Comma Chameleon Skrevet 6. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2016 Ja. Var aldri et problem før. Håper det blir fikset på. Veeeldig plagsomt å måtte sørge for å ha minst 50% om jeg skal høre på Spotify når jeg går tur i skogen. Ofte måttet gå halve turen uten musikk. Inne fungerer den helt fint. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 6. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2016 (endret) Så lenge du synkroniserer konto mot "skyen" så skal det ikke være nødvendig å legge inn noe backup manuelt? Da blir ihvertfall apper lastet ned automagisk osv. Så om "backup my data" er på, så er alt bra hvis jeg tar en reset? Burde fungere, merk at sms ikke blir kopiert, ihvertfall ikke mot Googles servere. Fortsatt ingen night-mode eller? Merkelig, min Pixel, med 7.1, har dette under Innstillinger -> Skjerm -> Nattmodus. Her kan jeg velge at den skal følge soloppgang/solnedgang f.eks. Endret 6. desember 2016 av ExcaliBuR Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 7. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2016 (endret) Kan jeg spørre i denne tråden også?Kjærringa har skaffa seg en 6P, men sliter med MMS innstillinger. (4g funker fint..)Legger inn instillinger manuelt, trykker Lagre. Går tilbake. Ingen flere oppsett enn internet ligger under APN menyen... (Det lagres ikke...?)Why?Edit:ICE abonnement... Endret 7. desember 2016 av Caddy Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2016 Laget nettopp en ekstra APN setting. Legge til ny, fylle ut info og under menyen til høyre så velger jeg save og vips så dukker den opp. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 7. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2016 Mja, det gjorde den ikke her... Lenke til kommentar
Hes. Skrevet 7. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2016 Mja, det gjorde den ikke her... Du har på mobildata når du skal motta mms selvfølgelig? funker ikke om du har mobildata skrudd av og kun er på wifi... Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 7. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2016 Er dette noe "nytt" android har begynnt med? Var ikke nødvendig på forrige telefon, da mobildata gikk på automatisk, lasta ned mms, skrudde seg av igjen...? Er mer det at vi ikke får lagt inn mms innstillinger på telefonen. Mobildata må kanskje være aktivert da også? Skal teste det ut senere.. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 7. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2016 jeg fikk 7.1.1. update igår, har merka at den har begynt å lagge noe veldig, spesielt spotify og snapchat, er forbanna irriterende. Noen som har opplevd lignende ? batteriet har og blitt endel dårligere Lenke til kommentar
VikingIM Skrevet 7. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2016 jeg fikk 7.1.1. update igår, har merka at den har begynt å lagge noe veldig, spesielt spotify og snapchat, er forbanna irriterende. Noen som har opplevd lignende ? batteriet har og blitt endel dårligere Spotify og Snapchat fungerer bra her, men for meg så har batteritiden gått betraktelig ned etter oppdatering til 7.0. Har ikke bedret seg med de nyere releasene heller. Med mitt bruk, så holder den ikke mer enn ca. 8-10 timer nå tenker jeg og det er alt for dårlig. Håper neste release kan bedre dette igjen, batteriet holdt fint en hel dag tidligere. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2016 ^ har du prøvd å kjøre en reset? Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 7. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2016 ^ har du prøvd å kjøre en reset? Jeg har iallfall prøvd reset, tenkte den trengte det, så fikk jeg 7.1.1 da ble den bare verre Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2016 Recovery->wipe cache Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 7. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2016 Recovery->wipe cache takk, prøvde på dette Lenke til kommentar
Hes. Skrevet 9. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2016 (endret) Er dette noe "nytt" android har begynnt med? Var ikke nødvendig på forrige telefon, da mobildata gikk på automatisk, lasta ned mms, skrudde seg av igjen...? Er mer det at vi ikke får lagt inn mms innstillinger på telefonen. Mobildata må kanskje være aktivert da også? Skal teste det ut senere.. Har vært sånn så lenge jeg kan huske ihvertfall, men "mobildata" skrur seg av så lenge du er på wifi og automatisk på når du får mms, men man kan ikke skru det av manuelt, for da fungerer det ikke... om du skjønner hva jeg mener.. Samme gjelder iPhone Endret 9. desember 2016 av Hes. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2016 Er options i Developer settings som setter mobildata som "always on" Lenke til kommentar
Hes. Skrevet 10. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2016 (endret) Er options i Developer settings som setter mobildata som "always on" Stemmer, den hadde jeg glemt Vet du om det bruker noe særlig mer strøm? Endret 10. desember 2016 av Hes. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 11. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2016 Tenkte å kjøre en wipe av tlf, valgte derfor å forlate beta programmet. Har nå fått 7.0, men når 7.1.1 skal installeres så avbryter den sekunder før den skal "reboote og installere oppdateringen". Får altså lastet ned oppdateringen og verifisert, men så stopper det opp. Hopper så til søk etter oppdateringen-bildet, der det står at eg har nyeste versjon. Prøvd omstart av tlf flere ganger, noe som har peiling? Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 11. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2016 Telefonen har utvilsomt blitt tregere og har mye etterheng i visse apper. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 14. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2016 Noen som opplever at stavekontrollen har blitt litt rar? Eller den swipe-funksjonen. 'vært' vil den for eksempel ikke skrive, selv om jeg ganske så nøyaktig sveiper over bokstavene... Får bare 'vårt' istedenfor. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 14. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2016 Ja, "mange" ord den ikke tar mer. Har merket spesielt ord med æ er irriterende fraværende... Dette er på Pixel også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå