KlamiLysken Skrevet 23. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2015 Prøvde å spørre på google play support om eg var garantert telefon sidan eg stod på venteliste på google play. Men det kunne ho ikkje svare meg på. Håpar dei har "nok" telefonar i fyrste batch. Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 23. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2015 NB! For de av dere som bestilte via CDON, så stemte ikke produktbildet overrens med navnet på fargen! Grå = Graphite Silver = Aluminium Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2015 Hva er vitsen med å bestille fra CDON? 64 GB er billigere på Google Store enn det 32 GB er på CDON. Vurderer å kjøpe Chromecast 2 sammen med Nexusen fra Google Store. Går det an å speile skjermen? Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 23. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2015 (endret) Hva er vitsen med å bestille fra CDON? 64 GB er billigere på Google Store enn det 32 GB er på CDON. Vurderer å kjøpe Chromecast 2 sammen med Nexusen fra Google Store. Går det an å speile skjermen? Ikke når CDON hadde tilbud, da var den 100 kr billigere enn hos Google Store (5 690,-). Speile skjermen går helt fint på Chromecast ja. Endret 23. oktober 2015 av Nystad97 Lenke til kommentar
Gurglefire Skrevet 23. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2015 NB! For de av dere som bestilte via CDON, så stemte ikke produktbildet overrens med navnet på fargen! Grå = Graphite Silver = Aluminium Silver er vel white? Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 23. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2015 NB! For de av dere som bestilte via CDON, så stemte ikke produktbildet overrens med navnet på fargen! Grå = Graphite Silver = Aluminium Silver er vel white? Som jeg nevnte tidligere så finnes ikke 32 GB i "Frost" (eller hvit om du vil). Snakket også med de nå, og da sa de at det skulle være Aluminium som var korrekt. 1 Lenke til kommentar
Kenney87 Skrevet 23. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2015 Da har jeg tydeligvis bestilt graphite på cdon når de hadde tilbud i helga. Men er jo fin farge ☺ Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 23. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2015 Da har jeg tydeligvis bestilt graphite på cdon når de hadde tilbud i helga. Men er jo fin farge ☺ Gjorde tydeligvis det samme, så kontaktet de og fikk byttet. Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 23. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2015 Da har jeg tydeligvis bestilt graphite på cdon når de hadde tilbud i helga. Men er jo fin farge ☺Gjorde tydeligvis det samme, så kontaktet de og fikk byttet. Kjøpte dere 32GB utgaven? Jeg valgte å gå for 128, da 32GB blir alt for lite, men kunne egentlig klart meg med 64GB, men den har jo ikke CDON. Ser ut som CDON har gått ned i pris på Nexus 6P https://cdon.no/search?q=nexus+6p Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2015 Da har jeg bestilt den fra CDON Tenkte egentlig å bestille den i 64 GB fra Google Store siden det ser ut til at de ikke får inn 128 GB der. Prisen hos CDON var heller ikke verst, bare 140kr dyrere enn 128 GB i aluminium på Google Store. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2015 Uggh. Håper noen kjører en konkurranse der jeg kan vinne. Blir ikke å har råd til den i år Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 23. oktober 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2015 Da har jeg tydeligvis bestilt graphite på cdon når de hadde tilbud i helga. Men er jo fin farge ☺Gjorde tydeligvis det samme, så kontaktet de og fikk byttet. Kjøpte dere 32GB utgaven? Jeg valgte å gå for 128, da 32GB blir alt for lite, men kunne egentlig klart meg med 64GB, men den har jo ikke CDON. Ser ut som CDON har gått ned i pris på Nexus 6P https://cdon.no/search?q=nexus+6p Hvorfor ikke vente til Google Store åpner opp for bestilling? Lenke til kommentar
bruvs Skrevet 23. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2015 (endret) Bestilte en fra Elkjøp. Kommer nok til å avbestille ordren etterhvert og kjøpe den hos Google Store når den blir tilgjengelig der, men det avhenger av leveringstiden. Har mest lyst på 64GB, selv om jeg mest sannsynlig aldri kommer til å bruke mer enn 32GB. Nå slipper jeg hvertfall å tenke på å være tidlig ute med å bestille den fra Google Store. Endret 23. oktober 2015 av bruvs Lenke til kommentar
Kenney87 Skrevet 23. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2015 Da har jeg tydeligvis bestilt graphite på cdon når de hadde tilbud i helga. Men er jo fin farge ☺Gjorde tydeligvis det samme, så kontaktet de og fikk byttet. Kjøpte dere 32GB utgaven? Jeg valgte å gå for 128, da 32GB blir alt for lite, men kunne egentlig klart meg med 64GB, men den har jo ikke CDON. Ser ut som CDON har gått ned i pris på Nexus 6P https://cdon.no/search?q=nexus+6p Hvorfor ikke vente til Google Store åpner opp for bestilling? Jeg bestilte på cdon ettersom de hadde mulighet for reservering samt at prisen var faktisk litt mindre enn google store. Har egentlig mest lyst på 64gb så kansellerer nok cdon ordren vis google store kommer med 64gb snart Lenke til kommentar
stue Skrevet 23. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2015 Hvor er egentlig best å bestille med hensyn på garanti , kundeservice (jeg ser bort i fra pris)? Google store eller elkjøp? Noen som har erfaring? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 23. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2015 Andre som får feil på betalingssutsettelse til januar (cdon.com)? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 23. oktober 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2015 Hvor er egentlig best å bestille med hensyn på garanti , kundeservice (jeg ser bort i fra pris)? Google store eller elkjøp? Noen som har erfaring? På kundeservice utover det man har etter loven tror jeg Google Store er en del bedre, de har i hvert fall veldig bra rykte i USA. Tror de godkjenner en del tvilstilfeller. Samtidig er det mye lettere å ha en fysisk butikk å levere den til, så for min del tenker jeg 50/50 der. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 23. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2015 (endret) Androidcentral har tester SD 810 mtp varmeutvikling under høy belastning. Vet ikke hvor omfattende denne testen er. Den virker kanskje litt "tynn", men resultatet var lovende mtp varmeutvikling i 6p. http://m.androidcentral.com/does-nexus-6p-get-hot Endret 23. oktober 2015 av kimare 1 Lenke til kommentar
KlamiLysken Skrevet 23. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2015 Androidcentral har tester SD 810 mtp varmeutvikling under høy belastning. Vet ikke hvor omfattende denne testen er. Den virker kanskje litt "tynn", men resultatet var lovende mtp varmeutvikling i 6p. http://m.androidcentral.com/does-nexus-6p-get-hot phew. Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 23. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2015 Androidcentral har tester SD 810 mtp varmeutvikling under høy belastning. Vet ikke hvor omfattende denne testen er. Den virker kanskje litt "tynn", men resultatet var lovende mtp varmeutvikling i 6p. http://m.androidcentral.com/does-nexus-6p-get-hot SnapDragon 810 v2.1 skal ikke ha dette problemet med varmeutvikling, så vidt jeg har forstått.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå