Gå til innhold

Kamptråd CL - Arsenal vs Olympiakos

Adrax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fullstendig fortjent gitt kampbildet så langt. Lukter det sisteplass i gruppa?

Nei.

Theo, 1-1.

Jo, blir ikke mange poengene i denne gruppa sånn som vi spiller. De to neste er 100% tap. Borte mot Olympiakos har vi vel aldri vunnet? Ligger an til 3-4 poeng slik ting ser ut nå

Lenke til kommentar

Jeg tror ballen var over. Når den spratt så tror jeg ikke hele ballen var over, men etter at den spratt så beveget den seg innover så jeg tror den kom over akkurat da.

Fair enough det, men det er umulig for femtedommeren å se når han står bak stolpen. Han dømmer fordi han tror den er over. Det er en grunn til at vi har hawkeye i PL, så vi slipper bullshit som dette. Femtedommeren har ALDRI vært nyttig, og han viser det igjen her hvor tragisk de er.

Lenke til kommentar

For min del så det ut som at hele ballen var inne. Følger med på Sky Sport sin sending.

Her også, men det så ikke ut som at ballen var inne. Men whatever, vi dreit oss ut og vi har ikke spilt bra.

Best for Wenger at vi vinner denne kampen og Ox blir solgt snarest.

Lenke til kommentar

Serriøst - hva faen er det som feiler dette laget? Det skal i utgangspunktet ha mye klasse i seg med spillere som Özil, Sánchez, Walcott og Cazorla framover, men gang på gang skaper vi alt for lite. Så slipper vi selvsagt alltid inn på de eneste sjansene vi får i mot. Dette laget har rævva mentalitet. Sitter vel inne og koser med Wenger i pausen. Gjeng med amatører. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...