Teodor1979 Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Merker ingenting på min når det gjelder skrangling Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Altså, hvis man tapper lett på selve linsa, så får jeg også en sånn lyd. Den forsvinner når kameraet er på. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Har dere noen anbefalinger til powerbanker som kan brukes på 6p? Jeg har planer om å kjøpe den her, en av de få jeg har finne, som støtter fast charge med USB c, og kan lades opp med Usb c. https://www.amazon.com/Qualcomm-Certified-RAVPower-20100mAh-Portable/dp/B019IFIJW8/ref=sr_1_sc_3?ie=UTF8&qid=1469296813&sr=8-3-spell&keywords=Rawpowerbank Jeg prøvde å kjøpe den to ganger på Ebay, begge ganger ble den stoppet av Ebay Global Shipping Program, eller hva det opplegget nå heter igjen. Men jeg har endelig klart å få tak i den nå. Fungerer strålende, synd det ikke følger med en USB-C til USB-C-kabel, men ellers har jeg vel ingenting å utsette på den. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Hvordan fikk du tak i den? Til den prisen. Står at de ikke shipper til Norge. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Har dere noen anbefalinger til powerbanker som kan brukes på 6p?Jeg har planer om å kjøpe den her, en av de få jeg har finne, som støtter fast charge med USB c, og kan lades opp med Usb c.https://www.amazon.com/Qualcomm-Certified-RAVPower-20100mAh-Portable/dp/B019IFIJW8/ref=sr_1_sc_3?ie=UTF8&qid=1469296813&sr=8-3-spell&keywords=Rawpowerbank Jeg prøvde å kjøpe den to ganger på Ebay, begge ganger ble den stoppet av Ebay Global Shipping Program, eller hva det opplegget nå heter igjen. Men jeg har endelig klart å få tak i den nå. Fungerer strålende, synd det ikke følger med en USB-C til USB-C-kabel, men ellers har jeg vel ingenting å utsette på den. Leverer den 30v så man kan lade bærbare? AtW Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Hvordan fikk du tak i den? Til den prisen. Står at de ikke shipper til Norge. Jeg fikk den sendt til et hotell i London, så jeg er nok ikke mye til hjelp når det gjelder å få tak i her. Leverer den 30v så man kan lade bærbare? AtW Du kan vel lade over USB-C antar jeg, men ikke 30V, nei. 20100mAh (74,3 Wh) Quick Charge 3.0 Input: 5~12V 2A Max Type-C Input: 5V 3A Max iSmart Output: 5V 2,4A Max Quick Charge 3.0 Output: 5~6,5V 3A/6,5~9V 2A/9~12V 1,5A Max Type-C Output: 5V 3A Max Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Ok. Det er det jeg savner mest med usb-c pakker. Kan de levere 30v kan de lade "alt". AtW Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 (endret) For de av dere med spørsmål rundt 4G+/4G-tale, kan man se via nettbutikken til Telenor at Nexus 6P kun støtter 4G+ og ikke 4G-tale per dags dato på deres nett... Endret 29. juli 2016 av Nystad97 Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 (endret) Har også sett på powerbanks i det siste, og funnet tre interessante produkter: RAVPower 20100mAh, Anker PowerCore+ 20100 og Tronsmart Presto 12000 mAh. Noen som har noen formening om hvem som er best egnet til Nexus 6P (sett at RAVPower har tidligere blitt diskutert her på forumet), og hvordan man enklest mulig får fraktet den til Norge (helst fra original selger)? EDIT: Kjøpte følgende produkter fra Tronsmart: nødlader, billader og kabel for $65 inkl. frakt! Endret 3. august 2016 av Nystad97 Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 30. juli 2016 Del Skrevet 30. juli 2016 (endret) Jeg har et utrolig irriterende problem med min Nexus 6p. Innkommende anrop gir et lite ring og går direkte til voicemail Har ventet flere viktige telefoner i dag, og ser bare ubesvarte anrop. Noen som har opplevd dette og kjenner til en fix? Edit: Problem løst. Et tvillingsimkort som oppførte seg som et hovedsimkort. Teleoperatøren skal få høre det i morgen Endret 31. juli 2016 av Teodor1979 Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Har også sett på powerbanks i det siste, og funnet tre interessante produkter: RAVPower 20100mAh, Anker PowerCore+ 20100 og Tronsmart Presto 12000 mAh. Noen som har noen formening om hvem som er best egnet til Nexus 6P (sett at RAVPower har tidligere blitt diskutert her på forumet), og hvordan man enklest mulig får fraktet den til Norge (helst fra original selger)? EDIT: Da har jeg gått til innkjøp av denne powerbanken fra Anker og denne billaderen fra Tronsmart! La inn bestilling på Tronsmart Presto sjølv, takk for linker. Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 (endret) Har også sett på powerbanks i det siste, og funnet tre interessante produkter: RAVPower 20100mAh, Anker PowerCore+ 20100 og Tronsmart Presto 12000 mAh. Noen som har noen formening om hvem som er best egnet til Nexus 6P (sett at RAVPower har tidligere blitt diskutert her på forumet), og hvordan man enklest mulig får fraktet den til Norge (helst fra original selger)? EDIT: Kjøpte følgende produkter fra Tronsmart: nødlader, billader og kabel for $65 inkl. frakt! La inn bestilling på Tronsmart Presto sjølv, takk for linker. Bare hyggelig! Hvor kjøpte du den? Endret 3. august 2016 av Nystad97 Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Kjøpte fra en offisiell selger av Tronsmart på Ali Express, 30 usd levert. Lenke til kommentar
skifyr Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Noen som har hatt problemer med at folk hører deg dårlig i samtale, som har fått ny/fikset på service og som fungerer 100%? Tenker på dette problemet Nexus 6p mic. Ble lei av at folk klagde på at jeg snakket lavt og testet hvordan jeg hørtes ut selv, og det var ikke mye å skryte av. Kjøpte i november fra Google play. Hvordan er Google generelt på RMA i Norge? Sender de nytt produkt eller må man gjennom helvete som er serviceverksted? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Har du prøvd å slå av støy-kansellering? Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Hele USB-C opplegget begynner å ligne en farse: http://phandroid.com/2016/08/04/usb-typec-nexus-5x-6p-chargers-unsafe/ Hva gjør dere andre? Jeg kommer ikke til å lade med annet enn det som følger med... Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Noen som har hatt problemer med at folk hører deg dårlig i samtale, som har fått ny/fikset på service og som fungerer 100%? Tenker på dette problemet Nexus 6p mic. Ble lei av at folk klagde på at jeg snakket lavt og testet hvordan jeg hørtes ut selv, og det var ikke mye å skryte av. Kjøpte i november fra Google play. Hvordan er Google generelt på RMA i Norge? Sender de nytt produkt eller må man gjennom helvete som er serviceverksted? Google har vært veldig bra. Sendte meg splitter ny mobil først, deretter kunne jeg sende tilbake den gamle. Lenke til kommentar
skifyr Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Har du prøvd å slå av støy-kansellering? Så det var en midlertidig "løsning" på problemet men da ender man opp med mye støy i samtalen, leste noen sa det var håpløst å snakke i bilen f.eks. Noen som har hatt problemer med at folk hører deg dårlig i samtale, som har fått ny/fikset på service og som fungerer 100%? Tenker på dette problemet Nexus 6p mic. Ble lei av at folk klagde på at jeg snakket lavt og testet hvordan jeg hørtes ut selv, og det var ikke mye å skryte av. Kjøpte i november fra Google play. Hvordan er Google generelt på RMA i Norge? Sender de nytt produkt eller må man gjennom helvete som er serviceverksted? Google har vært veldig bra. Sendte meg splitter ny mobil først, deretter kunne jeg sende tilbake den gamle. Godt å vite. Var det pga mic problemer, og vet du om det var helt ny tlf eller en brukt? Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Var pga. trøbbel med lyd i Hangouts. Tror den var splitter ny. Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Noen her som har tatt på seg å bytte batteriet? Mitt er blitt så dårlig at det er på 20% når jeg kommer hjem fra jobb kl 1600 når det var 100% fra morgenen... Vurderer nesten å gi fra meg garantien og kjøpe et nytt batteri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå