Comma Chameleon Skrevet 4. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2017 (endret) Det du kan gjøre er å sette jobben din som en trygg sone via smart lock og dermed har du ingen lås på jobb. Ikke trygt, men gjør det du vil. Endret 4. juni 2017 av Comma Chameleon Lenke til kommentar
kaje Skrevet 5. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2017 Det har jeg allerede gjort, men den fungerer bare i 50% av gangene jeg prøver. Lenke til kommentar
hsds Skrevet 9. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2017 Er det noen som har reklamert mot Telia / Netcom iht batteriproblematikken?Min telefon skrur seg av på alt fra 7 % til 38 % - helt ute av det blå. Jeg har startet en reklamasjon, men Telia sier at det er lite å stille opp med hvis den er fysisk skadet. Glasset bak rundt kamera er knust pga et uhell tidligere. Jeg ville tro at den fysiske skaden ikke vil ha noe med feilen som gjelder tidlig shutdown - men usikker på hva utfallet kan bli her. Noen som har noe innspill på sine henvendelser angående dette? Evt andre innspill settes stor pris på! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 9. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2017 Jeg reklamerte til Telia. Forklarte situasjonen nøye, telefonen ble sendt inn og fikk "byttet front" (sto det på servicearket, men sa ikke meg så mye). Tur-retur tok det bare en uke for meg (her i Oslo dog). Fikk min telefon tilbake (kjente igjen småriper) samt temperert glass-beskyttelse på skjermen. Så alt de gjorde har vært inni telefonen. Har fungert som om den var ny siden da. Bedre batteritid har jeg ikke hatt siden telefonen var 1-6 mnd gammel. Lenke til kommentar
newnick Skrevet 9. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2017 Noen erfaringer med android8 dp3? Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 9. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2017 Noen erfaringer med android8 dp3?Lastet ned tidligere i dag, og fungerer utmerket så langt! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 10. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2017 Til dei som bruker O beta, kan du velge hvilke codec som skal brukes til lyd over blåtann? Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 10. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2017 Så vidt jeg har skjønt det, i utgangspunktet ikke med mindre headsettet støtter forskjellige codecer. Men man ser hvilke innstillinger som er gjeldende ihvertfall. (AAC, aptX, SBC, 44.1kHz, 48kHz, etc.) Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 10. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2017 Har Sony MDR-1000X som har støtte for LDAC, har forstått det sånn at Sony har gjort denne og andre codecs med høyere bitrate enn standard tilgjengelig for AOSP. Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 11. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2017 (endret) Sendte melding til Telenor angående status på WiFi-Tale og VoLTE i går, og dette er svaret jeg mottok: "Ut ifra den oversikten vi har så er det ikke planlagt støtte for 4G Tale og WiFi Tale til Nexus 6P pr. dags dato." Det vil med andre ord si at Nexus 6P dessverre ikke mottar de funksjonene allikevel... Endret 11. juni 2017 av Nystad97 Lenke til kommentar
Hes. Skrevet 3. august 2017 Rapporter Del Skrevet 3. august 2017 Noen som vet om det er noe annen løsning enn å bytte batteri for å fikse problemene med batteriet? tlf skrur seg av mellom 15-30%. Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 3. august 2017 Rapporter Del Skrevet 3. august 2017 Garantisak Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. august 2017 Rapporter Del Skrevet 3. august 2017 Send den inn Lenke til kommentar
Hes. Skrevet 7. august 2017 Rapporter Del Skrevet 7. august 2017 Rimelig sikker på at jeg bare hadde 1 års garanti pga. bedriftskjøp eller noe sånt? kan jo høre med dem, kjøpte en S8+ i dag, så får vi se om den gjør koken. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. august 2017 Rapporter Del Skrevet 7. august 2017 Garanti har ikke noe å si. Det batteriproblemet går på reklamasjon. Både jeg og samboeren og tusenvis av andre 6P-eiere har gjort det samme. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 7. august 2017 Rapporter Del Skrevet 7. august 2017 Det er kjøpsloven som gjelder for kjøp gjort av bedrift, ikke forbrukerkjøpsloven. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. august 2017 Rapporter Del Skrevet 7. august 2017 Åja sånn ja, da forstår jeg. Er det så dårlige rettigheter for bedrifter da? Merkelig. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 7. august 2017 Rapporter Del Skrevet 7. august 2017 Ja. Bl.a. forventes det at et produkt som er kjøpt til bedrift blir brukt "tøffere" og "hardere" enn til en forbruker. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. august 2017 Rapporter Del Skrevet 7. august 2017 Muligens forståelig, men her er det jo tydeligvis en produksjonsfeil som etter min mening burde bli dekket uavhengig om det er privat eller bedrift. Lenke til kommentar
Hes. Skrevet 8. august 2017 Rapporter Del Skrevet 8. august 2017 Skal ta en tur innom dem en dag og høre om det kan tas på garantien. Jeg wipet alt i går, så får ta en test en dag og se om det hjalp, om ikke så får jeg eventuelt bytte batteriet selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå