mrchip Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Vet du hva, skjønner ikke hva som har skjedd men plutselig fikk jeg trykket på den hvis jeg trykket veldig hardt, men kom ikke noe klikk, men plutselig nå så er den tilbake til normalen. Skjønner ikke helt hva som skjedde her. Men takk for hjelpen ? Lenke til kommentar
mrchip Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Google duo er ute i Norge nå! 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Google duo er ute i Norge nå! Fungerte veldig bra etter min mening. Nå håper jeg bare Allo klarer å gjøre det riktig, slik at den kan erstatte SMS/FB messenger og eventuelt andre meldingsapper. Og det *må* fungere uansett om andre parten har iOS eller android. Uansett om de kjører messenger eller iMessage eller bare vanlig tekst. Forøvrig så har samboeren akkurat bestilt seg Nexus 6P, etter å ha hatt iPhone 6 et år. Veldig gøy. Da blir det mye USB-C i huset! Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Ikke lenge før Android 7.0 rulles ut globalt (og de nye nexusene antageligvis blir lansert)!! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Ikke lenge før Android 7.0 rulles ut globalt (og de nye nexusene antageligvis blir lansert)!! Spent på de nye! Hva de kan tilby. Samboeren vurderte å vente, men i forhold til CDON sitt tilbud (3990) for 6P så er det ingen tvil om hva som gir mest for pengene. Er ikke superfan av HTC, men spent på hvordan det går med stock Android da! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Så Nougat kommer i morgen? Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Ryktene sier så... Lenke til kommentar
mrchip Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Google duo er ute i Norge nå!Fungerte veldig bra etter min mening. Nå håper jeg bare Allo klarer å gjøre det riktig, slik at den kan erstatte SMS/FB messenger og eventuelt andre meldingsapper. Og det *må* fungere uansett om andre parten har iOS eller android. Uansett om de kjører messenger eller iMessage eller bare vanlig tekst. Forøvrig så har samboeren akkurat bestilt seg Nexus 6P, etter å ha hatt iPhone 6 et år. Veldig gøy. Da blir det mye USB-C i huset! Ble veldig overrasket over hvor bra kvaliteten var, mye bedre enn hangouts, skype og viber må jeg si. Mista video et par ganger men lyden var fortsatt klokkeklar. Håper ikke ryktene om at den ikke støtter sms ved launch stemmer, men gleder meg til den kommer. Samboeren din har skjønt det! ? Lenke til kommentar
mrchip Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Virker ikke som noen har fått den enda, så spørs om det skjer noe utover dagen. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Er vel nærmere kvelden det kommer vil jeg tro. Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 (endret) Da var det offisielt! EDIT: Bloggpost Endret 22. august 2016 av Nystad97 1 Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 "This update will be pushed simultaneously to devices in the Android Beta Program." Wohoo! Dvs alle som har beta vill få OTA'en samtidig! Krysser fingre for at denne ruller ut ikveld! Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Bare å spamme F5 på OTA-siden og Factory Image-siden... Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Se hva som akkurat tikket inn på min telefon... 1 Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Ditto, stemte bra med beta rollout! Lenke til kommentar
mrchip Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Noen som vet om man fortsatt er beta tester nå, Eller forsvinner den av seg selv når man har fått fullversjonen?? Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 (endret) Noen som vet om man fortsatt er beta tester nå, Eller forsvinner den av seg selv når man har fått fullversjonen? Du er betatester helt til du melder deg av her. Så lenge du er på en stabil versjon av Android, vil du slippe at alle brukerdataene på enheten blir slettet dersom du velger å melde deg av. Endret 22. august 2016 av Nystad97 Lenke til kommentar
mrchip Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 (endret) Tusen takk!? Var ikke så keen på å miste alt? Kanskje greit å vente med å avregistrere til den har kommet ut til folk som ikke var på beta. Endret 22. august 2016 av mrchip Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå