Otzy Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Heisann! Eg sitter og vurderer mobiltelefoner, og ser at i diskusjonen mellom galaxy s7 vs nexus så blir det ofte trekt fram fordel til nexus med at dei får oppdateringene raskere. Men, spørsmålet mitt er. Kor masse betyr dette egentlig? Eg har berre hatt iphone siste åra, og har aldri tenkt så masse over viktighetene med updates og sånt.. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Har noen andre problemer med snapchat? er helt sinnsykt laggete til tider Lenke til kommentar
schnoog Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 ja har til tider selv problemer med at snapchat går i sirup modus, som til slutt låser hele telefonen. Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 (endret) Heisann! Eg sitter og vurderer mobiltelefoner, og ser at i diskusjonen mellom galaxy s7 vs nexus så blir det ofte trekt fram fordel til nexus med at dei får oppdateringene raskere. Men, spørsmålet mitt er. Kor masse betyr dette egentlig? Eg har berre hatt iphone siste åra, og har aldri tenkt så masse over viktighetene med updates og sånt.. Oppdateringene bruker å komme med nye funksjoner, og fikser bugs I tillegg så har Nexus et rent AndroidOS, i motsetning til for eksempel Sony og Samsung. De har sin egen vri på operativsystemet, med både positive og negative sider. Før jeg fikk Nexusen min eide jeg både en Samsung Galaxy S3 og en Sony xperia z3, Nexusen har mye mindre bloatware fra fabrikk enn de to nevnt over. Endret 26. mai 2016 av Nlklas Lenke til kommentar
Otzy Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Heisann! Eg sitter og vurderer mobiltelefoner, og ser at i diskusjonen mellom galaxy s7 vs nexus så blir det ofte trekt fram fordel til nexus med at dei får oppdateringene raskere. Men, spørsmålet mitt er. Kor masse betyr dette egentlig? Eg har berre hatt iphone siste åra, og har aldri tenkt så masse over viktighetene med updates og sånt.. Oppdateringene bruker å komme med nye funksjoner, og fikser bugs I tillegg så har Nexus et rent AndroidOS, i motsetning til for eksempel Sony og Samsung. De har sin egen vri på operativsystemet, med både positive og negative sider. Før jeg fikk Nexusen min eide jeg både en Samsung Galaxy S3 og en Sony xperia z3, Nexusen har mye mindre bloatware fra fabrikk enn de to nevnt over. Takk for svar. Er holdbarheten god også? (Nokre mobilmerker knekker jo og knuser lett som ingenting). Er størrelsen sjenerande mtp trening, jogging osv? Lenke til kommentar
mrchip Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Bruker ikke cover på min, da jeg syns den ble litt for bred da. Mista en mange ganger, har landa på hjørnet på glasset bak men holder seg like bra, syns ikke på bodyen en gang at jeg har mista den flere ganger så veldig fornøyd?? Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Heisann! Eg sitter og vurderer mobiltelefoner, og ser at i diskusjonen mellom galaxy s7 vs nexus så blir det ofte trekt fram fordel til nexus med at dei får oppdateringene raskere. Men, spørsmålet mitt er. Kor masse betyr dette egentlig? Eg har berre hatt iphone siste åra, og har aldri tenkt så masse over viktighetene med updates og sånt.. Oppdateringene bruker å komme med nye funksjoner, og fikser bugs I tillegg så har Nexus et rent AndroidOS, i motsetning til for eksempel Sony og Samsung. De har sin egen vri på operativsystemet, med både positive og negative sider. Før jeg fikk Nexusen min eide jeg både en Samsung Galaxy S3 og en Sony xperia z3, Nexusen har mye mindre bloatware fra fabrikk enn de to nevnt over. Takk for svar. Er holdbarheten god også? (Nokre mobilmerker knekker jo og knuser lett som ingenting). Er størrelsen sjenerande mtp trening, jogging osv? Er helt klart at større og tynnere mobiler knekker lettere enn små og tykke. Med mindre du sitter på den skal det gå bra. Har brukt min Nexus på trening og den ligger fint i lomma. Lenke til kommentar
Otzy Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Takk for svar! Det som frister med nexus er jo dei fantastiske tilbakemeldingane den får. Ser jo veldig bra ut. Det eg er redd for er at min livsstil (jakt, fiske, sykling osv) vil ta knekken på den rimelig fort uten case. Med case, blir vel mobilen for stor? Bestilte først en experia compact z5, men den sendte eg tilbake dagen etter, etter å ha lest maaaange som var misfornøgd. Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 (endret) Takk for svar! Det som frister med nexus er jo dei fantastiske tilbakemeldingane den får. Ser jo veldig bra ut. Det eg er redd for er at min livsstil (jakt, fiske, sykling osv) vil ta knekken på den rimelig fort uten case. Med case, blir vel mobilen for stor? Bestilte først en experia compact z5, men den sendte eg tilbake dagen etter, etter å ha lest maaaange som var misfornøgd. Jeg bruker deksel og skjermbeskytter, og finner størrelsen komfortabel for min del. Endret 27. mai 2016 av Nystad97 Lenke til kommentar
baguett Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Driver også med jakt, fiske og sykling. Til jakt og fiske er den ikke noe problem å ha med seg, og jeg bruker cover (glatt uten). Til sykling og div. trening kan den bli litt vel stor, men man lærer å leve med det. Beste telefonen jeg har hatt, knapt sett antydning til lag på min enda (ingen overdrivelse) Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 (endret) Av dere som har Nexus 6P. Har dere sett symbolet for VoLTE? Og/Eller 4G+... http://www.tek.no/artikler/slik-far-du-4g-tale-pa-iphone-og-galaxy-s7/347630 Endret 30. mai 2016 av DJViking Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Av dere som har Nexus 6P. Har dere sett symbolet for VoLTE? Og/Eller 4G+... http://www.tek.no/artikler/slik-far-du-4g-tale-pa-iphone-og-galaxy-s7/347630 Ingen av symbolene er synlige hos meg ihvertfall Fikk svar fra Google i dag om at saken min om 4G+ og 4G-Tale var eskalert til deres spesialister. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Er ikke det ikonet noe samsung har lagt til da? Har uansett ikke sett det Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Nexus skal vistnok støtte 4G+ og VoLTE, men kanskje ikke ennå i firmware/programvare. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 Noen som sliter litt med batteriet for tiden? Min raser ned til 90% relativt fort. Får kanskje 2-2.5t sot totalt. Er det en reinstall dere pleier å kjøre hvis det litt køddent? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 Noen som sliter litt med batteriet for tiden? Min raser ned til 90% relativt fort. Får kanskje 2-2.5t sot totalt. Er det en reinstall dere pleier å kjøre hvis det litt køddent? Siste update klikka helt exchange mail om man har på push hos meg. Sjekket om det er problemet? AtW Lenke til kommentar
mrchip Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 Noen som sliter litt med batteriet for tiden? Min raser ned til 90% relativt fort. Får kanskje 2-2.5t sot totalt. Er det en reinstall dere pleier å kjøre hvis det litt køddent? Prøv å clear catch, det hjalp for meg? Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 Noen som sliter litt med batteriet for tiden? Min raser ned til 90% relativt fort. Får kanskje 2-2.5t sot totalt. Er det en reinstall dere pleier å kjøre hvis det litt køddent? Siste update klikka helt exchange mail om man har på push hos meg. Sjekket om det er problemet? AtW Sletta kontoen og la den til igjen, så ble det greit. Ekstremt irritabelt... 1 Lenke til kommentar
mrchip Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 Vet ikke om noen har hatt samme problem med wifien som meg,at den aldri kobla seg til på hjemme nette automatisk og droppa ut hele tiden sånn at jeg måtte skru wifiav og på 2 ganger for å koble til igjen. Fant i hvertfall løsningen hvis noen har samme problem og den var ganske enkel.. bare endre wifi channel. Min stod på channel 13 men den er visstnok ikke lov å bruke i en del land, så tlfen må sjekke location greier etc for å koble til, endre den til noe lavere og da ble problemet løst med en gang ! Det har irritert meg grønn så lenge! Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Svar fra Google angående 4G+ og 4G-tale: "Symbolet for 4G+ vil være det samme som symbolet for vanlig 4G. Vi vet dessverre ikke om det vil være noe nytt symbol for 4G+ i fremtiden. Vi har heller ikke noe informasjon om 4G-Voice on Nexus 6P either." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå