Buckzie Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Tyder jo på at Nexus 6P vil bli tiljengelig 11. november i Google Store hvis det er tilsvarende Nexus 5X (en uke før)! Godt resonert! Hehe, da venter vi og ser Lenke til kommentar
lokmann Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Er det noen som har fått mail fra Google om at 5x er tilgjengelig? Lenke til kommentar
lokmann Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Er det noen som har fått mail fra Google om at 5x er tilgjengelig? Lenke til kommentar
lokmann Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 (endret) Regner med at flere her har stått på venteliste :-) Endret 2. november 2015 av lokmann Lenke til kommentar
johanf Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Jeg har ikke fått mail, men ser at man kan bestille fra store.google.com. En kollega av meg fikk mail før han kom på jobb i dag tidlig, og bestilte 5X da. Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 (endret) Jeg fikk den første mailen (16 GB hvit) kl. 07:02, så en annen (16 GB svart) kl. 07:10, og til slutt (32 GB svart) kl. 07:13. Endret 2. november 2015 av Nystad97 Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Feil telefon å få mail om. Du ser ikke noe mer spennende i kildekoden på siden for 6P? Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 (endret) Feil telefon å få mail om. Du ser ikke noe mer spennende i kildekoden på siden for 6P? Hehe.. Når jeg fikk mailen i morges på mobilen så jeg bare at den var fra Google Store. Du kan jo tenke deg skuffelsen når jeg åpna og så at det var for 5X og ikke 6P (hadde nesten glemt at jeg hadde satt meg på venteliste for 5X). Ikke noe mer snacks å se der enda dessverre. Siden 5X kom ut på Google Store 1 uke før release (9. november) er det jo høyst sannsynlig at det samme skjer med 6P (altså at den kommer på Google Store 11. november, og release 18. november). Endret 2. november 2015 av Nystad97 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 (endret) Ikke nødvendigvis da jeg vil tro at etterspørselen på verdensbasis er større for 6P, og Norge er jo ikke akkurat først i køen når det kommer til slikt. Endret 2. november 2015 av Mr. President™ Lenke til kommentar
bruvs Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 (endret) Er det noen som har fått mail fra Google om at 5x er tilgjengelig? Meldte meg på ventelisten for begge telefonene så fort de oppdaterte sidene sine, og har fortsatt ikke fått noen mail. Litt rart, egentlig. Edit: Fikk den nå for noen minutter siden, rundt 16:15. Nytt ord fra Söta bror! Tre.se bekrefter dato på 5X og 6P i Sverige! EDIT: https://tre.se/privat/handla/mobiltelefoni/mobiler/Huawei---Nexus-6P/Hmm, spennende priser! Dette er forsåvidt ikke ny informasjon, da Huawei selv bekreftet datoen på sin svenske Facebook-side for nærmere en måned siden. Det var da svært så negative folk var her nå da Er ny informasjon jo, for dette handler om telefoner med gitt subsidiering, med binding, Det er betrygende for oss som f.eks venter på en 6P med binding, og vite at de også kommer 18.11 Det var forøvrig ikke meningen å fremstå som negativ, sorry. Endret 2. november 2015 av bruvs 1 Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Er det noen som har fått mail fra Google om at 5x er tilgjengelig? Meldte meg på ventelisten for begge telefonene så fort de oppdaterte sidene sine, og har fortsatt ikke fått noen mail. Litt rart, egentlig. Nytt ord fra Söta bror! Tre.se bekrefter dato på 5X og 6P i Sverige! EDIT: https://tre.se/privat/handla/mobiltelefoni/mobiler/Huawei---Nexus-6P/ Hmm, spennende priser! Dette er forsåvidt ikke ny informasjon, da Huawei selv bekreftet datoen på sin svenske Facebook-side for nærmere en måned siden. Det var da svært så negative folk var her nå da Er ny informasjon jo, for dette handler om telefoner med gitt subsidiering, med binding, Det er betrygende for oss som f.eks venter på en 6P med binding, og vite at de også kommer 18.11 Det var forøvrig ikke meningen å fremstå som negativ, sorry. Hehe, så bra Peace, love and all the good stuff! La merke til noe på Prisjakt... http://www.prisjakt.no/product.php?p=3341556 Infopakken prisjakt har fått fra Elkjøp/Lefdal sitt vareregister, setter 17.11 som dato. Hvis du holder pekeren over det gule "lager" symbolet, så får du opp "ETA 2015-11-17" Kan ikke noen fra Google bare gi oss en damn dato haha Lenke til kommentar
Kenney87 Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Endelig er den i handlekurva! Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 (endret) Endelig er den i handlekurva! Er på en utenlandsk Google Store da... Endret 2. november 2015 av Nystad97 Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 (endret) Endelig er den i handlekurva! Whaaat? EDIT: Åjaaa. Dust x) Endret 2. november 2015 av Buckzie Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Endelig har de sluppet grunnen til at det tar så lang tid før Nexus 6P kommer. 3 Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Endelig har de sluppet grunnen til at det tar så lang tid før Nexus 6P kommer. Enda godt vi fikk vite grunnen.. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Snakket med Elkjøp i Fyllingsdalen i går og de skal få inn 32gb i grå den 20.11. Er ikke usannsynlig med release 11.11 og utlevering 18.11 fra google store Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Snakket med Elkjøp i Fyllingsdalen i går og de skal få inn 32gb i grå den 20.11. Er ikke usannsynlig med release 11.11 og utlevering 18.11 fra google store Liker ikke at det er så mye snakk om 32GB og så lite om 64GB... :S Lenke til kommentar
Swome Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Snakket med Elkjøp i Fyllingsdalen i går og de skal få inn 32gb i grå den 20.11. Er ikke usannsynlig med release 11.11 og utlevering 18.11 fra google store Liker ikke at det er så mye snakk om 32GB og så lite om 64GB... :S Er redd for at de kommer til å bli forsinket.. Ser i hvert fall ut som butikkene kun får inn 32GB med det første. Forhåpentligvis kan vi bestille 64GB fra google store. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Han på elkjøp sa forresten at 9.11 var bekreftet release dato, så hvis vi er heldig kan vi kanskje bestille på google store allerede på mandag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå