Corporal Jenkinson Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Men faen Gibbs hold deg onside for helvette Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Elendig av Ospina, men for meg var ballen aldri inne? 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Var den over? Umulig å se. Ihvertfall for idioten på andre siden av stolpen.... Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Stoler mer på 5.dommeren enn utydelige bilder Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Elendig av Ospina, men for meg var ballen aldri inne? Syntes ikke det så ut som om den ballen var inne nei. Ræva av Ospina selvsagt, men mållinjeteknologi er jævlig kjekt. Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Alle baklengsmålene har kommet jo inn gratis! Når blir det slutt på det?!? Enten er det tabbe eller baklengsmål etter noen feilaktige røde kort Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Stakkars Sánchez som må spille på dette drittlaget. Huff. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Fullstendig fortjent gitt kampbildet så langt. Lukter det sisteplass i gruppa? Nei. Theo, 1-1. Jo, blir ikke mange poengene i denne gruppa sånn som vi spiller. De to neste er 100% tap. Borte mot Olympiakos har vi vel aldri vunnet? Ligger an til 3-4 poeng slik ting ser ut nå Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Umulig å dømme utifra vinklede tv-bilder. Dette viser hvor verdifull hawkeye-teknologien er og hvor krise det er at den ikke er implementert i den viktigste fotballturneringen. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Jo, blir ikke mange poengene i denne gruppa sånn som vi spiller. De to neste er 100% tap. Borte mot Olympiakos har vi vel aldri vunnet? Ligger an til 3-4 poeng slik ting ser ut nå Du har som regel feil, og det har du her og. Jeg kan GARANTERE at vi ikke ender sist i denne gruppa. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 (endret) Jeg tror ballen var over. Når den spratt så tror jeg ikke hele ballen var over, men etter at den spratt så beveget den seg innover så jeg tror den kom over akkurat da. Men hva faen var det Gibbs holdt på med? Han prøvde å ta den med henda og jeg tror han var borti den. Lært av Suarez? Endret 29. september 2015 av Mr. President™ Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Hvor var Ox i de siste minuttene? Lenke til kommentar
Prodigy8 Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 For min del så det ut som at hele ballen var inne. Følger med på Sky Sport sin sending. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Jeg tror ballen var over. Når den spratt så tror jeg ikke hele ballen var over, men etter at den spratt så beveget den seg innover så jeg tror den kom over akkurat da. Fair enough det, men det er umulig for femtedommeren å se når han står bak stolpen. Han dømmer fordi han tror den er over. Det er en grunn til at vi har hawkeye i PL, så vi slipper bullshit som dette. Femtedommeren har ALDRI vært nyttig, og han viser det igjen her hvor tragisk de er. Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 For min del så det ut som at hele ballen var inne. Følger med på Sky Sport sin sending. Her også, men det så ikke ut som at ballen var inne. Men whatever, vi dreit oss ut og vi har ikke spilt bra. Best for Wenger at vi vinner denne kampen og Ox blir solgt snarest. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Serriøst - hva faen er det som feiler dette laget? Det skal i utgangspunktet ha mye klasse i seg med spillere som Özil, Sánchez, Walcott og Cazorla framover, men gang på gang skaper vi alt for lite. Så slipper vi selvsagt alltid inn på de eneste sjansene vi får i mot. Dette laget har rævva mentalitet. Sitter vel inne og koser med Wenger i pausen. Gjeng med amatører. Lenke til kommentar
Prodigy8 Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 (endret) Bayern 4 - 0 Zagreb o.O Kjenner jeg gruer meg allerede! Blir ydmyket mot Bayern. Endret 29. september 2015 av Prodigy8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå