innom en expert/spaceworld/elkjøp, de fleste har en liten håndholdt sak de kan klippe simkort med Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Sånn cutout har ikke den eg kjøpte :/ Får bestille meg en ny da. Koster jo hele 15 kr. Klag på ebay (regner med det er der du har bestilt så billig?), send link til bildet. De er også livredde for bad reviws, om du ikke får tilbake pengene dine eller de sender en ny Jeg bestilte fra noen som brukte et bilde med den "L"en, så for se hva som kommer Lykke til! Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 (endret) Passer ikke Nexus 5 simkort i Nexus 6P ? Nope, 5 bruker mikro. Du må bestille nano, eller eventuelt klippe det i en butikk Endret 13. november 2015 av Buckzie Lenke til kommentar
johanf Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Kan klippe det hjemme også. Det har jeg gjort før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå