Gå til innhold

Nexus 6P - Googles nye toppmodell er nå tilgjengelig fra Google Store

Peppep

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da blei det 6p på meg i dag! Driver med oppdateringer nå, veldig fornøyd så langt.

Å creds til elkjøp som matcha prisen til teknikmagasinet, selvom dem egentlig kun matcher priser til butikker som har varen på lager (som teknikkmagasinet ikke hadde)

Nå må jeg bare få bestilt meg skjermbeskytter og deksel. Hva bruker folket her inne? ☺

Lenke til kommentar

Da blei det 6p på meg i dag! Driver med oppdateringer nå, veldig fornøyd så langt.

Å creds til elkjøp som matcha prisen til teknikmagasinet, selvom dem egentlig kun matcher priser til butikker som har varen på lager (som teknikkmagasinet ikke hadde)

Nå må jeg bare få bestilt meg skjermbeskytter og deksel. Hva bruker folket her inne? ☺

Deksel: https://store.google.com/product/adopted_case_n6p

Skjermbeskytter: http://www.intelliarmor.com/intelliglass-nexus-6p-the-smarter-real-glass-screen-protector.html (bruk rabattkoden "WDG20" og få 20 % rabatt)

Lenke til kommentar

Se der ja, da får jeg bestille det.

Jeg kommer fra en Sony Xperia z2, å det første jeg la merke til er at nexusen har veldig gul skjerm, er dette noe man kan justere på eller er det bare sån den er? Ikke nødvendigvis en ulempe, bare veldig uvant siden jeg har brukt kritthvit skjerm i 2 år.

Lenke til kommentar

Se der ja, da får jeg bestille det.

Jeg kommer fra en Sony Xperia z2, å det første jeg la merke til er at nexusen har veldig gul skjerm, er dette noe man kan justere på eller er det bare sån den er? Ikke nødvendigvis en ulempe, bare veldig uvant siden jeg har brukt kritthvit skjerm i 2 år.

du kan aktivere utviklermodus og slå på "picture Color mode"(Use sRGB)

evt sjekk ut dette:

http://www.realact.net/?p=1085

(ikke testa noen av de selv men)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

Jeg ser på mobilen at det er 24% strøm igjen. 10 sekunder etterpå er det 8% igjen.. vet ikke hvorfor mobilen har begynt å tulle slik..

Syntes heller ikke batteritiden er så bra i forhold til størrelsen på batteriet.. Har hatt mobilen siden like etter den kom ut.

Endret av Slettet-YQ8U8xbZ
Lenke til kommentar

4490,- på Teknikmagasinet og Dustin. Elkjøp matcher den prisen hvis noen har den på lager som en nevner her. Jeg prøvde meg på Elkjøp Phonehouse i dag, men Elkjøp var visstnok tom på lager i Sverige nå sa kundebehandleren. Jeg endte opp med 64GB-versjonen til 5990,- på Netonnet.

Lenke til kommentar

Flere som opplever "skrangling" fra telefonen når man enten rister på den eller slenger den fra seg på sofaen eller i senga? Leste meg fra til at det er autofokusen i kameraet, å det stemte jo det, for lyden blei borte når kameraet er aktivert, men syntes bare skranglinga var så voldsom, aldri hørt det på min s4 eller z2 eller noen anna telefon før?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...