Gå til innhold

Nexus 6P - Googles nye toppmodell er nå tilgjengelig fra Google Store

Peppep

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det det i September de har planer om å slippe Nougat? Regner med at den kommer til Nexus relativt fort etter lansering?

Det jeg hørte sist var 5. august, men det er jo tydeligvis ikke riktig.

AtW

Er snakk om en gang i august med 8/5 security patchen, men det mange misforsto var at selve oppdateringen skulle komme 5. august. Som andre også har nevnt er Developer Preview 5 ("near-final system images for final testing") lansert, og jeg kjører den uten noen problemer!

https://twitter.com/evleaks/status/759266685891248131

https://twitter.com/evleaks/status/760958419301838848

Endret av Nystad97
Lenke til kommentar

Ville sjekket om det var en batterityv først. En eller annen app som spiser strøm.

Er ikke mange måneder siden jeg resatte telefonen nettopp på grunn av dårlig batteritid. Ble litt bedre, men nå er det tilbake til samme regla. Har ikke mye apper på telefonen.

Lenke til kommentar

Ikke kjempefornøyd med batteritiden selv. 3-4 timer med screen-on-time ved lett bruk. Pleide å ligge på 4-5, noen ganger oppe i 6. Dessverre redd det er batteriet som har svekket seg, men disse telefonene går vel ikke akkurat for å være enkle å skru på.

Lenke til kommentar

Min er under to uker gammel, og jeg er heller ikke fornøyd. SOT akkurat nå er 3t 25 min med 21% igjen, lett bruk. Hadde levert tilbake på angrerett, men har fått et bittebittlite kakk nederst og orker ikke krangle med kundeservice til Dustin før ferie. Har siste oppdateringer.

Lenke til kommentar

Ser at den kan være vag. I lett bruk dette døgnet for min del, legger jeg litt browsing i Chrome, twittersjekking, noe Messenger. Og sporadisk sjekk av epost og rutetider. Har avslått "sted" og WiFi. Ladet den helt ut i går. Mulig jeg prøver å slette cache igjen etter de siste oppdateringene.

Lenke til kommentar

Er det noen som kjører DP5 som har fått patchen fra august her?

Enda ikke kommet til meg..

Ja, fikk den for 2 eller 3 dager siden(?)

AtW

Merkelig at den ikke kommer til meg.. Sjekker hele tiden, men ingenting til meg..
Jeg har heller ikke fått den, syns den alltid kommer rundt midten av mnden hos meg. Broren min fikk den vel den 5. Trur jeg, han får den alltid tidligere enn meg :p
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...