mikaragua Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 Er det noen som vet hva denne er?411. 1 Lenke til kommentar
newnick Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 I Utvikleralternativer kan du velge "Minst bredde". Jeg har satt denne til 500 (alt blir mindre på skjermen), men nå ønsker jeg å gå tilbake til standarden. Er det noen som vet hva denne er? 411 dp Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 4. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2017 Har noen hatt problemer med at telefonen glemmer Wifi-nett? Hver gang jeg har vært ute må jeg manuelt skrive passord og logge på nettet igjen. Er på min fjerde 6P nå (nr 1 knuste, nr 2 RMA pga batteriet, nr 3 RMA pga batteriet) - og dette er den eneste som har hatt det problemet. Klarer ikke å finne noe som løser det. Google Support vil opprette en ny RMA-sak, men er egentlig utrolig lei av å bytte telefon nå, så foretrekker å finne en fiks. Lenke til kommentar
schnoog Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 Hadde jeg vært på min fjerde 6P hadde jeg kvittet meg med den og kjøpt den nye pixel istedet. Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 (endret) Hadde jeg vært på min fjerde 6P hadde jeg kvittet meg med den og kjøpt den nye pixel istedet.Enig! Problemet er bare å få tak i den... Fikk selv tilbake kjøpesummen på Nexus 6P inn på konto i dag, så nå gjenstår bare å få tak i Pixel 2 XL. Verdt å merke seg at dersom samme feil skulle oppstå igjen (batterirelatert for eksempel) for tredje (?) gang, har man krav på heving av kjøpet. Endret 5. oktober 2017 av Nystad97 Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 5. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2017 Hadde jeg vært på min fjerde 6P hadde jeg kvittet meg med den og kjøpt den nye pixel istedet. Verken Pixel XL eller Pixel 2 XL har veldig studentvennlige priser. Så det blir nok 6P en stund til. Hadde jeg vært på min fjerde 6P hadde jeg kvittet meg med den og kjøpt den nye pixel istedet.Enig! Problemet er bare å få tak i den... Fikk selv tilbake kjøpesummen på Nexus 6P inn på konto i dag, så nå gjenstår bare å få tak i Pixel 2 XL. Verdt å merke seg at dersom samme feil skulle oppstå igjen (batterirelatert for eksempel) for tredje (?) gang, har man krav på heving av kjøpet. 2x batteri, 1x wifi enn så lenge. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 Hadde jeg vært på min fjerde 6P hadde jeg kvittet meg med den og kjøpt den nye pixel istedet. Verken Pixel XL eller Pixel 2 XL har veldig studentvennlige priser. Så det blir nok 6P en stund til. Hadde jeg vært på min fjerde 6P hadde jeg kvittet meg med den og kjøpt den nye pixel istedet.Enig! Problemet er bare å få tak i den... Fikk selv tilbake kjøpesummen på Nexus 6P inn på konto i dag, så nå gjenstår bare å få tak i Pixel 2 XL. Verdt å merke seg at dersom samme feil skulle oppstå igjen (batterirelatert for eksempel) for tredje (?) gang, har man krav på heving av kjøpet. 2x batteri, 1x wifi enn så lenge. Sant ang. 3. gang samme feil. Det er 4. gang forskjellig feil. Ett krav er at alle gangene den har blitt reparert så har det enten gått på garanti eller reklamasjon. Om verkstedet har vært "greie" og reparert noe uten vederlag teller også, om jeg ikke husker feil, da kunden opplever det som at det blir fikset på garanti/reklamasjon. Et annet krav er at verksted må (kan) bekrefte den 3./4. gangen også er garanti/reklamasjon. (Du kan ikke hive den i veggen, for å sette det på spissen). Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Noen som har hatt problemer med ladeporten? Virker som at jeg må holde kabelen i en viss vinkel for at den vil lade Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Noen som har hatt problemer med ladeporten? Virker som at jeg må holde kabelen i en viss vinkel for at den vil lade Jepp Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 (endret) Fikk du fiksa den via Apple lol google? Fant ut at det mest sannsynlig er den hittil trofaste ebay kabelen min som er problemet Endret 16. oktober 2017 av Hotel Papa Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 På min er det ladeporten. Prøvd masse forskjellige kabler og ingen av de sitter fast og jeg må ha den en viss vinkel for at den skal lade.... Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Samme her med S6 Edge+. Fast charge slutta å funke for lenge siden. Funka første 8-10 mnd, etter det måtte jeg ta den ut og inn 3 ganger hver gang for at den skulle fast charge. Nå gjør den det aldri, og noen ganger meget tregt. Kjenner når man stikker den inn at den ikke smetter på plass. Lenke til kommentar
schnoog Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Endelig fant jeg ut at det finnes en måte å unngå blinkende led og skjermaktivitet når den er ikke forstyrr modus på natten!! Lenke til kommentar
schnoog Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Men hvordan får jeg fjernet den Google news feed greia som dukker opp når jeg blar til venstre? Føler den suger batteri ut av enheten min... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Men hvordan får jeg fjernet den Google news feed greia som dukker opp når jeg blar til venstre? Føler den suger batteri ut av enheten min... Velg en annen launcher og bestem hva den skal gjøre: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.teslacoilsw.launcher&hl=en Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Endelig fant jeg ut at det finnes en måte å unngå blinkende led og skjermaktivitet når den er ikke forstyrr modus på natten!! Hvordan? 1 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Hvordan?Settings - Sound - Do not disturb preferences - Block visual disturbances. Lenke til kommentar
schnoog Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 (endret) Får ikke til å koble til enheten til macen min lenger. "Kunne ikke koble til enheten" står det når jeg prøver å koble til for å overføre filer. Og ja, jeg er inne på menyen og trykker overføre filer.... Flere med samme problem ? Endret 17. oktober 2017 av schnoog Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 Får ikke til å koble til enheten til macen min lenger. "Kunne ikke koble til enheten" står det når jeg prøver å koble til for å overføre filer. Og ja, jeg er inne på menyen og trykker overføre filer.... Flere med samme problem ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå