Torstein Norum Bugge Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Googles nye strømmepinne har masse nye funksjoner.Her er Chromecast i oppgradert utgave Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Chromecast Audio er da gull selv om du har blåtannstøtte i høyttalerne? Er vel snakk om FLAC kontra SBC og du har fordelen av å ha "dekning" så lenge du er koblet til WiFi-nettverket og ikke begrenset til rekkevidden på blåtann osv.. 4 Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Bestilt! Tilgjengelig herfra allerede: https://store.google.com/product/chromecast_2015 8 Lenke til kommentar
Qzf Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Se hva jeg fant: https://store.google.com/product/nexus_5x https://store.google.com/product/nexus_6p Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Chrome audio skal skaffes slik at BT-løsningen som brukes i dag kan skrotes. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Hvorfor leveres den med separat strømforsyning? Får den ikke strøm via USB? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Så chrome audio greia er egentlig "det samme" som chromecast, bare at istedet for hdmi som utkilde så har den aux? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Så chrome audio greia er egentlig "det samme" som chromecast, bare at istedet for hdmi som utkilde så har den aux? Jups 3 Lenke til kommentar
koots Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Hvorfor leveres den med separat strømforsyning? Får den ikke strøm via USB? Ikke alle TVer som leverer strøm over USB i avskrudd tilstand, slik at man kan skru på TVen bare ved å caste noe til Chromecast. Lenke til kommentar
MindZlave Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Kjøpte meg en chromecast for noen uker tilbake. Kjempefornøyd, og angrer ikke på at jeg ikke ventet på den nye. Men er det noen som vet om den gamle vil få oppdatering med støtte for spotify? Manglende spotify støtte irriterer meg grenseløst selv om det finnes spoticast... 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 (endret) Kjøpte meg en chromecast for noen uker tilbake. Kjempefornøyd, og angrer ikke på at jeg ikke ventet på den nye. Men er det noen som vet om den gamle vil få oppdatering med støtte for spotify? Manglende spotify støtte irriterer meg grenseløst selv om det finnes spoticast... Det er Spotify som mangler støtte for Chromecast, ikke motsatt. De sier de jobber med saken, men Spotify er trege på sånt. EDIT: Fant nettopp ut at Spotify fikk Chromecast-support i dag. Bare et spørsmål om noen timer/dager før det er oppe og går da Endret 29. september 2015 av Lakus 3 Lenke til kommentar
MindZlave Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 (endret) Ja regnet egentlig med at det gikk den veien, men kunne jo hende det ikke kom på den gamle. Selv om det ville vært noe spesielt.Den fikk det i dag ja, gull det! EDIT: Men ser ut til at en firmware oppdatering trengs, så vi får se i løpet av noen uker Endret 29. september 2015 av MasterMind2k Lenke til kommentar
R1200CL Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Fikk bestilt. Levering ila 2 dager. Kun svart tilgjengelig. Andre farger fra 12 oktober. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Når forventes de i butikk? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Den sterke dollarkursen kan selvfølgelig ha noe å si her Det er ikke dollaren som er sterk, det er krona som er svak. Det ser man ved å sammenligne de to mot andre valutaer. 3 Lenke til kommentar
Ruth Nordkjosbotn Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Kan den nye chromecasten spille av surround lyd? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 (endret) Hvorfor leveres den med separat strømforsyning? Får den ikke strøm via USB?Jo, den får strøm via USB, som vist på bildene. En separat strømforsyning er også standardisert med USB. Så selv om jeg ikke har verifisert det, så er jeg ikke redd for å påstå at du vil kunne koble til en USB-kabel akkurat som før. EDIT: Fjernet irrelevanse. Endret 29. september 2015 av AdNauseam Lenke til kommentar
Tuzemsky Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Hvorfor leveres den med separat strømforsyning? Får den ikke strøm via USB? Den kobles til HDMI ikke USB... 1 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 (endret) Den kobles til HDMI ikke USB...Og har en USB-kontakt for strøm (og eventuelt USB-enheter som første generasjonen)... Hva er poenget ditt egentlig? Endret 29. september 2015 av AdNauseam Lenke til kommentar
Tuzemsky Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Den sterke dollarkursen kan selvfølgelig ha noe å si her Det er ikke dollaren som er sterk, det er krona som er svak. Det ser man ved å sammenligne de to mot andre valutaer. Jo, Dollaren har styrket seg mot både EUR, GBP, CNY, AUD, CAD og SEK. Det var de jeg gadd og sjekke nå... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå