baguett Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Det var vel kanskje meg du så skrev noe om dette? Ikke så nøye, men har fortsatt problemer i min Volvo V60, jeg har klart å koblet til mobilen nå på skikkelig vis, men det er svært ofte musikken begynner å hakke, eneste løsningen på dette er å skru av og på bluetoothen og koble til på nytt, batteriet på telefonen blir tappet helt latterlig fort når jeg bruker bluetooth, såpass at lading fra bilens USB ikke klarer å lade telefonen, bare holde en stabil prosent. Ellers har jeg slitt med at musikken ikke alltid vil skru seg av når jeg får inn telefonsamtaler i bilen så musikken spiller svakt i bakgrunnen mens jeg prøver å snakke i telefon, er og ofte at navn på artist og sang fryser og skifter ikke når jeg bytter til neste sang deretter at kontrollene i bilen ikke fungerer lenger slik en må bytte sang via telefonen. Alt dette fungerte helt smertefritt før 7.0 bare for å nevne det, fungerer og smertefritt på andre telefoner som ikke har fått 7.0 enda. Oppdateringen til 7.0 har vært helt katastrofal for meg, faktisk fullstendig ødelagt telefonen... Hadde det vært en enkel sak å rulle tilbake versionen til Marshmallow hadde jeg gjort dette for en evighet siden, men siden det ikke er det har jeg egentlig bare blitt sittende i evigheten å vente på en oppdatering som fikser den fullstendi ubrukelige bluetooth funksjonaliteten som 7.0 har tatt med seg. Mye mulig at det var deg, ja. Slik du beskriver det er det jeg også opplever det. Musikken stopper ikke alltid når jeg svarer på innkommende samtale, og bare jeg flytter telefonen noen cm så kan musikken begynne å hakke. Veldig leit at noe så simpelt ikke skal virke. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Hvordan oppleves 7.1 nå? Vurderer å oppdatere og se om det fikser de strømslukende android os og android system. Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Hvordan oppleves 7.1 nå? Vurderer å oppdatere og se om det fikser de strømslukende android os og android system.Stabilt for min del. Den endelige utgaven kommer visstnok i morgen. 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 En uventet restart så langt i beta-perioden, ellers har den vært døn stabil for min del. Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Samme her, dønn stabil hos meg også. Kjører 7.1.1 Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Kom en dag tidligere enn forventet: http://www.androidpolice.com/2016/12/05/android-7-1-1-factory-images-and-ota-updates-live-for-pixel-xl-pixel-c-nexus-6p-5x-9-lte-player/ Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Antar at 7.1.1 final dumper ned via OTA om ikkje så lenge. Spørs om det blir å ta ein factory reset då, er vel kanskje lurt.. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 (endret) Men når man kjører en factory reset, legger man da inn backupen etter reseten? Slik at man får inn apper og det som er. Eller er det smartest å laste ned appene på nytt? På en måte starte helt forfra. Endret 5. desember 2016 av Hotel Papa Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Så lenge du synkroniserer konto mot "skyen" så skal det ikke være nødvendig å legge inn noe backup manuelt? Da blir ihvertfall apper lastet ned automagisk osv. Lenke til kommentar
knutolek Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Der fikk man 7.1.1. OTA. Spent nå Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Så lenge du synkroniserer konto mot "skyen" så skal det ikke være nødvendig å legge inn noe backup manuelt? Da blir ihvertfall apper lastet ned automagisk osv. Så om "backup my data" er på, så er alt bra hvis jeg tar en reset? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Der fikk man 7.1.1. OTA. Spent nå Var du på siste 7.1.1 beta? Lenke til kommentar
knutolek Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Der fikk man 7.1.1. OTA. Spent nå Var du på siste 7.1.1 beta? Nope Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Jeg fikk også 7.1.1 over OTA i dag, ikke beta. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Fortsatt ingen night-mode eller? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 (endret) Ser ikke sånn ut Edit: Android system og OS går fortsatt rett opp i tet på batteribruken. Da er det vel factory reset som er neste steg? Endret 6. desember 2016 av Hotel Papa Lenke til kommentar
schnoog Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Kan dere som tester factory reset rapportere her inne om hvordan det fungerer på batteribruken. Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Tar jo hundre år å få telefon oppdatert. Må først gjennom måned etter måned med oppdateringer. Hvorfor i huleste kan de ikke bare samle alle i én pakke? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Sliter med at telefonen går fra 15-25% med strøm til 0% og skrur seg av på ett sekund når jeg er ute og går tur med bikkja. Er det kulden som gjør det? Går og hører på musikk, har en del strøm igjen og plutselig så kutter den ut og skrur seg av. Den har ikke blitt så kald at den skal lide av det tenker jeg.Noen andre som har det problemet? Kjører ikke noen beta, og enda ikke fått 7.1.1 så systemet skal være stabilt. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 ^ det skjedde med meg også på 7.0. Tror det er kulden som er årsaken, var i hvert fall de gangene jeg brukte den utenfor at den plutselig slo seg av rundt 20%. Brukte jeg den inne, kunne den fint gå ned til 3-4% før den slo seg av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå