fox Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Walcott og Sanchez, takk til dere at dere ikke suger balle som Ox og faktisk spiller fotball. Fiks et mål til for meg plz Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 29. september 2015 Forfatter Del Skrevet 29. september 2015 Jamen FOR HELVETTE DA. Er det så forbanna vanskelig å forsvare seg? Faen for et satans drittlag. Wenger OUT! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Jeg gir opp. Fuck dette. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 FØKK EAT SHIT AND DIE Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 3 innsluppne mål på hjemmebane mot Olympiakos. Smak litt på den. Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 DETTE ER KLOVNERI!!! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Dette laget ass. Verdens dårligste om dagen. Seriøst verdens dårligste. Hadde ikke slått Sandefjord engang. 2 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Gervinho scoret for Roma ... Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Og sjekk hvor Ox stod... Takk for at du bidro!!! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 3 innsluppne mål på hjemmebane mot Olympiakos. Smak litt på den. Laget er søppel. Rett og slett. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Og sjekk hvor Ox stod... Takk for at du bidro!!! Var vel heller Bellerín og Gibbs sin feil. Først gikk Bellerín på en finte også sto Gibbs feilposisjonert. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Latterlig. Spilleren kom fra offside også, skulle vært avblåst... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Dette laget ass. Verdens dårligste om dagen. Seriøst verdens dårligste. Hadde ikke slått Sandefjord engang. Det hadde vi. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Dette laget ass. Verdens dårligste om dagen. Seriøst verdens dårligste. Hadde ikke slått Sandefjord engang. Det hadde vi. Neppe. Husk at vi tapte mot Zagreb. Ikke engang Molde tapte mot de. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 29. september 2015 Forfatter Del Skrevet 29. september 2015 Laget gjør det så vanskelig for seg selv. Fra første minuttet legger de seg i høyt press hvor de gjør seg selv ekstremt sårbar for kontringsangrep. Arsenal ligger ALT for høyt opp i banen. Vi burde ha lagt oss lavere fra start og kjørt ballbesittelse på egen banehalvdel. Håpløst å spille sånn fotball når vi har så elendig forsvar. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Liker at du faktisk tok deg tid til å lage det bilde der Fox. Hahahaha 2 Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Og sjekk hvor Ox stod... Takk for at du bidro!!! Var vel heller Bellerín og Gibbs sin feil. Først gikk Bellerín på en finte også sto Gibbs feilposisjonert. Greit nok at de gjorde én feil. Ox er med på alle baklengsmålene, uten å bidra eneste dritt. Der så jeg at han stod og glodde, hvilken som gjorde at Arsenal var en mindre mann i forsvaret. Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Liker at du faktisk tok deg tid til å lage det bilde der Fox. Hahahaha et plusspoeng til deg, men jeg tok meg ikke tid. Jeg er grafisk designer, det der tok meg maks 5sek. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå