Gå til innhold

Nexus 6P - Googles nye toppmodell er nå tilgjengelig fra Google Store

Peppep

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeezes! Kunne ALDRI hatt noe sånn på min egen telefon, haha. Nei huff, synes ikke noen av de sist telefonene jeg har hatt de siste årene har hatt behov for et deksel - er så forsiktig jeg kan/gidder å være, og skulle det ved et uhell ryke, så benytter jeg meg av forsikringen :p Orker ikke å gå rundt med murstein i lomma x)

Lenke til kommentar

Til de som er på jakt etter "stash" til telefonen, så har jeg lagt inn en liten bestilling på Ebay hvertfall :)

1stk hvit Usb-C til micro-usb (hun) adapter (kjøper fler av disse, i håp om at jeg kan drille et lite hull i hjørnet av plastikken, og dra en lanyard gjennom for å feste den til nøkkelknippet - never having to look for a type-c charger again! :p )

1stk grå usb-C til micro-usb (hun) adapter (kjøper fler av disse, (fra forskjellige selgere) )

1stk sort skrivebord-stand. med hull for å føre ladekabel. (Trenger noen enkelt som fortsatt kan føre ladekabel!)

1stk ultra tynn TPU-bakside, clear. (ikke fan av cases, men liker å ha noe i backup!)

1stk 1.5m usb-C til USB ladeabel ("braided") (Til sekken!)

1stk 3m usb-C til USB ladekabel ("braided") (Til stua!)

1stk 0.2m usb-C til USB ladekabel ("braided") (Til batterypack!)

2stk glassbeskyttere (Sikkert ikke av beste kvalitet, men innen jeg ser nok reviews til å finne den beste, vil jeg ikke gå naken!)

2stk OTG adaptere  (Her skal jeg også prøve å drille et lite hull for å få festet det på nøkkelknippet! Genialt når du har valgt å gå for 32GB utgaven - har alltid en 64GB minnepinne på nøkkelknippet, liker å ha muligheten om det trengs :) )

Alt det gikk for rett ved 300kr  :w00t:

----

Har forøvrig også planer om å ordne en (eller fler?) Dbrand-skins. Disse reddet S6en min fra å være glatt, de er enkle å montere, ser bra ut (synes jeg) og gir noe beskyttelse mot riper. God mellomting for oss som ikke liker deksler :)

https://dbrand.com/shop/nexus-6p

---

Gleder meg...veldig! Hehe  :w00t:

Endret av Buckzie
  • Liker 2
Lenke til kommentar

TIPS:

CDON.COM har dratt prisen på 32GB ned til 5690 :)

http://cdon.no/elektronikk/huawei-nexus-6p-32gb-gra-p35356886

Ser nesten ut til at CDON gjør det hver helg.. Når det gjelder tilbehør kan jeg anbefale denne standen, svært fornøyd! Tenker også å kjøpe dette dekselet og denne kabelen:)

Ja, de gjør vist det!

Jeg klarer ikke å justifye og bruke 29USD på en liten stand, hehe.

Dekselet du linker til er jeg heller ikke noe keen på. Liker typen, det ser forsåvidt bra ut - men det er ingenting som holder front-delen fast i bakdelen, så om du f.eks holde i bare baksiden, vil den åpne seg. Det som fort skjer; åpnes mid-air på veg ned i bakken :p

139kr for en HELT standard kabel? Eeellers takk! 

Forøvrig så fant jeg en slik usb-kabel hos Expert til 99kr :p

x)

Endret av Buckzie
Lenke til kommentar

Jeg plukket opp en Nexus 6P 32 gb for en kamerat i London i går og fikk tafset litt på den i dag når jeg ga den til han + i butikken før kjøp. Føltes veldig solid bygget, kjapp fingeravtrykkleser og pen skjerm. Skal trykke litt mer på den senere i dag når jeg skal treffe kameraten min for å ta en matbit. 

Jeg må innrømme at for min normale bruk så er plasseringen av fingeravtrykksleseren dårlig, jeg lar alltid mobilen ligge på bordet på jobb, under møter, hjemme o.l. og da må jeg jo løfte den opp for å låse den opp kjapt i motsetning til iPhone 6S Plus´en min og Samsung S6´en som jeg bruker i jobbsammenheng hvor fingeravtrykkleseren er tilgjengelig hele tiden når mobilen ligger på bordet. Når man tar mobilen ut av lommen så er det en grei plassering dog.

Er fristende å kjøpe en Nexus 6P 128 gb til meg selv når den blir tilgjengelig, 

Lenke til kommentar

Bra liste Buckzie! 

trenger stømadapter også, 5V 3A med type-c utgang (eller kanskje begge?)

bør helst støtte Qualcomm quick charge også (selv om 6P ikke er sertifisert for dette), og helst EU kontakt

finnes antagelig ikke ennå men?

Det er det eneste som mangler på lista mi... Hehe

Har sett etter gode alternativer for disse, som ikke koster skjorta, men jeg tror vi må gi Kina noen uker til, til Type-C blir pittelitt mer mainstream - da skal du se du fort finner "CHARGER 3A FOR ONEPLUS TWU / HUAWEI NEXUS 7 6P AMAZING FAST CHARGE 10MIN+ VERY NICE SILKA KVATTEL CHOP SUEY" over alt over det ganske nett :cool: 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...