Gå til innhold

Nexus 6P - Googles nye toppmodell er nå tilgjengelig fra Google Store

Peppep

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har dere noen anbefalinger til powerbanker som kan brukes på 6p?

Jeg har planer om å kjøpe den her, en av de få jeg har finne, som støtter fast charge med USB c, og kan lades opp med Usb c.

https://www.amazon.com/Qualcomm-Certified-RAVPower-20100mAh-Portable/dp/B019IFIJW8/ref=sr_1_sc_3?ie=UTF8&qid=1469296813&sr=8-3-spell&keywords=Rawpowerbank

Jeg prøvde å kjøpe den to ganger på Ebay, begge ganger ble den stoppet av Ebay Global Shipping Program, eller hva det opplegget nå heter igjen. Men jeg har endelig klart å få tak i den nå. Fungerer strålende, synd det ikke følger med en USB-C til USB-C-kabel, men ellers har jeg vel ingenting å utsette på den.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har dere noen anbefalinger til powerbanker som kan brukes på 6p?

Jeg har planer om å kjøpe den her, en av de få jeg har finne, som støtter fast charge med USB c, og kan lades opp med Usb c.

https://www.amazon.com/Qualcomm-Certified-RAVPower-20100mAh-Portable/dp/B019IFIJW8/ref=sr_1_sc_3?ie=UTF8&qid=1469296813&sr=8-3-spell&keywords=Rawpowerbank

Jeg prøvde å kjøpe den to ganger på Ebay, begge ganger ble den stoppet av Ebay Global Shipping Program, eller hva det opplegget nå heter igjen. Men jeg har endelig klart å få tak i den nå. Fungerer strålende, synd det ikke følger med en USB-C til USB-C-kabel, men ellers har jeg vel ingenting å utsette på den.

Leverer den 30v så man kan lade bærbare? AtW

Lenke til kommentar

Hvordan fikk du tak i den? Til den prisen. Står at de ikke shipper til Norge.

Jeg fikk den sendt til et hotell i London, så jeg er nok ikke mye til hjelp når det gjelder å få tak i her. 

Leverer den 30v så man kan lade bærbare? AtW

Du kan vel lade over USB-C antar jeg, men ikke 30V, nei.

20100mAh (74,3 Wh)

Quick Charge 3.0 Input: 5~12V 2A Max

Type-C Input: 5V 3A Max

iSmart Output: 5V 2,4A Max

Quick Charge 3.0 Output: 5~6,5V 3A/6,5~9V 2A/9~12V 1,5A Max

Type-C Output: 5V 3A Max

Lenke til kommentar

Har også sett på powerbanks i det siste, og funnet tre interessante produkter: RAVPower 20100mAh, Anker PowerCore+ 20100 og Tronsmart Presto 12000 mAh. Noen som har noen formening om hvem som er best egnet til Nexus 6P (sett at RAVPower har tidligere blitt diskutert her på forumet), og hvordan man enklest mulig får fraktet den til Norge (helst fra original selger)?  :)

EDIT: Kjøpte følgende produkter fra Tronsmart: nødlader, billader og kabel for $65 inkl. frakt!  :wee:

Endret av Nystad97
Lenke til kommentar

Jeg har et utrolig irriterende problem med min Nexus 6p. Innkommende anrop gir et lite ring og går direkte til voicemail :( Har ventet flere viktige telefoner i dag, og ser bare ubesvarte anrop. Noen som har opplevd dette og kjenner til en fix?

Edit: Problem løst. Et tvillingsimkort som oppførte seg som et hovedsimkort. Teleoperatøren skal få høre det i morgen :D

Endret av Teodor1979
Lenke til kommentar

Har også sett på powerbanks i det siste, og funnet tre interessante produkter: RAVPower 20100mAh, Anker PowerCore+ 20100 og Tronsmart Presto 12000 mAh. Noen som har noen formening om hvem som er best egnet til Nexus 6P (sett at RAVPower har tidligere blitt diskutert her på forumet), og hvordan man enklest mulig får fraktet den til Norge (helst fra original selger)?  :)

EDIT: Da har jeg gått til innkjøp av denne powerbanken fra Anker og denne billaderen fra Tronsmart!  :wee:

La inn bestilling på Tronsmart Presto sjølv, takk for linker.

Lenke til kommentar

EDIT: Kjøpte følgende produkter fra Tronsmart: nødladerbillader og kabel for $65 inkl. frakt!  :wee:

La inn bestilling på Tronsmart Presto sjølv, takk for linker.

Bare hyggelig! Hvor kjøpte du den?

Endret av Nystad97
Lenke til kommentar

Noen som har hatt problemer med at folk hører deg dårlig i samtale, som har fått ny/fikset på service og som fungerer 100%? Tenker på dette problemet Nexus 6p mic. Ble lei av at folk klagde på at jeg snakket lavt og testet hvordan jeg hørtes ut selv, og det var ikke mye å skryte av. Kjøpte i november fra Google play. Hvordan er Google generelt på RMA i Norge? Sender de nytt produkt eller må man gjennom helvete som er serviceverksted? 

Lenke til kommentar

Noen som har hatt problemer med at folk hører deg dårlig i samtale, som har fått ny/fikset på service og som fungerer 100%? Tenker på dette problemet Nexus 6p mic. Ble lei av at folk klagde på at jeg snakket lavt og testet hvordan jeg hørtes ut selv, og det var ikke mye å skryte av. Kjøpte i november fra Google play. Hvordan er Google generelt på RMA i Norge? Sender de nytt produkt eller må man gjennom helvete som er serviceverksted?

Google har vært veldig bra. Sendte meg splitter ny mobil først, deretter kunne jeg sende tilbake den gamle.

Lenke til kommentar

Har du prøvd å slå av støy-kansellering? 

Så det var en midlertidig "løsning" på problemet men da ender man opp med mye støy i samtalen, leste noen sa det var håpløst å snakke i bilen f.eks. 

Google har vært veldig bra. Sendte meg splitter ny mobil først, deretter kunne jeg sende tilbake den gamle.

Godt å vite. Var det pga mic problemer, og vet du om det var helt ny tlf eller en brukt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...