Gå til innhold

Nexus 6P - Googles nye toppmodell er nå tilgjengelig fra Google Store


Peppep

Anbefalte innlegg

Herreeee... Ringte til Huawei jeg... Huawei Norge altså. Blir skremt av hvor dårlig service og peiling de har der...

 

Han hadde ikke snøring på hva 6P var ?! Han kunne ikke sette meg over til noen som viste noe, og når jeg fikk forklart han hva det var, så mente han at "jaaa, har kanskje hørt noe om en sånn".

Som om ikke det var nok, hørtes det ut som om han sov når han plukket opp telefonen... DET var den mest skuffende samtalen med et giga-selskap jeg noen sinne har hatt  :p haha.

 

Har for øvrig hatt litt med Huawei Sverige og gjøre, ett år tilbake, og der fikk jeg KJEMPESERVICE av en ekstremt trivelig dansk (yupp) kar. (Som selvfølgelig snakket engelsk, haha).

 

Er vell bare å vente å se...

 

Tror vi snakka med samme person da, for han jeg snakket med var akkurat sånn du beskriver. Haha, ble helt sjokka: "Har du virkelig ikke hørt om Nexus 6P, tross alt deres nye toppmodell?!" "Næh... Jeg skal Google den og se..." Spurte også om det var noen andre jeg kunne snakke med som hadde peiling, men det var det tydeligvis ikke som han visste om. 

 

 
Endret av Nystad97
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Herreeee... Ringte til Huawei jeg... Huawei Norge altså. Blir skremt av hvor dårlig service og peiling de har der...

 

Han hadde ikke snøring på hva 6P var ?! Han kunne ikke sette meg over til noen som viste noe, og når jeg fikk forklart han hva det var, så mente han at "jaaa, har kanskje hørt noe om en sånn".

 

Som om ikke det var nok, hørtes det ut som om han sov når han plukket opp telefonen... DET var den mest skuffende samtalen med et giga-selskap jeg noen sinne har hatt  :p haha.

 

Har for øvrig hatt litt med Huawei Sverige og gjøre, ett år tilbake, og der fikk jeg KJEMPESERVICE av en ekstremt trivelig dansk (yupp) kar. (Som selvfølgelig snakket engelsk, haha).

 

Er vell bare å vente å se...

 

Tror vi snakka med samme person da, for han jeg snakket med var akkurat sånn du beskriver. Haha, ble helt sjokka: "Har du virkelig ikke hørt om Nexus 6P, tross alt deres nye toppmodell?!" "Næh... Jeg skal Google den og se..." Spurte også om det var noen andre jeg kunne snakke med som hadde peiling, men det var det tydeligvis ikke som han visste om. 

 

 

 

 

Ja! Når jeg lurte på dato, sa han "har du prøvd å google?"  :rofl:

Lenke til kommentar

Ja! Når jeg lurte på dato, sa han "har du prøvd å google?"  :rofl:

Han lurte også på om jeg kunne høre med en forhandler for å få informasjon.. Da lurte jeg virkelig på om han tulla! Skal forhandleren ha bedre informasjon enn selve selskapet bak produktet?!  :rofl:

Endret av Nystad97
Lenke til kommentar

 

Ja! Når jeg lurte på dato, sa han "har du prøvd å google?"  :rofl:

Han lurte også på om jeg kunne høre med en forhandler for å få informasjon.. Da lurte jeg virkelig på om man tulla! Skal forhandleren ha bedre informasjon enn selve selskapet bak produktet?!  :rofl:

 

 

DET MÅ VÆRE SAMME! hahhahahaha, han sa det samme x)

Lenke til kommentar

Smart med skjermbeskyttelse, men har aldri likt Invisible Shield-beskytterne. Du føler at den er veldig tjukk, og syns man mister mye av følelsen, i tillegg til at fingeren ikke "glir" like fint over skjermen. (Som at beskytteren gir noe motstand). 

Dog fordelen er jo at den gir veldig god beskyttelse, og at den kan legges på flere ganger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Smart med skjermbeskyttelse, men har aldri likt Invisible Shield-beskytterne. Du føler at den er veldig tjukk, og syns man mister mye av følelsen, i tillegg til at fingeren ikke "glir" like fint over skjermen. (Som at beskytteren gir noe motstand). 

Dog fordelen er jo at den gir veldig god beskyttelse, og at den kan legges på flere ganger.

This ^

 

HATER Invisible Shield selv, synes fingeren "klistrer" seg til skjermen. Gross x)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som vet om vi som bestilte fra cdon til en billig penge virkelig får telefonen til den prisen ? 

CDON skal ha virkelig gode argumenter hvis de skal greie å komme seg unna den! Så i praksis betyr det at dere får telefonen til den annonserte prisen. For at avtalen ikke skulle vært bindende måtte prisen vært åpenbar feil, noe den i dette tilfellet ikke var (avtaleloven §32).  :)

Endret av Nystad97
Lenke til kommentar

Smart med skjermbeskyttelse, men har aldri likt Invisible Shield-beskytterne. Du føler at den er veldig tjukk, og syns man mister mye av følelsen, i tillegg til at fingeren ikke "glir" like fint over skjermen. (Som at beskytteren gir noe motstand).

Dog fordelen er jo at den gir veldig god beskyttelse, og at den kan legges på flere ganger.

Jeg pleier bare å bruke skjermbeskyttelsen en stund, så tar jeg den av. Det er ikke andre på markedet som jeg har funnet, så da ble det den. De som selges på ebay er så dårlige at jeg ikke gidder å prøve dem. Så for min del vil jeg bruke den inntil videre.

 

Hadde Panzerglass hatt en tilgjengelig så hadde jeg valgt den.

Endret av ICS-FD
Lenke til kommentar

cdon gjorde noe sammenlignbart da de "feilpriset" ps4 før lansering. Tror de også den gangen la seg rundt 1000 kroner under de andre, noe de endret ganske kjapt når de oppdaget feilen.

Det var ikke noe problem, de sendte ut varene uten noe tull, og med mange fornøyde kunder som resultat.

Lenke til kommentar

Var innom og sjekket størrelsen på iPhone 6 plus og tror jeg konkluderte med at den blir for stor. Vurderer å avbestille 6p fra cdon. Nå fikk jeg billigprisen på cdon og har evt mulighet til å selge videre for samme pris som jeg betalte. Tenker litt til før jeg bestemmer meg. Heller vel mest mot avbestilling.

Endret av kimare
Lenke til kommentar

Hadde heller avbestilt enn å solgt videre.

 

Kanskje du skal se på Nexus 5X?

Synes det er lite som frister av denne generasjonen toppmodeller bortsett fra 6p.

 

5x med 2gb ram frister lite på en ny toppmodell, heller mer og mer mot en brukt fra forrige generasjon, i praksis er det lite forskjellen på de 2 siste generasjoner toppmodeller. Får G3 til 1500,-, M8 til 2000,-, så kan jeg heller selge med minimalt tap når neste generasjon kommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...