Hes. Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Hmm, får ikke lenger ladet fra usb-c laderen i bilen... Noen som har vært borti dette? eller er den rett og slett defekt? EDIT: lurer faktisk på om det kan være kabelen... får den til å funka av og til, laderen lyser hele tiden... jaja får prøve å bytte kabel da. Noe tilsvarende skjedde med min og, restartet telefonen så fungerte det igjen... Det var med "husladeren". Ja jeg får ta å teste litt forskjellig Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Er det bare å "deaktivere" standard kamera-app etter å ha installert den nye? Ingen systemkrasj eller noe som følge av dette? Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Jeg prøver å overføre innhold fra Honor 8 til Nexus 6P med "rygg mot rygg" metoden. Det piper og rister, men skjermene går ganske fort i svart. Noen som har tips til hvordan jeg kan få kopiert innholdet? Lenke til kommentar
madmats Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Jeg prøver å overføre innhold fra Honor 8 til Nexus 6P med "rygg mot rygg" metoden. Det piper og rister, men skjermene går ganske fort i svart. Noen som har tips til hvordan jeg kan få kopiert innholdet? prøv å gå inn på instillinger - Google - Set up nearby device (usikker på hva det står på norsk) fra Nexus 6P Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Mottakerens enhet er "innkompatibel" står det når jeg prøver å kopler dem sammen. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 (endret) Jeg vil ikke ha Googles søkelinje på startskjermen. Hvordan blir jeg kvitt den? Jeg har nå Honor 8 og Nexus 6P. Jeg må si jeg liker bildet/skjermen på Honor 8 mye bedre enn på 6P. Veldig grått og trist/farveløst i forhold til Honor 8. Endret 20. oktober 2016 av nor50 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Jeg vil ikke ha Googles søkelinje på startskjermen. Hvordan blir jeg kvitt den? Bytt launcher til Nova launcher (https://play.google.com/store/apps/details?id=com.teslacoilsw.launcher&hl=en) eller de tusen andre altearnativene som eksisterer Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Går det ikke å bare slette den søkemotoren? Lenke til kommentar
Hes. Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Da var Android 7.1.1 preview installert, ser ihvertfall at icon shortcuts er på plass på googles apper, osv . Lenke til kommentar
madmats Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Går det ikke å bare slette den søkemotoren? Den er en del av Google sin Launcher, så går ikke an å slette den. men liker du ikke hvordan det ser ut kan du enkelt bytte launcher. Vurderer selv å teste ut Pixel launcheren. noen som har testet den, med android 7.1.1? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Da var Android 7.1.1 preview installert, ser ihvertfall at icon shortcuts er på plass på googles apper, osv . Hva slags shortcuts er det snakk om? Har Nova launcher og det skal visstnok ikke fungere med den. Lenke til kommentar
madmats Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Da var Android 7.1.1 preview installert, ser ihvertfall at icon shortcuts er på plass på googles apper, osv . Hva slags shortcuts er det snakk om? Har Nova launcher og det skal visstnok ikke fungere med den. http://www.androidpolice.com/2016/10/19/android-7-1-feature-spotlight-app-shortcuts-are-supported-in-the-google-now-launcher/ Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Kult! Det gleder jeg meg til at Nova får integrert. Det er en fin funksjon men ikke nok til at jeg bytter launcher. Forøvrig så er det deilig å ha 6P! Første telefonen jeg ikke har tenkt tanken på å oppgradere etter et år engang. Kjøpte i desember i fjor og jeg er ikke interessert i de nye som kommer. Går minst et år til med denne, forhåpentligvis 2 til. Lenke til kommentar
newnick Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Da var Android 7.1.1 preview installert, ser ihvertfall at icon shortcuts er på plass på googles apper, osv . Inbiller meg at telefonen er raskere etter oppdateringen. Syns alt flyter bedre. Men google goggles får jeg ikke til å fungere. Snarveiene funker bra. Håper flere integrerer dette i sine apper. Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Også installert Android 7.1.1 nå. So far so good! Lenke til kommentar
newnick Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Også installert Android 7.1.1 nå. So far so good! Er sikker på at opplåsing med fingeravtrykksensoren er raskere enn det var. Ingen problemer så langt. Lenke til kommentar
ompalompa_96 Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Hvilken battertid (SoT) er det dere oppnår vanligvis? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 (endret) Hvilken battertid (SoT) er det dere oppnår vanligvis? Endret 21. oktober 2016 av b-real Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 Går det ikke an å få ikonet for batteri til å vise prosent? Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 Går det ikke an å få ikonet for batteri til å vise prosent? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå