ExcaliBuR Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 6Pen min har fått, men 6ern til kjerringa har ikke fått enda. Lenke til kommentar
Raude Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Hei, er dere fornøyde med Nexus 6P så langt? tenkte å kjøpe én snart, ettersom min gamle Galaxy S5 mikrofonen begynner å ta kvelden. Jeg var også keen på Nexus 5x, men kr 3 889 mot kr 2 590 er ikke så stor forskjell? til gjengjeld så får jeg en mye bedre telefon? Og hvordan er samtalekvaliteten? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Nexus 6P er mye bedre enn 5X og definitivt verdt mellomlegget. 4 Lenke til kommentar
VikingIM Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Fikk oppdateringen, satt i gang installasjonen, men hadde låst seg under boot med meldingen "Feil" og bilde av en død Android. Restartet den og hadde fortsatt 6.01 og så ingen spor etter 7.0 for å teste igjen. Flere som har opplevd det? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Jeg har heller ikke fått'n enda Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Registrer deg i Android Beta Program, og du bør få den med en gang! 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Fikk oppdateringen, satt i gang installasjonen, men hadde låst seg under boot med meldingen "Feil" og bilde av en død Android. Restartet den og hadde fortsatt 6.01 og så ingen spor etter 7.0 for å teste igjen. Flere som har opplevd det? bootloader låst/åpen? Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Registrer deg i Android Beta Program, og du bør få den med en gang! Det gjorde susen! Lenke til kommentar
baguett Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 (endret) Sumo, NRK og HBO nordic har ikke forberedt seg på Nougat... Spurte TV2 om de skulle gjøre noe å fikk dette til svar, er vel ganske feil også da første beta kom i mars: "Takk for info! På noen modeller av denne plattformen kommer Android sitt operativsystem før det blir oppdatert på alle andre. Dette er for så vidt bra, men i likhet med andre aktører får vi begrenset med muligheter for å teste og feilsøke vår egen applikasjon. En annen faktor, er at vi ikke får tilgang til operativsystemet eller opplysninger om eventuelle endringer/oppdateringer. Derfor er det litt kundene og litt oss som registrerer feilene etter hvert, og i steden for å komme med forebyggende tiltak til oppdateringen, må vi tilpasse appen når den først er utgitt til de gitte plattformene. Beklager enn så lenge." Endret 23. august 2016 av baguett Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Android SDKen har vel hatt base for 7 en god stund? Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Det som er hele poenget med Developer Preview... Nettopp slik at utviklerne skal få god tid til å gjøre appene sine klare... Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 (endret) Er det noen som ikke er med i beta-programmet som har fått oppdateringen? Lurer på å melde meg inn for å få den... Endret 24. august 2016 av MrMastodon Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Jeg meldte meg inn i går og fikk umiddelbart oppdateringen. Fungerte sømløst. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Men hvis man melder seg inn, vil man da i framtiden få oppdateringer for neste beta versjon? Lenke til kommentar
schnoog Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Jeg meldte meg inn i beta programmet og fikk android 7 umiddelbart. Men hva skjer hvis jeg nå melder meg av, vil jeg da miste android 7 og gå tilbake til android 6 ? Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Hvis du melder deg av vil det skje absolutt ingenting. Du får bare ikke fremtidige Developer Previews. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Bare hvis man har en betaversjon og melder seg ut, at man får en clean install, ja? Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Stemmer. "Du kan avregistrere deg fra programmet når som helst for å gå tilbake til den stabile, offentlige versjonen av Android. Merk: Hvis du avregistrerer deg mens enheten din kjører en betaversjon av Android, blir alle brukerdataene på enheten slettet." 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 https://developers.google.com/android/nexus/images Backup backup backup! Lenke til kommentar
kimare Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Sumo, NRK og HBO nordic har ikke forberedt seg på Nougat... Spurte TV2 om de skulle gjøre noe å fikk dette til svar, er vel ganske feil også da første beta kom i mars: "Takk for info! På noen modeller av denne plattformen kommer Android sitt operativsystem før det blir oppdatert på alle andre. Dette er for så vidt bra, men i likhet med andre aktører får vi begrenset med muligheter for å teste og feilsøke vår egen applikasjon. En annen faktor, er at vi ikke får tilgang til operativsystemet eller opplysninger om eventuelle endringer/oppdateringer. Derfor er det litt kundene og litt oss som registrerer feilene etter hvert, og i steden for å komme med forebyggende tiltak til oppdateringen, må vi tilpasse appen når den først er utgitt til de gitte plattformene. Beklager enn så lenge." NRK fungerer hos meg. Overrasker meg ikke at TV2 har problemer, de prioriterer ikke Android. Sist jeg sjekket lå de sikkert på et snitt på 1.2 for appen i Play Store når man tar tilbakemeldinger for de siste par månedene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå