Benbjo Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Dette laget trenger virkelig en opprenskning. Wengers teori om "cohesion" er i hvertfal 100% bullshit. Om noe så blir spillerne alt for sikre på klippekortet sitt og trenger ikke jobbe for 5 flate øre. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Bayern 4 - 0 Zagreb o.O Kjenner jeg gruer meg allerede! Blir ydmyket mot Bayern. Kan fort bli tosifret når vi ser hvordan vi ble pisset på i Zagrep og er helt ute og kjøre i dag igjen. Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Dette laget trenger virkelig en opprenskning. Wengers teori om "cohesion" er i hvertfal 100% bullshit. Om noe så blir spillerne alt for sikre på klippekortet sitt og trenger ikke jobbe for 5 flate øre. Og det begynner med Wenger. Vi trenger uten tvil en ny manager. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Bayern 4 - 0 Zagreb o.O Kjenner jeg gruer meg allerede! Blir ydmyket mot Bayern. Kan fort bli tosifret når vi ser hvordan vi ble pisset på i Zagrep og er helt ute og kjøre i dag igjen. Fotball er vanligvis litt mer komplisert enn "de slo oss og nå blir de eid av x så det betyr at x kommer til å knuse oss". Bayern er nok favoritter, men dere er har vel gjort det ok mot Bayern før hvis jeg husker riktig. Vant dere ikke på Allianz? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Dette laget trenger virkelig en opprenskning. Wengers teori om "cohesion" er i hvertfal 100% bullshit. Om noe så blir spillerne alt for sikre på klippekortet sitt og trenger ikke jobbe for 5 flate øre. Og det begynner med Wenger. Vi trenger uten tvil en ny manager. Wenger, Gibbs, Debuchy, Per, Cazorla, Arteta og Flamini er minimum som må finne seg nye arbeidsgivere. Alexis forsvinner antagelig også. Hvorfor skal han ønske å råtne her? Ozil også, selv om han er like dårlig som resten. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Fuck femtedommer. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Bayern 4 - 0 Zagreb o.O Kjenner jeg gruer meg allerede! Blir ydmyket mot Bayern. Kan fort bli tosifret når vi ser hvordan vi ble pisset på i Zagrep og er helt ute og kjøre i dag igjen. Fotball er vanligvis litt mer komplisert enn "de slo oss og nå blir de eid av x så det betyr at x kommer til å knuse oss". Bayern er nok favoritter, men dere er har vel gjort det ok mot Bayern før hvis jeg husker riktig. Vant dere ikke på Allianz? Joa, når Bayern hadde 3-0 ledelse fra før og spilte for halv maskin. Samme med Milan for et par år siden. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Monreal og Ramsey inn please. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Özil og Ox MÅ ut. Ubegripelig hvor dårlige de er. Kan en ting og det er å miste ballen 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Koscielny ødelagt også nå... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Se der ja. Vår beste midtstopper må ut. Mister vel United. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Ikke at det betyr så mye. Slår ikke United med eller uten Kos med dette laget. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Vi har skapt null sjanser i andre omgang. Null. For et drittlag. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 29. september 2015 Forfatter Del Skrevet 29. september 2015 (endret) Halve laget bør selges. Ozil spesielt. Treg og ubrukelig å drible, mister bare ballen hele tiden. Endret 29. september 2015 av Adrax 1 Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Hvorfor Coq?!? Han er mer til nytte enn Ox!!! Coq vinner ballen og vi slipper å løpe tilbake til vår banedel, ergo mindre energi å bruke for de offensive spillere. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Hahahhaha herregud Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Er det rart jeg er pessimistisk til dette laget? Kødder det til ved hver eneste mulige sjanse Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Fy faen så sykt at vi ikke scoret der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå