Gå til innhold

Nexus 6P - Googles nye toppmodell er nå tilgjengelig fra Google Store

Peppep

Anbefalte innlegg

Oppgraderte til preview 2 av betaen nå, enda smoothere og raskere. Og multiwindow fungerer mye bedre og endelig en knapp til å avslutte alle apper du har gående! håper bare batteriet og wifien har blitt bedre

Ser de har forandra endel på font/emoji også 

Endret av Hes.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper også batteritiden blir litt bedre, men det er nå uansett en risiko når man kjører Dev previews. Digger å ha en Nexus-telefon, slik at man får nye funksjoner og oppdateringer med en gang. 

Kjempefornøyd med N preview som en daily driver, selv om batteritiden sliter litt. Rundt 3 timer OST, men føler fortsatt at MM hadde bedre batteritid.

Lenke til kommentar

Ja forelsket i nexus nesten ?? ja merket noen små Bugs bare men ikke mye, og enda bedre nå etter oppdateringa. Ja hadde bedre batteri tid før ja, men den ble dårlig der og etter mars patchen syns jeg. ?

EDIT: wifien har blitt mye bedre! Ikke mista det en gang og kobler seg til igjen når jeg kommer hjem! Endelig, håper det holder seg sånn:) virker som batteriet har blitt bedre, mista 7% med 25 min SOT.?

Endret av mrchip
Lenke til kommentar

Iflg Google er ikke minnekort så rask om internminne og de mener derfor at telefonen vil lide av det. Om noen vet bedre, så ring dem og fortell. Kanskje dere får jobb

Det er ikke derfor de har droppet minnekort på Nexus telefoner, poenget med Nexus er at google skal vise andre OEMs og forbrukere hvordan de vil at android skal se ut, og hvordan det skal brukes. Google Drive er en relativt viktig del av google sine tjenester og de vil at dette skal være en viktig del av hvordan android brukes. Å legge ved minnekortleser ville vært å oppfordre til det motsatte, og det ville vært et hån mot utviklerne i Drive avdelingen å ta med minnekortleser spør du meg
Du er rimelig bastant. Mange har spekulert i at det er grunnen, men når har Google bekreftet det? Tvert imot er hastighet på internminne vs minnekort det eneste argumentet jeg har sett fra offisielt hold. Endret av Peppep
Lenke til kommentar

Iflg Google er ikke minnekort så rask om internminne og de mener derfor at telefonen vil lide av det. Om noen vet bedre, så ring dem og fortell. Kanskje dere får jobb

Det er ikke derfor de har droppet minnekort på Nexus telefoner, poenget med Nexus er at google skal vise andre OEMs og forbrukere hvordan de vil at android skal se ut, og hvordan det skal brukes. Google Drive er en relativt viktig del av google sine tjenester og de vil at dette skal være en viktig del av hvordan android brukes. Å legge ved minnekortleser ville vært å oppfordre til det motsatte, og det ville vært et hån mot utviklerne i Drive avdelingen å ta med minnekortleser spør du meg
Du er rimelig bastant. Mange har spekulert i at det er grunnen, men når har Google bekreftet det? Tvert imot er hastighet på internminne vs minnekort det eneste argumentet jeg har sett fra offisielt hold.

Ja du har rett i at jeg er veldig bastant, liker å tro at jeg pleier å få med at det er min mening eller at dette er noe jeg tror, men det her er så åpenbart for meg at det er en sannhet for meg, så ingen vitts i å diskutere dette med meg hvertfall haha

Lenke til kommentar

Nedgraderte fra android N, syntes batteriet ble alt for dårlig etter siste preview og den ble så treg til å lade. Men håper ikke wifien min blir klikk igjen siden den ordna seg på siste versjon av N ?

Edit: endelig funker doze igjen :)

Endret av mrchip
Lenke til kommentar

Skal nedgradere selv. Preview 1 fungerte fint, men nummer to nå gjorde batteritiden helt horribel. Hadde den holdt seg relativt lik 1 så hadde jeg vært fornøyd. Greit å vite noen av funksjonene vi har i vente i alle fall. Blir å savne noen av de når jeg bruker MM fram til N kommer. Har også opplevd litt mer treghet med N etter siste updaten. Ting henger seg oftere.

Deilig å sette opp telefonen på nytt igjen i alle fall. Er så lett å forkludre telefonen med unødvendige apper og mye annet tull. Telefonen er alltid god som ny etter fresh install.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja preview 1 funka litt bedre, mye mer stabil og batteriet var mye bedre enn 2. Følte litt 2.ern funka bra de første dagene også ble alt bare verre og verre. Men savner notification menyen allerede,syns den var så mye bedre. Droppa og installere en del apper selv hah?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Du er rimelig bastant. Mange har spekulert i at det er grunnen, men når har Google bekreftet det? Tvert imot er hastighet på internminne vs minnekort det eneste argumentet jeg har sett fra offisielt hold.

Ja du har rett i at jeg er veldig bastant, liker å tro at jeg pleier å få med at det er min mening eller at dette er noe jeg tror, men det her er så åpenbart for meg at det er en sannhet for meg, så ingen vitts i å diskutere dette med meg hvertfall haha

Og ingen tenker at dette gjør Google for å tjene penger? Det tror i alle fall jeg, da en bedrift som Google ikke akkurat holder på med veldedighet.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

iflg Dave Burke på I/O keynoten er Anroid N dev. preview nå å anse som en beta som er stabil nok til å brukes på din hovedenhet. Registrer deg på android.com/beta så får du OTA med en gang (jeg fikk hvertfall det). Ingenting blir slettet, men vær obs på at sikkert noen apper som ikke funker helt optimalt.

Lenke til kommentar

iflg Dave Burke på I/O keynoten er Anroid N dev. preview nå å anse som en beta som er stabil nok til å brukes på din hovedenhet. Registrer deg på android.com/beta så får du OTA med en gang (jeg fikk hvertfall det). Ingenting blir slettet, men vær obs på at sikkert noen apper som ikke funker helt optimalt.

Da håper jeg de verste bugsa er borte og at batteriet har blitt bedre/ladingen ?

Lenke til kommentar

Easypark, DNB, MobilePay og Vipps ser ut til å fungere her (sendte ikke penger på Vipps). Virker stabilt så langt.

Oppdatering: testet alle appene mine og alt fungerer utenom Polar Flow som henger når man forsøker å koble til smartklokken med bluetooth.

Endret av Spanders
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...