loffeleif Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Elkjøp: Ikke på lager før 24.11.15 Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 (endret) Har forhåndsbestilt hos Google, men er litt i tvil om jeg skal vente litt.. Ser at Huawei skal lansere den nye Mate 8 i slutten av måneden - muligens med den nye Kirinprosessoren. Men slik er det jo alltid - nye modeller rett rundt hjørnet. Endret 5. november 2015 av insolvent Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Kan man forhåndsbestille hos Google? Ikke bare stå på venteliste? Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Noe jeg ikke har fått med meg? Forhåndsbestilt hos Google? Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Kan man forhåndsbestille hos Google? Ikke bare stå på venteliste? Mente venteliste.. Sry! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Er vel bare venteliste så langt. Har selv satt meg på venteliste, men også slått til på CDON's gode tilbud på 64GB-versjonen. Bør jo være enkel sak å avbestille hos CDON eventuelt. Lenke til kommentar
Frugy Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 (endret) Er det noen som vet hvor lang garantitiden er på telefonen når vi kjøper direkte fra Google? Standard 2 år? Finner ikke svar på sidene til Google. Og går jo ut i fra norske lover og regler gjelder? Endret 5. november 2015 av Frugy Lenke til kommentar
baguett Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Standard garanti er vel 1 år, og reklamasjon 5 år? Men google store har veldig bra kundeservice så det er ikke noe å bekymre seg for Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Er det noen som vet hvor lang garantitiden er på telefonen når vi kjøper direkte fra Google? Standard 2 år? Finner ikke svar på sidene til Google. Og går jo ut i fra norske lover og regler gjelder? 3 år har jeg blitt fortalt av support hos Google Store. Lenke til kommentar
stue Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Bytter jo telefon hvert år, så om det er 1 eller 3 års garanti betyr ingenting for min del Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 (endret) Bytter jo telefon hvert år, så om det er 1 eller 3 års garanti betyr ingenting for min del Kaster du dem etter bruk ? Dersom ikke, vil jo garanti tid ha betydning for den du selger til. Dermed også for prisen du kan forvente å få. Endret 5. november 2015 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
Gurglefire Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Noen som kan anbefale noen cases som har riktig cut-outs? Helst fra eBay eller lignende. Lenke til kommentar
KlamiLysken Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 (endret) Komplett har ubekrefta 18 november. kr 5995 for 32 GB sølv og "grå" https://www.komplett.no/product/862320/telefoni/mobiltelefon/google-nexus-6p-32-gb-gr# Endret 5. november 2015 av KlamiLysken Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Komplett har ubekrefta 18 november. kr 5995 for 32 GB sølv og "grå" https://www.komplett.no/product/862320/telefoni/mobiltelefon/google-nexus-6p-32-gb-gr# Hehe, hadde ikke turt å kjøpe den hos komplett, når de under "produktinfo" kaller den "Huawei Nexus P9" Joda, gogo buybuy! Venter på google eller telenor jeg da 1 Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Speaking off! På facebooksidene til Telenor, har de lagt ut at 6P snart er å finne i nettbutikken, blir spennende å se om de vil gi noe subsidie på denne, så det kanskje kan lønne seg å binde seg! Veldig spent! 2 Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 (endret) Har avbestilt 6P hos Elkjøp. Anskaffet fort kort tid siden en Samsung Galaxy S6 Edge+, som er en bra telefon på de fleste områder, selv om den er noe ubehagelig å holde i og betjene uten deksel. Den er dessuten et stykke unna ren Android.Har ikke avskrevet 6P, men får se hvor godt jeg kommer utav det med Samsung'en. Dessuten leser jeg tester av Motoola Moto X Style, som i forhold til de to nevnte, taper på kamera og batteri. Endret 5. november 2015 av CellularDude Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 (endret) Bestilte 64GB Grå for 5790,- fra CDON. Hvis det skulle være noe problem så har jeg alltids avbestille eller bruke angrerett. Endret 5. november 2015 av Bosch Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Ser at de nå har endret prisen til 6790,-. Lenke til kommentar
schnoog Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Vel, vi har jo kjøpt den for 5790,- så går vel ut i fra at de ikke kan forandre til oss som har bestilt. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 (endret) Mtp at det tok over ett døgn før de endret har de en dårlig sak i såfall. Er heller ikke krise for min del, koster bare 400,- ekstra fra Google og da blir det sølv. Mulig jeg avbestiller og kjøper derfra uansett. Endret 6. november 2015 av kimare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå